Jump to content

gta vcs cheats


Lance_T._Vance

Recommended Posts

nee , jamemr genoeg niet , dit heb ik namelijk ook :N:N:N

gaat dat nooit meer weg?

Je kan je rang nog omhoog krijgen doormiddel van voertuigen te vernietigen of missies te voltooien, maar als je Don of all liars bent sta je al zo ver in de min dat het waarschijnlijk niet meer genoeg is. De enige optie voor een goede criminal rating is helemaal overnieuw te beginnen en dan zonder cheats te spelen vrees ik, hoe lullig het ook klinkt.

Link to comment
Delen op andere websites

nee , jamemr genoeg niet , dit heb ik namelijk ook :N:N:N

gaat dat nooit meer weg?

Je kan je rang nog omhoog krijgen doormiddel van voertuigen te vernietigen of missies te voltooien, maar als je Don of all liars bent sta je al zo ver in de min dat het waarschijnlijk niet meer genoeg is. De enige optie voor een goede criminal rating is helemaal overnieuw te beginnen en dan zonder cheats te spelen vrees ik, hoe lullig het ook klinkt.

dan ben ik liever don of all liars

Link to comment
Delen op andere websites

nee , jamemr genoeg niet , dit heb ik namelijk ook :N:N:N

gaat dat nooit meer weg?

Je kan je rang nog omhoog krijgen doormiddel van voertuigen te vernietigen of missies te voltooien, maar als je Don of all liars bent sta je al zo ver in de min dat het waarschijnlijk niet meer genoeg is. De enige optie voor een goede criminal rating is helemaal overnieuw te beginnen en dan zonder cheats te spelen vrees ik, hoe lullig het ook klinkt.

dan ben ik liever don of all liars

En je kan je spel niet meer 100% krijgen, Nog een nadeel op die shame-name na.

Begin opnieuw zonder cheats, Is wel het beste. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nee , jamemr genoeg niet , dit heb ik namelijk ook :N:N:N

gaat dat nooit meer weg?

Je kan je rang nog omhoog krijgen doormiddel van voertuigen te vernietigen of missies te voltooien, maar als je Don of all liars bent sta je al zo ver in de min dat het waarschijnlijk niet meer genoeg is. De enige optie voor een goede criminal rating is helemaal overnieuw te beginnen en dan zonder cheats te spelen vrees ik, hoe lullig het ook klinkt.

dan ben ik liever don of all liars

En je kan je spel niet meer 100% krijgen, Nog een nadeel op die shame-name na.

Begin opnieuw zonder cheats, Is wel het beste. :Y

<rm kan je het spel niet meer 100% krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

nee , jamemr genoeg niet , dit heb ik namelijk ook :N:N:N

gaat dat nooit meer weg?

Je kan je rang nog omhoog krijgen doormiddel van voertuigen te vernietigen of missies te voltooien, maar als je Don of all liars bent sta je al zo ver in de min dat het waarschijnlijk niet meer genoeg is. De enige optie voor een goede criminal rating is helemaal overnieuw te beginnen en dan zonder cheats te spelen vrees ik, hoe lullig het ook klinkt.

dan ben ik liever don of all liars

En je kan je spel niet meer 100% krijgen, Nog een nadeel op die shame-name na.

Begin opnieuw zonder cheats, Is wel het beste. :Y

<rm kan je het spel niet meer 100% krijgen?

Sorry maar nee. Dat ik enigzijds wel jammer maar hoe ik het heb gedaan is missrien ook wel toe te passen.

1. Je speelt de verhaallijn en een aantal zijmissies uit met zoveel cheats als je wilt (om zo de knopjes voor de bestuuring een beedje te wennen)

2a. je speelt daarna de verhaallijn en een paar zijmissies uit met iets minder cheats

2b. Je speelt de verhaallijn uit met een paar cheats weg te laten (zonder bijv. health en bodyarmor cheats)

3a. Je speelt hem met nog nouwlijks een cheat te gruiken (aleen dus als het echt moet bijv. in een missie 5 sterren hebben en je auto staat in de brand (-politie en health cheat)

3b. Je probeert hem te spelen zonder cheats.

Ik zeg je zonder cheats is niet moeilijk. hoi

Download een 100% savegame

(Heb ik ook gedaan) Je gaat wat met een auto of heli als je die al goed kan besturen (je kan dat hier ook onder de knie krijgen voor een missie ofzo Crash zoveel je wilt sterf zoveel je wilt er is toch meer dan genoeg geld)

Je gaat dus via de heli of auto rondrijden met bijv je map van vcs (geprinte aan te raden dan hou je de orginele heel) en een paar gekleurde stiften.

Als je dan bijv een wapen markeer je dat. missrien nog met driehoekjes en vierkantjes om aanteduiden of hij boven grondniveau zit of eronder of er precies op. Zo kan je ook police bribes, Bodyarmor, health en dergelijke markeren (dingen die jij handig vind) je kan dan ook zoals ik dee alle red baloons markeren (of je kijkt gewoon op wikigta) en gaat die dan halen is altijd handig.

Hier nog een grote tip.

Haal geen wapens voordat je uit het leger bent geschopt je kan wel 2 zoldaatjes hun nek breken voor een m4 en later weer 2 als je gelijk wat handige zijmmissies wilt gaan doen zoals firefighter (dee ik gelijk na de eerste missie) of iets anders waar je een sterk wapen voor nodig hebt en dan moet je het begin wel overleven. nadat je uit het leger bent geschopt (kan naam van missie niet evht herinneren ik dacht Conduct unbecoming) en je hebt gesaved bij Je nieuwe savehouse Kan je wel gelijk gaan rondrijden voor wapens ed.

Tip. Sla tussen de missies door op voordat je iets meer dan 2000$ hebt voor het geval dat je stertf. daar zijn de zijmissies goed voor. veel zijn niet echt lastig en geven een reldelijke beloning (Bijf. firefighter makkelijk en goede beloning)

Later als je je empirebuilding hebt geunlockd dan is het aan te raden om alle cholos hun empires over te menem . die zijmissies ook te doen dan heb je al gou mistend pd meer dan 4000. (en er is bij mij altijd een empire building leeg naast louise haar tijdelijke huis. koop die ook als je genoeg geld hebt(scheelt kogels) koop ieder leegstaand gebouw dat vergroot je inkomen. probeer je empires te verdegigen. (je bent dan minder geld kwijt aan kogeld dan aan repairs (tenzij je er echt op los schiet))

Zo ga je ongeveer de verhaallijn veder. probeer je wapens sterk te houden en weet de lokaties.

Hopelijk heb je hier wat aan/

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...