Jump to content

Civil Asset Forfeiture Impound (GTA Vice City Stories)


Lance_T._Vance

Recommended Posts

je moet 32 voertuigen afgeven waaronder 22 auto's, 8 boten en 2 helicopters. Maar ik zit vast bij de laatste boot: de Dinghy; weet er iemand waar je die boot kan vinden? Zoja heb je dan een kaart of een beschrijving?

alvast badankt, Lance

Link to comment
Delen op andere websites

je moet 32 voertuigen afgeven waaronder 22 auto's, 8 boten en 2 helicopters. Maar ik zit vast bij de laatste boot: de Dinghy; weet er iemand waar je die boot kan vinden? Zoja heb je dan een kaart of een beschrijving?

alvast badankt, Lance

De Dingy is inderdaad erg moeilijk te vinden, deze had ik zelf ook pas als één van de laatste gevonden bij toeval. Als je even op WikiGTA kijkt zie je dat de Dinghy gelukkig wel een vaste spawnplek heeft (klik). Als je de Dinghy hebt afgeleverd en dus alles hebt gehaald kan je gratis je voertuigen laten hersprayen bij Pay & Spray, wel een leuk extraatje dus :)

Link to comment
Delen op andere websites

je moet 32 voertuigen afgeven waaronder 22 auto's, 8 boten en 2 helicopters. Maar ik zit vast bij de laatste boot: de Dinghy; weet er iemand waar je die boot kan vinden? Zoja heb je dan een kaart of een beschrijving?

alvast badankt, Lance

Astu: http://nl.wikigta.org/wiki/Dinghy_locatie_...City_Stories%29

Je hebt een boot nodig, of je springt van de brug en zwemt er naar toe. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...