Karamanoglu Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Dit heb ik allemaal gelezen ! Ik snap niet wat ik moet doe bij de Container optillen van die auto! Weet iemand een Truckje Ofso! Alvast bedankt! Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Kopieer in het vervolg niet heel WikiGTA, maar plaats een Link. Dat scheelt weer wat ruimte. Je snap dus niet hoe je die container van die auto op moet tillen? Het is heel eenvoudig. Je moet gewoon rustig met je Helikopter boven de auto vliegen, je moet je dan vervolgens laten zakken zodat de magneet de container kan pakken. Het is in het begin lastig, maar oefening baart kunst. Als je de containter te pakken hebt, moet je hem 'droppen' bij Cargo Bay. Als je dit hebt gedaan, is de missie voltooid. Misschien helpt dit filmpje je: name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Blijf gewoon oefenen, dan lukt het vanzelf. Als het dan écht niet lukt, kun je altijd een Savegame downloaden of een Savegame aanvragen in ons Savegame Aanvraag fora. Nog veel succes! Reageren
Miek Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Als je de containter te pakken hebt, moet je hem 'droppen' bij Cargo Bay. Als je dit hebt gedaan, is de missie voltooid.Nog veel succes! Ik ga je corrigeren, daar stopt de missie helemaal niet, dan moet je nog iemand die aan het rijden is uit de penarie helpen door terwijl hij rijd hem op te nemen met de magneet, knap lastig. Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Dat klopt. Maar dat is ongeveer het zelfde als bij de container. Dus als je de container van de wagen kunt pakken, dan moet de auto ook wel lukken. En dan is het dus eigenlijk 'Mission Passed'.. Reageren
Miek Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Dat klopt. Maar dat is ongeveer het zelfde als bij de container. Dus als je de container van de wagen kunt pakken, dan moet de auto ook wel lukken. En dan is het dus eigenlijk 'Mission Passed'.. Ongeveer hetzelfde als bij de container!!?? Nee, die auto word achtervolgd door Bikers en die auto waar je makker in zit rijd daardoor erg snel. Ook maakt hij veel bochten. Dat is knap lastig. Ook kan die auto snel ontploffen. Wat heb ik veel gedaan om die missie te halen, gelukkig reed de auto zich klem door een bug, anders had ik hem nooit gehaald Bewerkt: 29 augustus 2008 door Miek Reageren
Swiggers Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Als je de techniek van de Container weet, dan moet de auto ook zeker lukken ! Reageren
Miek Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Als je de techniek van de Container weet, dan moet de auto ook zeker lukken ! *zucht* Dit is de laatste keer: de auto rijd erg snel en gaat zo snel door bochten in tegenstelling dat de container mooi, traag en netjes de weg doet... Bewerkt: 30 augustus 2008 door Miek Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 die gozer heeft gelijk: ik kan de eerste 2 halen, maar dat laatste stukje is gwoon té moeilijk. vandaar dat ik een savegame aanvraag heb geplaatst, waar dus totaal niet op word gereageerd Reageren
arie_b. Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Die eerste twee stukken zijn helemaal niet moeilijk, maar voor die derde moet je gewoon hééééél veel oefenen! zo heb ik hem gehaald Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik haal de missie altijd in een keer. Ik heb er nooit echt veel moeite mee gehad ik ben altijd al goed geweest in vliegen met een helikopter. Ik kan bijvoorbeeld voor geen meter varen. Maar als je het moeilijk vind moet je het gewoon vaak oefenen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.