Jump to content

Save Game Laden Error


Wanted

Recommended Posts

Hallo,

Sinds kort heb ik het probleem dat GTA3 vastloopt als ik een savegame wil laden. Hier enkele screens:

Op deze screen heb ik al op Laad spel geklikt. Ik heb wel een mod, namelijk GTA3:NL (dan is alles in het nederlands).

2ir3pkl.png

Bovenstaande blijft dan eeuwig zo staan.

Als ik dan Taakbeheer open, zie ik deze twee error berichten: (Ik heb het plaatje deels onherkenbaar gemaakt i.v.m prive redenen.)

9r3vqd.png

Ik heb al iets op google gezocht, maar daar kwam ik er ook niet uit.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

MVG, Wanted

Link to comment
Delen op andere websites

Voor ik het opniew ga installeren, wil ik wel eerst weten of er geen andere oplossing is? Weet iemand nog iets anders? Ik had het sinds vanavond, vanmiddag had ik het nog niet...

EDIT: Nieuw spel starten doet het wel gewoon....??

Bewerkt: door Wanted
Link to comment
Delen op andere websites

*Dubbelpost* aangezien er nog geen reacties zijn:

Ik heb een nieuwe game gestart, en daar probeer ik op te slaan, krijg ik hetzelfde als ik wil laden! Waarschijnlijk zit er dus een fout in het menu als ik me niet vergis... Ik heb gezien, dat er een 'menu.txd' bestand was in de GTA3 map. Ik ben nu die GTA3 NL mod opnieuw aan het downloaden, aangezien daar ook een menu.txd bestand bij was.

Link to comment
Delen op andere websites

In Menu.txd zitten alleen de textures van het menu zoals de achtergronden enzovoorts.

Als Menu.txd beschadigd is, kan ook het hoofdmenu niet tevoorschijnkomen.

Er moet iets anders mis zijn bij jou.

Als ik jou was, zou ik het spel gewoon opnieuw installeren. :Y

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

In Menu.txd zitten alleen de textures van het menu zoals de achtergronden enzovoorts.

Als Menu.txd beschadigd is, kan ook het hoofdmenu niet tevoorschijnkomen.

Er moet iets anders mis zijn bij jou.

Als ik jou was, zou ik het spel gewoon opnieuw installeren. :Y

Mvg,

Flitskikker

Oke. Dan zal ik het spel opnieuw installeren. Kijken of het dan werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het probleem inmiddels opgelost. De oplossing was gewoon: GTA 3 installatie ongedaan maken, daarna de map van GTA3 verwijderen, dan naar Mijn Documenten -> GTA3 User Files gaan, en die ook verwijderen, dan opnieuw installeren. Je moet jammergenoeg ook je save files weggooien, want die waren het probleem bij mij.

Toen ik GTA 3 opnieuw geinstalleerd had, had ik mijn save files (die ik toen bewaard heb) nog niet in die map gezet, en toen deed het laad spel menu het wel. Toen ik daarna mijn save files erin zette, deed het laad spel menu ineens niet meer... Nu moet ik dus opnieuw beginnen :cry:. Nouja, beter opnieuw beginnen, dan dat het hele spel het niet meer doet :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...