Miek Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Zo, ik heb deze sig gemaakt met Paint voor de nieuwe Paint Tut. Als je wil zien hoe ik hem maakte, kijk naar de TUT bij Graphics Tutorials. Rate's & Comments Reageren
Timske Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ziet er goed uit, alleen je render is niet zo scherp Reageren
Miek Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Meer reacties aub! Reageren
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Zo, ik heb deze sig gemaakt met Paint voor de nieuwe Paint Tut. Als je wil zien hoe ik hem maakte, kijk naar de TUT bij Graphics Tutorials. Rate's & Comments Leuk stijltje, alleen jammer van het .jpg, dat er in dit plaatje best wel wat kwaliteit daardoor wegtrekt. Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Mooie signature voor een paint creatie! Alleen vind ik je auto wat pixel achtig. Voor de rest ziet het er aardig uit! Ook is je border leuk en afwisselend gemaakt, niet alleen een lijntje erom heen, maar ook die bolletjes zorgen voor de afwisselende variatie en dat geeft een zeer leuke uitstraling! Kortom een goed initiatief voor de leden die geen Photoshop hebben Beoordeling: Effecten: 7,0 Render: 6,0 Border: 7,5 Font: 7,2 Cijfer: 6,9 Reageren
Miek Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Tut van de kever Verder bedankt voor de reactie's! Nog wat? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 ik zal dan maar weer ratewn he maar dan moet je ook met mijn ratelijstje mijn sigs ratenn ik vind het een mooie sig maar jammer dat het in paint is gemaakt en ik zou het graag als ik renderen kom in PS maken en dan zou ik ook nog invblenden enz. maarja ff ontopic: Mooie sig marja zoals ik zei jammer dat het met Paint is. En ook vind ik er net een beetje teveel tekst staan je mocht best Buggy of GTAforum weghalen. en ik vind de border en de bolgetjes ook supermooi hoor en je hebt ook een advies gegeven voor het renderen in Paint: Houd de muis met 2 handen vast Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Sla het niet op als .jpeg maar op als .bmp format 24 ofiets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.