Jump to content

Minigun VS M249


Equalizer

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M4X

    3

  • Zaahed

    3

  • Miek

    2

  • Equalizer

    2

Top Posters In This Topic

{Quote} Jammer dat dit wapen fictief is en dat het niet voorkomt in IV, maar aan de ene kant ook realistisch. Dus mijn keuze gaat naar de Minigun.

Ik moet je terleurstellen hij is niet fictief. hij is meestal in voertuigen gebouwd. en dan hebben we het over de gatling machinegun. meestal is hij ingebouwd in helicopters en missrien zelf ook nog straaljagers. er is naar mijn weten ook een wat meer draagbaardere versie.

GatlingF.JPG

http://www.brookhursthobbies.com/dragon/images/GatlingF.JPG

en eentje op een auto gebouwd

M134-Gatling-Livermore3feb06c.jpg

http://www.mindfully.org/Technology/2006/M...more3feb06c.jpg

Ik moet je terleurstellen. alle wapens die ik tot nu toe heb gezien stammen af van echte wapens uit de echte wereld.

Ontopic.

moet ik twijfelen.

Minigun sterk snel minder wendbaar.

m249 minder sterk dan minigun maar meer wendbaarder.

Dan ga ik toch voor de m249 hij is dan wel minder sterk maar het geluid klinkt beter.

dus de m249

Rinaldootje :tu:

Probeer jij maar een minigun te dragen...

Eerst meer als 20kg kogels dan de batterijen en dan zelf dat lompe ding. en dan heb je nog de terugslag.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer jij maar een minigun te dragen...

Eerst meer als 20kg kogels dan de batterijen en dan zelf dat lompe ding. en dan heb je nog de terugslag.

Er zitten wel meer onrealistische dingen in GTA, dit is er waarschijnlijk een van.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 4 weken later...
Welke van de twee heeft eigenlijk het grootste bereik?

M249,

Kvind hem ook de beste want daar kun je mee sprinten en springen, met de minigun niet.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh jeah! I'm the greatst!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje onzinnig topic, wat er is namelijk al een topic die dicht bij de buurt komt: 'Wat is je lievelingswapen?' Maar om ontopic te zijn: ik vind de Minigun super vanwege de potentie die hij heeft en hij kan al met 5 kogeltjes een auto opblazen. Ook kan je erg snel iemand vermoorden. Maar de nadelen zijn dat hij erg zwaar is, en dat maakten ze ook realistisch in GTA. Want als je een minigun vasthad, liep je erg gebukt en kon je niet springen. Jammer dat dit wapen fictief is en dat het niet voorkomt in IV, maar aan de ene kant ook realistisch. Dus mijn keuze gaat naar de Minigun.

5 Kogels? Dat is 1 klik want de minigun schiet in 1 klik meerdere kogels af wist je nog? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...