Jump to content

Hulp bij maken van signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben weer bezig met PS en ben weer begonnen aan een nieuwe sig.

Alleen ik heb helemaal geen inspiratie.

Dit is wat ik nu heb (ik vind het echt lelijk):

post-94766-1220015822.jpg

Iemand tips vor de sig of om inspiratie te krijgen?

Alvast bedankt!

Mvg PTC.

Geplaatst:

Volg eens wat full signature tutorials, in het grote tutorial topic vind je er genoeg. Of kijk eens naar wat oude signatures (niet per se van jezelf), misschien haal je daar ook nog wat inspiratie uit. Bij je huidige signature vind ik dat je totaal de verkeerde keuze hebt gemaakt qua brushes, voor je achtergrond kan je het beste abstracte of grunge brushes gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt dat je zo snel reageerde,maar ik vind nooit een goede tut voor iets wat ik wel met C4D's te maken.

Weet jij er 1?

Alvast bedankt!

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

Inspiratie heeft niets met tutorials te maken. Ik heb soms ook geen inspiratie en begin ik maar gewoon wat te maken. Gaande weg komen er vanzelf leuke ideeën in je op. Zowieso als je al een sig voor je ziet, is hij 9 vd 10 keer toch anders dat je had gepland. Je moet gewoon met wat beginnen en dan zie je wel waar je uitkomt! ^_^

Geplaatst:
Inspiratie heeft niets met tutorials te maken.

Het kan juist heel veel met tutorials te maken hebben hoor. Als je geen inspiratie hebt kan het juist heel handig zijn om een tutorial door te lezen, je PS op te starten en helemaal blanco te beginnen. Soms komt er iets moois uitrollen en je kan gaandeweg altijd aanpassingen maken. Vaak kom je effecten en trucjes tegen die je helemaal niet kent en die een heel ander beeld geven dan je gewend bent, wat erg positief kan zijn.

Geplaatst:

Je kunt ook eens een keertje TV kijken naar wereldwijd bekende Prgramma's bijvoorbeeld, Of een filmpje kijken waar vast wel renders van te vinden zijn of je leest bijvoorbeeld op Teletekst de TV gids of je kijkt bij al je Films en als je denkt: 'daar kan ik wat mee' open je Planet Renders en kijk je of je een Render kan vinden die je leuk vind van die film bijv.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat je ook kunt doen is gewoon het lijstje over te nemen van het "Aanvraag" gedeelte. Dat vul je dan in voor jezelf en dan ga je in de slag, want als je zomaar ergens mee begint dan lukt het nooit. Je moet altijd een goed beeld hebben van wat je wilt maken en dan pas moet je gaan beginnen. Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt.

Dit is trouwens het lijstje wat je dan voor jezelf in moet vullen:

[b]Type[/b]: 
[b]Stijl[/b]: 
[b]Grootte[/b]: 
[b]Afbeelding[/b]: 
[b]Tekst[/b]: 
[b]Rand[/b]: 
[b]Kleuren[/b]: 
[b]Render[/b] (optioneel): 
[b]Extra[/b] (optioneel):

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...