GekkieJ01 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Waarom doet Ajax nou zo moeilijk, koop gewoon een topspits bij een internationale club en die goed doelpunte kan maken, Ajax koopt alleen maar spelers van kleine clubjes in Nederland. Reageren
Robando Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik denk dat az kampioen wordt. Maar ben voor psv. Reageren
Preddy Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Waarom doet Ajax nou zo moeilijk, koop gewoon een topspits bij een internationale club en die goed doelpunte kan maken, Ajax koopt alleen maar spelers van kleine clubjes in Nederland.Welke topspits wil er nu bij Ajax (of elke willekeurige club in Nederland) spelen? 1: Geen centjes zoals bij Manchester City. 2: Geen belangstelling zoals de Premier League krijgt. 3: Geen tegenstand zoals in de Premier League. 4: Niet de prijzen die Engelse ploegen winnen.Waar Ajax dus op moet scouten is spitsen welke Ajax een verbetering vinden van hun huidige situatie. Dat geldt voor spelers uit kleinere competities, spelers van kleinere clubs en spelers die nog in het verleden leven en de Ajax manier van voetbal graag willen (leren) spelen. Als laatste nog die spelers die op hun retour zijn, en langzaam af willen bouwen. Daaronder vallen dus niet de topspitsen bij internationale topclubs, die willen scoren in CL finales en zoals we wel weten, heeft Ajax al een tijdje niet eens CL meer gespeeld. Dus gaan ze naar de uitverkoop in Groningen. Reageren
AXIO Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Waarom doet Ajax nou zo moeilijk, koop gewoon een topspits bij een internationale club en die goed doelpunte kan maken, Ajax koopt alleen maar spelers van kleine clubjes in Nederland.Welke topspits wil er nu bij Ajax (of elke willekeurige club in Nederland) spelen? 1: Geen centjes zoals bij Manchester City. 2: Geen belangstelling zoals de Premier League krijgt. 3: Geen tegenstand zoals in de Premier League. 4: Niet de prijzen die Engelse ploegen winnen.Waar Ajax dus op moet scouten is spitsen welke Ajax een verbetering vinden van hun huidige situatie. Dat geldt voor spelers uit kleinere competities, spelers van kleinere clubs en spelers die nog in het verleden leven en de Ajax manier van voetbal graag willen (leren) spelen. Als laatste nog die spelers die op hun retour zijn, en langzaam af willen bouwen. Daaronder vallen dus niet de topspitsen bij internationale topclubs, die willen scoren in CL finales en zoals we wel weten, heeft Ajax al een tijdje niet eens CL meer gespeeld. Dus gaan ze naar de uitverkoop in Groningen. Echt een uitverkoop kan je het niet noemen omdat al die spelers die ajax bij groningen heeft gehaalt stond niet te koop, maar wie zouden ze dan moeten kopen volgens jou? Reageren
Preddy Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Waarom doet Ajax nou zo moeilijk, koop gewoon een topspits bij een internationale club en die goed doelpunte kan maken, Ajax koopt alleen maar spelers van kleine clubjes in Nederland.Welke topspits wil er nu bij Ajax (of elke willekeurige club in Nederland) spelen? 1: Geen centjes zoals bij Manchester City. 2: Geen belangstelling zoals de Premier League krijgt. 3: Geen tegenstand zoals in de Premier League. 4: Niet de prijzen die Engelse ploegen winnen.Waar Ajax dus op moet scouten is spitsen welke Ajax een verbetering vinden van hun huidige situatie. Dat geldt voor spelers uit kleinere competities, spelers van kleinere clubs en spelers die nog in het verleden leven en de Ajax manier van voetbal graag willen (leren) spelen. Als laatste nog die spelers die op hun retour zijn, en langzaam af willen bouwen. Daaronder vallen dus niet de topspitsen bij internationale topclubs, die willen scoren in CL finales en zoals we wel weten, heeft Ajax al een tijdje niet eens CL meer gespeeld. Dus gaan ze naar de uitverkoop in Groningen. Echt een uitverkoop kan je het niet noemen omdat al die spelers die ajax bij groningen heeft gehaalt stond niet te koop, maar wie zouden ze dan moeten kopen volgens jou? Uitverkoop was ook een beetje spottend bedoeld, ik weet dat Ajax flink heeft betaald voor wat het heeft gehaald. Verder houd ik geen schaduwlijstjes bij, maar ik wil die aangekochte Argentijn wel eens zien in de spits. