Visser23 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ajax wordt niet kampioen. Ik denk eerder PSV of AZ. Ajax speelt erg slecht de laatste tijd, maar ze hebben gewoon mazzel dat de tegenstander slechts speelt. Ook heeft Ajax mazzel dat ze Suarez hebben, met zijn schwalbes. Schorsen die vent, en niet meer laten voetballen. Zo denk ik erover. Maar goed, Van Basten vindt het nog goed ook. Een oud bondscoach die dat goed vindt. Die heeft er dan echt geen verstand van. Maar goed. Grey: Je noemt ook wat clubs op: ADO, NAC, Groningen. Die zijn niet zo moeilijk voor een club als ajax. Btw: die Cvitanitch (ofzo) is wel goed. Ik heb hem al eens vaker zien voetballen. Die kan mooi in de plaats voor de schwalbe-haas (Suarez ). Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ajax wordt niet kampioen. Ik denk eerder PSV of AZ. Ajax speelt erg slecht de laatste tijd, maar ze hebben gewoon mazzel dat de tegenstander slechts speelt. Ook heeft Ajax mazzel dat ze Suarez hebben, met zijn schwalbes. Schorsen die vent, en niet meer laten voetballen. Zo denk ik erover. Maar goed, Van Basten vindt het nog goed ook. Een oud bondscoach die dat goed vindt. Die heeft er dan echt geen verstand van. Maar goed.Grey: Je noemt ook wat clubs op: ADO, NAC, Groningen. Die zijn niet zo moeilijk voor een club als ajax. Btw: die Cvitanitch (ofzo) is wel goed. Ik heb hem al eens vaker zien voetballen. Die kan mooi in de plaats voor de schwalbe-haas (Suarez ). Nou sorry, maar PSV zie ik dus totaal geen kampioen worden dit jaar, ook Feyenoord is geen kanshebber dit jaar. Maar voor zowel Ajax als AZ is de landstitel best dichtbij, en ik zie al wat mensen zeggen Ajax word kampioen, AZ word kampioen, maar ik als ajacied zie ook best kans zitten dat AZ kampioen word, het ligt er maar net aan hoe het team speelt, de blessures en dat soort dingen spelen een grote rol. Voor Ajax denk ik ook best wel dat die het in zich heeft om kampioen te worden, Huntelaar is verkocht en Cvitanitch speelt nu de rol van Huntelaar en doet goed zijn best, ik denk dat Ajax en AZ de kampioen kanshebbers zijn van die jaar, ze gaan erg gelijk op en hebben het beide in zich, ik verheug me al op een 2de helft van de Eredivie! Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ajax wordt niet kampioen. Ik denk eerder PSV of AZ. Ajax speelt erg slecht de laatste tijd, maar ze hebben gewoon mazzel dat de tegenstander slechts speelt. Ook heeft Ajax mazzel dat ze Suarez hebben, met zijn schwalbes. Schorsen die vent, en niet meer laten voetballen. Zo denk ik erover. Maar goed, Van Basten vindt het nog goed ook. Een oud bondscoach die dat goed vindt. Die heeft er dan echt geen verstand van. Maar goed.Grey: Je noemt ook wat clubs op: ADO, NAC, Groningen. Die zijn niet zo moeilijk voor een club als ajax. Btw: die Cvitanitch (ofzo) is wel goed. Ik heb hem al eens vaker zien voetballen. Die kan mooi in de plaats voor de schwalbe-haas (Suarez ). Nou sorry, maar PSV zie ik dus totaal geen kampioen worden dit jaar, ook Feyenoord is geen kanshebber dit jaar. Maar voor zowel Ajax als AZ is de landstitel best dichtbij, en ik zie al wat mensen zeggen Ajax word kampioen, AZ word kampioen, maar ik als ajacied zie ook best kans zitten dat AZ kampioen word, het ligt er maar net aan hoe het team speelt, de blessures en dat soort dingen spelen een grote rol. Voor Ajax denk ik ook best wel dat die het in zich heeft om kampioen te worden, Huntelaar is verkocht en Cvitanitch speelt nu de rol van Huntelaar en doet goed zijn best, ik denk dat Ajax en AZ de kampioen kanshebbers zijn van die jaar, ze gaan erg gelijk op en hebben het beide in zich, ik verheug me al op een 2de helft van de Eredivsie! Idd Cvitanitch doet goed werk, hij heeft pas 3 wetstrijden als spits gespeeld en heeft nou al 3 doelpunten. Dus ik denk dat Ajax zonder Huntelaar Beter af is En ik denk eigenlijk ook dat AZ kampioen word, maar ik hoop wel dat Ajax hun derde ster krijgt op hun Shirt. Reageren
