Lance_T._Vance Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 je moet 32 voertuigen afgeven waaronder 22 auto's, 8 boten en 2 helicopters. Maar ik zit vast bij de laatste boot: de Dinghy; weet er iemand waar je die boot kan vinden? Zoja heb je dan een kaart of een beschrijving? alvast badankt, Lance Reageren
M4X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 je moet 32 voertuigen afgeven waaronder 22 auto's, 8 boten en 2 helicopters. Maar ik zit vast bij de laatste boot: de Dinghy; weet er iemand waar je die boot kan vinden? Zoja heb je dan een kaart of een beschrijving?alvast badankt, Lance De Dingy is inderdaad erg moeilijk te vinden, deze had ik zelf ook pas als één van de laatste gevonden bij toeval. Als je even op WikiGTA kijkt zie je dat de Dinghy gelukkig wel een vaste spawnplek heeft (klik). Als je de Dinghy hebt afgeleverd en dus alles hebt gehaald kan je gratis je voertuigen laten hersprayen bij Pay & Spray, wel een leuk extraatje dus Reageren
Basssss Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 je moet 32 voertuigen afgeven waaronder 22 auto's, 8 boten en 2 helicopters. Maar ik zit vast bij de laatste boot: de Dinghy; weet er iemand waar je die boot kan vinden? Zoja heb je dan een kaart of een beschrijving?alvast badankt, Lance Astu: http://nl.wikigta.org/wiki/Dinghy_locatie_...City_Stories%29 Je hebt een boot nodig, of je springt van de brug en zwemt er naar toe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.