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik moet toegeven, AZ speelt goed voetbal, ze staan verdiend 1e, maar kampioen worden weet ik niet zo zeker met AZ, 2 jaar geleden verloren ze met 3-2 van Excelsior notabene... Netzoals Ajax, zoals iedereen wel weet is Ajax mijn club maar week in week uit goed presteren ho maar.. Van HSV winnen, maar tegen Utrecht gelijk spelen. Het is met Ajax ook altijd weer hilarisch... Morgen tegen Volendam, de ploeg waar Ajax al van verloor na verlening in de KNVB beker......... Ik hoop echt op Ajax als kampioen, maar ik ben bang dat dat nog wel lang gaat duren. Hoe het met feyenoord in het begin ging was dramatisch, geen goed voetbal, maar stiekem ook vermakend. Nu krabbelt feyenoord wel wat omhoog, maar ik denk dat ze een 7e plaats of lager in beslag nemen op het eind. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Vandaag hebben alle uitteams gewonnen NAC verliest punten NEC verliest punten Feyenoord zijn we nu wel gewend Volendam was te verwachten Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 weet je wat ik hoop DAT FEYENOORD KAMPIOEN WORD maar 3-1 verloren van de graafschap. maar ik hoop dat ze winnen tegen AZ! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Helaas voor je maar Feyenoord heeft weer verloren, ik denk dat ze niet de top 5 halen. Reageren
AXIO Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Helaas voor je maar Feyenoord heeft weer verloren, ik denk dat ze niet de top 5 halen.Ze mogen blij zijn als ze linkerrijtje halen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik denk dat az kampioen wordt.Maar ben voor psv. Ik denk dat dus juist niet, AZ mag dan wel eerste staan, maar mooi spelen doen ze niet, net zoals paar seizoenen terug toen ze kampioen konden worden, maar verloor tegen Excelsior .. Dit jaar wordt denk ik een kopie ervan. Verder over Ajax, Ajax maakt ook dit jaar een beetje kans, maar we zullen zien ! Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Ajax ruim langs De Graafschap Doetinchem, 21 dec 2008 Ajax heeft de uitwedstrijd tegen De Graafschap met 0-6 gewonnen. Dario Cvitanich (2x), Miralem Sulejmani, Luis Suarez (2x) en Urby Emanuelson maakten de doelpunten. Kijk hier voor de opstellingen en de hoogtepunten. 90. Wegereef fluit af. Ajax doet goede zazken en wint met 0-6! 89. Vermaelen kopt over. 87. Suarez gaat neer in het strafschopgebied, maar krijgt geen tweede strafschop. Sulejmani gaat door, maar schiet roekeloos voorlangs. 84. WISSEL AJAX. Dario Cvitanich maakt in de slotfase plaats voor Leonardo. 82. GELE KAART DE GRAAFSCHAP. Invaller Bot begaat een overtreding. 81. GELE KAART AJAX. Gabri duwt Oost. 74. WISSEL DE GRAAFSCHAP. Aanvoerder Geert den Ouden wordt vervangen door René Bot. 71. DOELPUNT AJAX!! En het is 0-6. Dario Cvitanich scoort opnieuw met zijn hoofd uit de vrije trap van Sulejmani vanaf de linkerkant. 70. GELE KAART DE GRAAFSCHAP. Schuurman begaat een overtreding op Sulejmani 67. DOELPUNT AJAX!! Urby Emanuelson volleert de bal van afstand prachtig in het doel. 66. WISSEL DE GRAAFSCHAP. Léon Hese wordt vervangen door Jordy Buijs. 62. DOELPUNT AJAX! De Graafschap verdedigt slecht uit. Silva bedient Suarez die zijn tweede van de middag maakt. 59. Goede voorzet Silva vanaf rechts, alleen iets te scherp. 59. GELE KAART DE GRAAFSCHAP. Léon Hese gaat te hard in op Cvitanich. 57. WISSEL AJAX. Daley Blind vervangt Eyong Enoh. 55. Kans Cvitanich. Heijblok redt. 53. DOELPUNT AJAX!! Suarez benut de strafschop. Ajax leidt met 0-3 52. GELE KAART DE GRAAFSCHAP. Fränkel wordt bestraft voor zijn overtreding. 