Suarez Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) In het begin van het seizoen onderschat iedereen AZ, en nu overschat iedereen AZ juist. Gaat lekker. Nja als AZ zo doorgaat hebben ze degelijk wel kans. PS. Wat hebben mensen een hekel aan Suarez zeg, zware jaloezie. Bewerkt: 12 januari 2009 door Suarez Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 PS. Wat hebben mensen een hekel aan Suarez zeg, zware jaloezie. Heb je wel eens zijn speelstijl gezien? Op de grond leggen als er niks aan de hand is, schwalbes maken. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 PS. Wat hebben mensen een hekel aan Suarez zeg, zware jaloezie.Heb je wel eens zijn speelstijl gezien? Op de grond leggen als er niks aan de hand is, schwalbes maken.Hoe je 't ook wendt of keert, Suárez is en blijft een briljante voetballer. Het hele schwalbe-item rond hem is zwaar opgeblazen, maar deels natuurlijk ook wel begrijpelijk, want hij gaat af en toe inderdaad vrij snel liggen. Dat is hem nou eenmaal geleerd in Zuid-Amerika en is lastig uit hem weg te krijgen. Echter, ik heb alle vertrouwen in Van Basten en ga er vanuit dat zijn Duitse trekjes wel zullen overwaaien. Net als zijn egocentrisme, want zijn statistieken qua assists, daar kun je niets anders over zeggen dan dat die uitstekend zijn. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 PS. Wat hebben mensen een hekel aan Suarez zeg, zware jaloezie.Heb je wel eens zijn speelstijl gezien? Op de grond leggen als er niks aan de hand is, schwalbes maken.Hoe je 't ook wendt of keert, Suárez is en blijft een briljante voetballer. Het hele schwalbe-item rond hem is zwaar opgeblazen, maar deels natuurlijk ook wel begrijpelijk, want hij gaat af en toe inderdaad vrij snel liggen. Dat is hem nou eenmaal geleerd in Zuid-Amerika en is lastig uit hem weg te krijgen. Echter, ik heb alle vertrouwen in Van Basten en ga er vanuit dat zijn Duitse trekjes wel zullen overwaaien. Net als zijn egocentrisme, want zijn statistieken qua assists, daar kun je niets anders over zeggen dan dat die uitstekend zijn. Ik ben het met je eens Nandro, Suarez beloofde eens al dat hij minder zou gaan duiken, en dat doet hij ook minder, jammer dat de scheidrechters niet meer hem geloven als hij echt een overtreding hoort te krijgen, maar Suárez is inderdaad een briljante voetballer! Reageren
Murcielago Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Oneindige discussie over Suarez. Hij is een kutventje (voor de tegenstander dan:P) maar hij is wel goed. Tja daar kan niemand het mee oneens zijn. Hij doet in iedergeval zijn best om schwalbes te voorkomen maarja dat is niet zo makkelijk als sommigen denken want het is aangeleerd. Het hoort bij de Zuid-Amerikaanse speelstijl. Verder hoop ik dat Wielaert een beetje een waardige toevoeging is aan de selectie van Ajax. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Om maar even met de discussie Suarez verder te gaan. Ook heeft Ajax mazzel dat ze Suarez hebben, met zijn schwalbes. 1) In de Nederlandse Competitie krijgt Ajax nauwelijks meer een strafschop voor een duikeling van Suarez. 2) Dat schwalbe-gedoe werkt op dit moment meer in zijn nadeel dan in zijn voordeel. Hij heeft onderhand al meer terechte strafschoppen niet gehad dan niet-terechte strafschoppen wel gehad. 