Tjerk Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Ik ben weer lekker aan het scripten geweest, en dit keer in Las Venturas. Ik heb tot nu toe 1 missie af, maar er komen er nog 2 Verhaal: Woozie verteld je dat de twee leiders van de Sindaco's en de Leones samen komen om te vergaderen. Dit is uiteraard een prachtige gelegenheid om ze om te brengen. Je moet daarom van Woozie de Chauffeur omleggen van de Leiders, zijn kleren aantrekken, en zijn auto stelen. Als je dat alles gedaan hebt, moet je de Leiders oppikken, met hun naar een afgesproken steegje rijden, vaart maken, en uit de auto springen. In dat steegje staan namelijk 4 van woozies mensen die als een gek op de auto gaan schieten. Screenshots: Met dank aan DenkaanHenk voor het bedenken van de Missies. Download: Missie1_LV.zip Bewerkt: 29 augustus 2008 door tjerk Reageren
Masturmind Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Ik wil 'm wel spelen, alleen doet SA 't niet op onze PC: videokaart zuigt Gelukkig heb ik 'm ook voor PS2. Anyway, ziet wel allemaal leuk uit, goe gemaakt, en verhaal ook leuk bedacht. Dus ik speel 'm wel als ik mijn nieuwe PC heb. (binnenkort ) tjerk (en DenkaanHenk voor het verhaal natuurlijk) Bewerkt: 29 augustus 2008 door Masturmind Reageren
Basssss Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Staat ie in MPACK of niet? Want als ie in MPACK staat download ik hem gelijk. Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hij staat niet in MPACK, maar ik wil dat wel even doen. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hij staat niet in MPACK, maar ik wil dat wel even doen. Cool! Kan ik hem nog even spelen voordat ik naar Breda ga. Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Sorry, ik kan om een of andere reden de text niet aan de praat krijgen. Als je hem toch wil spelen, moet je hem maar op de oude manier installeren Reageren
Basssss Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Sorry, ik kan om een of andere reden de text niet aan de praat krijgen. Als je hem toch wil spelen, moet je hem maar op de oude manier installeren Balen, dan zal ik moeten wachten tot zondagavond... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Humor 10/10 Orginalietijd 10/10 Bugvrij 10/10 Moeilijkheidsgraad 6/10 Het is eigelijk een heel simpel rekensommetje, dat word dus een mooie 9 voor deze geweldige missie. Edit: Hmm, jammer dat er zo weinig belangstelling is voor missionmods. Textures mods die veel simpeler om te maken zijn worden veel meer bekeken, ook raar eigelijk. Bewerkt: 30 augustus 2008 door DenkaanHenk Reageren
Tjerk Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Edit: Hmm, jammer dat er zo weinig belangstelling is voor missionmods. Textures mods die veel simpeler om te maken zijn worden veel meer bekeken, ook raar eigelijk. Dat is inderdaad jammer. Maarja, misschien komt het nog. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Voordat ik inhoudelijk op je missie in ga, wil ik even kwijt dat ik blij ben dat er mensen met SCM-kwaliteiten missies posten. Er zijn weinig leden die kunnen SCM'en, dus degene die dat kunnen, wil ik graag aanmoedigen. Ik ben dan ook best benieuwd naar je volgende missie. Dan nu inhoudelijk je missie. Allereerst: doe wat aan je Engels. Veel zinnetjes zijn gewoon slecht Engels geschreven, en dat zorgt gelijk voor een verkeerde indruk van je missie. De eerste Intro is best leuk gemaakt, alleen kan je wat meer proberen met camerastanden te werken. Ook is het verstandig om niet alles te vertellen in de intro, maar alleen wat korte uitleg. Dan blijft het een beetje spannend wat je moet doen, en je hoeft minder zinnetjes te schrijven waardoor je minder kans hebt op fouten. Je kunt makkelijk even later laten bellen of zo, dat staat een stuk leuker... Daarna krijg je 3,5 minuut ofzo om ergens te komen, maar daar ben je al binnen een minuut. Iets meer tijdsdruk maakt de missie een stuk leuker. Aangekomen bij die eettent, komt die gast naar buiten... Hem vermoorden is vrij eenvoudig. Over wat daarna gebeurd, kom ik zo nog op terug. Dan kom je aan bij die boot, ook bij die cutscene had je wat leukers kunnen doen met de camera. Daarna heb moet je alleen nog maar een beetje rijden. Conclusie: Veels te makkelijke missie. De eerste cutscene vind ik goed, de rest vind ik niet bepaald hoogstaand met SCM. Ook om de missie te spelen, is het veels te makkelijk. Er moet wel iets van uitdaging inzitten, vergeet niet dat mensen die dit installeren hoogst waarschijnlijk SA al uitgespeeld hebben. Dit is de moeilijkheidsgraad van een begin-missie in GTA SA, dus van dezelfde moeilijkheid als naar de kapper gaan met Ryder. Ik weet dat je beter kan. Maak het moeilijk, laat de speler vechten, probeer ervoor te zorgen dat hij/zij de missie 3/4x moet spelen voor het lukt. Ik weet dat je meer SCM-kwaliteiten hebt dan dat je nu laat zien, maak daar dan ook gebruik van! En dan nog iets! Het idee van die kleding, dat icoontje, en dat mannetje met die onderbroek aan, is gewoon gejat van General Dilemma. Dat vind ik buitengewoon niet netjes van je, want scripten hangt vaak af van de creativiteit, en in dit geval heb jij voor jouw missie onze creativiteit gebruikt, zonder het ook maar te vragen. Reageren
Tjerk Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Bedankt voor je commentaar, ik ben het met je eens dat de missie vrij makkelijk was. Maar ik heb dat kleding stuk niet gejat van General Dilema, ik heb iedere stuk code zelf gemaakt en niets gecopieerd, ook al lijkt dat zo. Maar ik kan je al vast verzekeren dat je bij de volgende missie geen 'gejatte dingen' ziet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik heb ook nooit gezegd dat je de code gejat hebt, ik zeg alleen dat je het idee gejat hebt, en dat kan je niet ontkennen. Ben benieuwd naar je volgende missie, wanneer denk je dat die af is? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Wat boeit de spelers van de missie het dat een idee gejat is? Als de missie maar leuk is toch, zo is er bij elke missie wel een idee gejat als je het zo bekijkt. Reageren
Tjerk Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik heb ook nooit gezegd dat je de code gejat hebt, ik zeg alleen dat je het idee gejat hebt, en dat kan je niet ontkennen.Ben benieuwd naar je volgende missie, wanneer denk je dat die af is? Ik denk dat het eerder lijkt alsof ik de code heb gejat, want ik heb nauwelijks aan jullie missie gedacht. Maargoed, ik hoop dat ik m'n 2e missie begin deze week af heb. En hoe gaat het trouwens met de DYOM2 Missie? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Als ik heel eerlijk ben, heb ik er nog vrij weinig aan gedaan, vanwege vakanties, nieuwe school (hoop geregel enzo), etcetera. Hopelijk gaan we er binnenkort weer mee verder. Het lijkt me overigens sterk dat je dat kleding-icoontje én dat mannetje in dat onderbroekje óók zelf verzonnen heb, terwijl ik weet dat je General Dilemma gespeeld heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.