Miek Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Onderwerp: Alles Soort design: Signature Size design: Maakt niet uit Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: - Opmerking: Alleen met Paint
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Onderwerp: AllesSoort design: Signature Size design: Maakt niet uit Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: - Opmerking: Alleen met Paint Ik
Miek Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Bierbuikje: Miek: Bewerkt: 23 augustus 2008 door Miek
Naudin Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Die van Bierbuikje is niet echt heel speciaal, gewoon een achtergrond, render en tekst. Miek heeft echt gebruik gemaakt van de functies van paint en ziet er gewoon veel leuker uit. Dus mijn stem gaat naar Miek
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) ik ga voor Miek omdat ik zijn sig toch mooier vind met die puntjes en de Render vind ik wel leuk en ook omdat ik het vage gevoel heb dat toch PS is gebruikt. waarom? vraag me er niet naar Bewerkt: 23 augustus 2008 door zamg0d1
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ahh nou Kan ik niet ook inzenden vanavond, zodat 't een battle tussen 3 word? :') Anders maak ik zelf wel een battle
Miek Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Ahh nou Kan ik niet ook inzenden vanavond, zodat 't een battle tussen 3 word? :')Anders maak ik zelf wel een battle Achteraf doe ik wel een battle met jou De tut van deze sig, voor alle duidelijkheid: klik Bewerkt: 23 augustus 2008 door Miek
Vegeta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Bierbuikje : Mooi gemaakt voor paint maar vergeleken met miek is t echt alleen plak en schrijf werk. Miek : Ongelofelijk wat je allemaal met paint kan , fantastische gemaakt jongen. Die stippen enzo echt heel mooi alleen vind ik je render er niet bij passen.. Stem : Miek
M4X Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ook mijn stem gaat naar Miek. Beide signatures vind ik niet van heel hoog niveau, maar dat is begrijpelijk als ze beiden met Paint zijn gemaakt. Miek, ik zie meteen dat jij erg veel werk in je signature hebt gestoken, door de uitgebreide achtergrond en de speciale border. Wat ik jammer vind is de groene achtergrond niet goed bij de rest van de signature past, want de achtergrond vind ik erg mooi. Bierbuikje, ik weet niet precies wat je allemaal veranderd hebt aan de stock, maar het oogt niet zo mooi als Miek zijn signature. De zwarte tekst en de render passen in ieder geval niet goed bij het 'beach effect', in tegenstelling tot de border die ik wel mooi vind. Aangezien ik het geheel wat mooier vind bij Miek gaat mijn stem naar hem.
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Die van Bierbuikje is niet echt heel speciaal, gewoon een achtergrond, render en tekst. Miek heeft echt gebruik gemaakt van de functies van paint en ziet er gewoon veel leuker uit.Dus mijn stem gaat naar Miek Miek had zin signature eerder af, heeft er ook een tut over gemaakt. Vind ik eigenlijk niet echt eerlijk dat die die gebruikt en geen andere maakt. Dus ik stem: Bierbuikje
Vegeta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Die van Bierbuikje is niet echt heel speciaal, gewoon een achtergrond, render en tekst. Miek heeft echt gebruik gemaakt van de functies van paint en ziet er gewoon veel leuker uit.Dus mijn stem gaat naar Miek Miek had zin signature eerder af, heeft er ook een tut over gemaakt. Vind ik eigenlijk niet echt eerlijk dat die die gebruikt en geen andere maakt. Dus ik stem: Bierbuikje Rare ben jij je moet gwn rate je hebt gwn op bierbuikje gestemt omdat miek het eerder af had maar er staat premade mag !! Dus deze vote slaat nergens op !
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Die van Bierbuikje is niet echt heel speciaal, gewoon een achtergrond, render en tekst. Miek heeft echt gebruik gemaakt van de functies van paint en ziet er gewoon veel leuker uit.Dus mijn stem gaat naar Miek Miek had zin signature eerder af, heeft er ook een tut over gemaakt. Vind ik eigenlijk niet echt eerlijk dat die die gebruikt en geen andere maakt. Dus ik stem: Bierbuikje Rare ben jij je moet gwn rate je hebt gwn op bierbuikje gestemt omdat miek het eerder af had maar er staat premade mag !! Dus deze vote slaat nergens op ! Ik mag toch zelf bepalen op wie ik stem Ik vind gewoon als je een battle begint, dat je een nieuwe signature moet maken.. Zo vind ik het dan..
Vegeta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Maar daar mag je je stem niet op baseren want het mag gewoon wel hoor, als ik wil mag ik 10 keer mijn sig gebruiken in battles.
Miek Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Zow, hoelang duurt het nog voor dit battle is afgerond? Foei Moderators
Recommended Posts