Jump to content

Maf probleem; moet toch alle missies doen?


Basssss

Recommended Posts

Niet.. Je hebt gewoon gelijk, deze zijn aangepast met alle anderen, waardoor dit dus is gekomen. De missies die nergens naartoe linkte, zijn licht gekleurd, de andere donker. Ze zitten nogal lastig in elkaar verweven, en dus is het moeilijk om uit te zoeken hoe alles in elkaar zit. Maar geloof me, we zijn er nog mee bezig. Er zijn alleen dingen die nu voorrang hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet.. Je hebt gewoon gelijk, deze zijn aangepast met alle anderen, waardoor dit dus is gekomen. De missies die nergens naartoe linkte, zijn licht gekleurd, de andere donker. Ze zitten nogal lastig in elkaar verweven, en dus is het moeilijk om uit te zoeken hoe alles in elkaar zit. Maar geloof me, we zijn er nog mee bezig. Er zijn alleen dingen die nu voorrang hebben.

Oke, het was het probleem dat ik de laatste missie van McAfnogwat niet kon halen, heb hem nu gehaald en ben bij Shoreside Island. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...