Jump to content

Hoe een model exporteren en importeren ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken op google en heb al duizenden tutorials gevonden hoe je een mod installeert maar niet hoe het zelfd maakt.

Ik probeer een model uit SA te halen, in 3DS max bewerken, texturen en terug in SA steken ?

Kan iemand mij tonen waar ik die zou vinden ?

Bedankt ! _O_

Geplaatst:

Hier staan tientallen tutorials, waaronder een hele serie tutorials over het 3D modellen in 3DSMax of andere programma's. Ook het importeren/exporteren van models staat in diverse tutorials vermeld.

Je kunt met 3DSMax niet zo maar .dff bestanden importeren. Hier heb je bepaalde extra scripts voor nodig. Ze zijn gemaakt door ene Kam en je kunt ze hier downloaden. Het werkt volgens mij niet voor 3DSMax 9 en van 8 weet ik het ook niet helemaal zeker. Ikzelf heb versie 7 en daarbij werken ze vlekkeloos. Bij de download zit een readme bestand met uitleg over hoe je de scripts kunt installeren. Als je het gebruik er van dan nog niet snapt dan kun je dit terug vinden in de Master Tutorial List op deze site.

Geplaatst: (bewerkt)

Een tijdje geleden heb ik een enorm uitgebreide tutorial gemaakt over het ingame zetten van models, waar bijna alles in staat wat nodig is (naar mijn idee dan), tot een veelgestelde-vragen-lijst aan toe. Klikkie, succes!

Bewerkt: door Puma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...