Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo, ik heb deze sig gemaakt met Paint voor de nieuwe Paint Tut. Als je wil zien hoe ik hem maakte, kijk naar de TUT bij Graphics Tutorials.

mmm.jpg

Rate's & Comments

Geplaatst:
Zo, ik heb deze sig gemaakt met Paint voor de nieuwe Paint Tut. Als je wil zien hoe ik hem maakte, kijk naar de TUT bij Graphics Tutorials.

mmm.jpg

Rate's & Comments

Leuk stijltje, alleen jammer van het .jpg, dat er in dit plaatje best wel

wat kwaliteit daardoor wegtrekt.

Geplaatst:
mmm.jpg

Mooie signature voor een paint creatie! Alleen vind ik je auto wat pixel achtig. Voor de rest ziet het er aardig uit! Ook is je border leuk en afwisselend gemaakt, niet alleen een lijntje erom heen, maar ook die bolletjes zorgen voor de afwisselende variatie en dat geeft een zeer leuke uitstraling! Kortom een goed initiatief voor de leden die geen Photoshop hebben :)

Beoordeling:

Effecten: 7,0

Render: 6,0

Border: 7,5

Font: 7,2

Cijfer: 6,9

Geplaatst:

ik zal dan maar weer ratewn he maar dan moet je ook met mijn ratelijstje mijn sigs ratenn :D

ik vind het een mooie sig maar jammer dat het in paint is gemaakt en ik zou het graag als ik renderen kom in PS maken en dan zou ik ook nog invblenden enz.

maarja ff ontopic:

Mooie sig marja zoals ik zei jammer dat het met Paint is.

En ook vind ik er net een beetje teveel tekst staan :duh: je mocht best Buggy of GTAforum weghalen.

en ik vind de border en de bolgetjes ook supermooi hoor en je hebt ook een advies gegeven voor het renderen in Paint: Houd de muis met 2 handen vast

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...