52. Penalty Ajax. Fränkel begaat een overtreding op Suarez, na een mooie combinatie met Cvitanich. 50. Suarez loopt langs de hele Graafschap-verdediging richting doel, maar rondt slecht af. 49. Er ontstaat een klein opstootje nadat er een overtreding op Enoh is begaan. 48. Corner Ajax na een aanval over rechts. Erik Heijblok plukt de bal uit de lucht na de hoekschop van Sulejmani. 46. WISSEL AJAX. Bruno Silva is de vervanger van Gregory van der Wiel. Rust. 45. Opnieuw een gevaarlijke aanval van De Graafschap. Vermeer bokst een hoge bal weg in twee instanties. 43. Bijna een treffer voor De Graafschap. Den Ouden lobt in vrije positie over Vermeer maar de bal gaat er niet in. Steve de Ridder krijgt de rebound er ook niet in. 41. Suarez volleert van afstand over het doel. 35. RODE KAART DE GRAAFSCHAP. Joost Volmer deel een elleboog uit aan Cvitanich en mag direct vertrekken van Wegereef. Cvitanich wordt verzorgd, maar lijkt verder te kunnen. 35. GELE KAART DE GRAAFSCHAP. Oost begaat een overtreding op Suarez. Vrije trap rechts van het zestienmetergebied. 30. Sulejmani omspeelt Hese, geeft goed voor, maar Suarez en Cvitanich vergeten te scoren. 28. Forse overtreding Den Ouden op Emanuelson. Wegereef houdt zijn kaarten op zak. 26. Mooie aanval Ajax. Sulejmani gaat vrij op het doel af, maar in plaats van zelf te schieten geeft hij voor op Suarez, die de bal met een omhaal overschiet. 23. Vertonghen schiet van afstand hard op doel. Heijblok redt knap. 20. Den Ouden lijkt te scoren, maar de bal gaat er net niet in. 19. WISSEL DE GRAAFSCHAP. Peter Jungschläger verlaat het veld. Steve de Ridder is zijn vervanger. 17. Sulejmani schiet via de muur naast. 16. Vrije trap Ajax na een overtreding op Gabri van Schuurman. 12. DOELPUNT AJAX!! Miralem Sulejmani schiet van dichtbij raak na een voorzet van Enoh. 10. DOELPUNT AJAX!! Cvitanich kopt raak na een corner van Miralem Sulejmani. Het is zijn tweede competitietreffer. 9. Met een mooi overstapje leidt Emanuelson een Ajax-aanval in. Hij krijgt de bal terug, maar geeft net te scherp voor om Suarez te laten scoren. 8. Enoh schiet van afstand naast. 7. Den Ouden wordt vrijgezet voor Vermeer, maar stift de bal in de handen van de Ajax-doelman. 5. Enoh draait weg bij zijn tegenstander en schiet over. 2. Grote kans De Graafschap. Vermeer brengt redding bij een inzet van Geert den Ouden. 1. Grote kans voor Ajax. Cvitanich verovert de bal, maar stuit in vrije positie op doelman Erik Heijblok. De rebound gaat via Gabri en het hoofd van Cvitanich mis. 1. Wegereef laat De Graafschap aftrappen. De laatste uitwedstrijd van Ajax in 2008 is begonnen! Het duel staat onder leiding van scheidsrechter Jan Wegereef. Mooie winst toch :dans: :dans: Bewerkt: 21 december 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
Suarez Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Ajax gaat z'n 30ste landstitel pakken. AZ was op bloedvorm en dat loopt nu langzaam leeg. (laatste 2 wedstrijden waren echt nipt gewonnen) Bewerkt: 25 december 2008 door Suarez Reageren
AXIO Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ajax gaat z'n 30ste landstitel pakken.AZ was op bloedvorm en dat loopt nu langzaam leeg. (laatste 2 wedstrijden waren echt nipt gewonnen) typische ajacied-instelling, krijg nou een beetje gezond verstand en ga niet op de helft van het seizoen al zeggen dat Ajax kampioen is Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Ajax gaat z'n 30ste landstitel pakken.AZ was op bloedvorm en dat loopt nu langzaam leeg. (laatste 2 wedstrijden waren echt nipt gewonnen) typische ajacied-instelling, krijg nou een beetje gezond verstand en ga niet op de helft van het seizoen al zeggen dat Ajax kampioen is Nou zoals ajax vandaag gepresteerd heeft tegen ado den haag, en tegen PSV NAC en Groningen, geloof ik ook wel dat Ajax kampioen word. En zeker met die nieuwe spits : Dario Cvitanitch Bewerkt: 28 december 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.