3) Hij is het al minder gaan doen dan in het begin. 4) Ik denk dat je gewoon jaloers bent op zo'n briljante speler, denk wel de briljantste van de hele eredivisie. Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Jaloers op zo'n speler? Briljant? Die vent kan alleen schwalbes maken, hij kan niet voetballen. Maarja, ik ben gister even bij Heerenveen - Feyenoord geweest. Geen commentaar :\ Behalve dat 'ie verkeerde wissels deed. Slory, El Ahmadi en Biseswar haalt hij eruit. Die Hofland en Lucius kunnen niet een bal aannemen laat staan passen, en die haalt hij er niet uit, ik snap er niks van. @GTA-Boy: Wat jij wilt, maar ik vind hem niks. Bewerkt: 18 januari 2009 door Visser23 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ajax heeft na een moeilijke eerste helft, en een goede tweede helft gespeelt ( 4-2 ) Nijmegen, 18 jan 2009 Ajax heeft met tien man de spectaculaire uitwedstrijd tegen NEC gewonnen! Twee goals van Sulejmani, een eigen doelpunt van NEC en een goal van Gabri brachten de eindstand op 2-4. Lees hier de hoogtepunten van de wedstrijd. Blom fluit voor het einde van de wedstrijd. Ajax wint met 2-4. 90+5. GOAL AJAX!! Gabri zet zelf de aanval op, opent op Suarez, die direct teruggeeft aan Gabri. Met een fraai lobje rondt de Spanjaard af, 2-4! 90+4. Een inzet van NEC wordt door een Ajacied uit de doelmond gewerkt. 90. Er komen vijf minuten extra speeltijd bij. 84. Stekelenburg wordt hard op het hoofd geraakt door de schoen van Zomer die de doelman volledig over het hoofd zag. De keeper kan wel verder. 82. WISSEL AJAX. Sulejmani wordt vervangen door Toby Alderweireld die daarmee zijn debuut maakt in Ajax 1. 80. Suarez zet een fraaie aanval op met Sulejmani en schiet zelf net over. 79. WISSEL NEC. Pothuizen wordt vervangen door Tshibamba. 79. GOAL AJAX! Uit een vrije trap van Sulejmani vliegt de bal via de kruin van Dani Fernandez in het doel. Ajax staat weer voor, 2-3. 78. GELE KAART NEC. Bouaouzan krijgt een gele kaart nadat hij Suarez hard onderuit schopt. 71. GELE KAART NEC. Van Beukering krijgt een gele kaart na een grove charge op Emanuelson. 69. GEEL/RODE KAART AJAX. Dario Cvitanich krijgt van Blom zijn tweede gele kaart van de wedstrijd en kan vertrekken. 68. Dario Cvitanich kopt de voorzet van Emanuelson nipt over. 67. GOAL NEC. De nieuwe aanvoerder van NEC El Akchaoui schiet de bal volledig vrij gelaten in de korte hoek bij Stekelenburg, 2-2. 67. WISSEL NEC. Saidi Ntibazonkiza wordt vervangen door El Kabir. 63. Van Beukering krijgt een enorme kans op de gelijkmaker, maar mist de voorzet. 60. Pothuizen schiet hard in. Stekelenburg redt. 55. GOAL AJAX! Sulejmani maakt na een scrimmage in het doelgebied zijn tweede goal van de middag, 1-2. 53. Wielaert smoort met een sliding de aanval van NEC in de kiem. 50. GOAL NEC. Ramon Zomer kopt NEC snel weer naast Ajax, 1-1. 48. GOAL AJAX! Miralem Sulejmani schiet raak uit een vrije trap, 0-1! 46. Beide teams zijn ongewijzigd aan de tweede helft begonnen. __ 45. Blom fluit voor de rust. Het is nog 0-0. 43. Sulejmani brengt de bal in het zestien meter gebied waar Enoh verlengt. NEC kan echter uitverdedigen. 41. Cvitanich schiet van ver knap in, maar Babos tikt de bal weer uit zijn goal. 39. Schöne kopt de bal net naast. 34. Schöne vindt Ntibazonkiza, die een grote kans krijgt op de 1-0, maar Stekelenburg blijft koel en redt. 33. Een vrije trap van Sulejmani wordt door Babos simpel gevangen. 