Basssss Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Als ik bijvoorbeeld alleen de rood gekleurde missies zoals op WikiGTA staat doe, dan krijg ik pas een telefoontje als ik de witte ook heb gedaan. Hoe krijg ik het voor elkaar om de storyline te halen zonder de witte te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Niet.. Je hebt gewoon gelijk, deze zijn aangepast met alle anderen, waardoor dit dus is gekomen. De missies die nergens naartoe linkte, zijn licht gekleurd, de andere donker. Ze zitten nogal lastig in elkaar verweven, en dus is het moeilijk om uit te zoeken hoe alles in elkaar zit. Maar geloof me, we zijn er nog mee bezig. Er zijn alleen dingen die nu voorrang hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Niet.. Je hebt gewoon gelijk, deze zijn aangepast met alle anderen, waardoor dit dus is gekomen. De missies die nergens naartoe linkte, zijn licht gekleurd, de andere donker. Ze zitten nogal lastig in elkaar verweven, en dus is het moeilijk om uit te zoeken hoe alles in elkaar zit. Maar geloof me, we zijn er nog mee bezig. Er zijn alleen dingen die nu voorrang hebben. Oke, het was het probleem dat ik de laatste missie van McAfnogwat niet kon halen, heb hem nu gehaald en ben bij Shoreside Island. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.