29. Vrije trap NEC. Van Beukering schiet de bal over. 26. Vrije trap Ajax op iets minder dan twintig meter van het doel. Suarez schiet prachtig in, maar de inzet belandt op de paal. 24. Eerste corner voor NEC. El Akchaoui neemt de bal, de kopbal van Pothuizen wordt op de lijn gered door Emanuelson. 23. Gabri is dicht bij de openingstreffer na een voorzet van Cvitanich, maar Babos ligt in de weg. 21. Vrije trap Emanuelson. Babos tikt de bal net voor Vertonghen weg. 13. Emanuelson schiet vanuit de tweede lijn op doel, maar zijn fraaie inzet gaat over. 12. GELE KAART AJAX. Wielaert krijgt de gele kaart voor een overtreding op Schöne. 9. Vrije trap voor Ajax op de middenlijn nadat Van Beukering Wielaert duwde. 3. Schilder zet voor, Suarez raakt de bal half, waarna de bal bij Cvitanich komt. Die rekent daar niet meer op en de bal gaat over de achterlijn. 2. GELE KAART AJAX. Ajax scoort, maar Cvitanich blijkt hands te hebben gemaakt nadat Davids hem hard in de rug komt. De Ajacied krijgt geel, de duw van Davids blijft onbestraft. 2. Bijna kan Sulejmani bij een steekballetje van Suarez, maar de bal wordt via NEC over de achterlijn gewerkt. De eerste corner is al een feit. 1. Ajax trapt af en zoekt de opbouw van achteruit, waar Stekelenburg weer op doel staat Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Jaloers op zo'n speler? Briljant? Die vent kan alleen schwalbes maken, hij kan niet voetballen. Hij kan niet voetballen? Ik voel toch dat je jaloers bent hoor, kijk Suárez dan toen de 2-4 was, prachtige pass naar Gabri hoor, ik snap niet wat jij probeert te zeggen hoor maar Suárez is beter dan wie dan ook bij feyenoord! Luis geeft prachtige steekballen, zijn passes zijn goed, hij kan scoren, hij draagt Ajax, maar niet hem alleen hoor. Je weet zelf dat je uit je nek lult, want Suárez kan je van genieten, hij geeft assists, hij duikt wel eens, maar dat doet hij niet meer zo snel, hij kan zich makkelijk bij Ajax ontwikkelen, wat hij ook keurig doet overigens. Dus ik weet dus echt niet wat je wilt te zeggen, maar Suárez is een fantastische voetballer, en daar kun je niet omheen. Wat ik ook heb gevonden, dit heeft de NOS niet gezien, maar hier moet je wel voor geschorst worden! Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 hij kan zich makkelijk bij Ajax ontwikkelen, wat hij ook keurig doet overigens. Dus ik weet dus echt niet wat je wilt te zeggen, maar Suárez is een fantastische voetballer, en daar kun je niet omheen. Hij kan zich verder ontwikkelen ik denk toch dat hij door groningen een stapje verder is gekomen Overigs heb ik ook wel een mening over hem, als hij ajax net zo in de steek laat als hij bij FC Groningen heeft gedaan zullen toch minder clubs vertrouwen in hem krijgen, Vind hem gewoon een arrogant kereltje hoe hij er nu bij loopt, ik hoop eigenlijks dat hij ook stiekem een keer hard onderuit gaat (en dan bedoel ik niet perse in voetbal) want daar kan hij dan ook weer van leren Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Suarez is één van de briljantste spelers uit de eredivisie. Iedereen die zegt dat hij niet kan voetballen, heeft echt geen verstand van voetbal. Maar, en dat is in zijn geval een hele grote maar, zijn gedrag laat wat te wensen over. Arrogant, schwalbes, andere mensen kaarten aansmeren, etc... Kan me ook wel voorstellen dat mensen die geen fan van Ajax zijn, een grote hekel aan hem hebben. Hoe je het ook draait of keert: hij kan magnifieke voorzetten geven, hij kan scoren, hij kan een team uit een dal halen door een geniale ingeving... Zal me niets verbazen als hij naar Barcelone vertrekt, zoals de geruchten al zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.