NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hallo ik heb me PC laatst opnieuw geinstalleerd en ik moet nu dus ook opnieuw PS installeren maar ik kan genoeg links vinden van CS2 downloaden en telkens als ik het open weet ik niet welke bstand ik moet hebben: Wil iemand mij helpen met het Installeren van CS2 of weet iemand een Downloadlink die wel werkt= Reageren
Naudin Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Je moet gewoon setup.exe starten! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Je moet gewoon setup.exe starten! nou daar begint mijn Probleem al want nadat ik de taal heb gekozen dan valt Setup uit EDIT: Kijk dit gebeurt als ik de Setup open: Bewerkt: 30 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 wil niemand mij helpen? Ik wil zo graag weer photoshhoppen Reageren
Rullez Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Download de trial is opnieuw zou ik zeggen, want wie weet is er een bestandje niet aangekomen tijdens het downloaden. Dus download de trial opnieuw en laat je PC verder met rust. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Download de trial is opnieuw zou ik zeggen, want wie weet is er een bestandje niet aangekomen tijdens het downloaden. Dus download de trial opnieuw en laat je PC verder met rust. dat heb ik gister al geporbeerd maar ik krijg steeds dezelfde bestanden Reageren
tomen888 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Je heb de bestanden als ik het goed heb niet uitgepakt. Kan je doen via extract to en dan op 'ok' drukken. Daarna moet je even kijken waar het bestand naar toe is gezet (waarschijnlijk bureraublad). Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Je heb de bestanden als ik het goed heb niet uitgepakt. Kan je doen via extract to en dan op 'ok' drukken. Daarna moet je even kijken waar het bestand naar toe is gezet (waarschijnlijk bureraublad). ik heb ze al een keertje uuitgepakt maar dat werkt nog steeds niet Reageren
tomen888 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Je heb de bestanden als ik het goed heb niet uitgepakt. Kan je doen via extract to en dan op 'ok' drukken. Daarna moet je even kijken waar het bestand naar toe is gezet (waarschijnlijk bureraublad). ik heb ze al een keertje uuitgepakt maar dat werkt nog steeds niet Raar ik heb precies hetzelfde programma om hem uit te pakken en daar deed die het zo wel. probeer het bestand anders een met internet explorer te downloaden in plaats van firefox. Bewerkt: 1 september 2008 door tomen888 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Je heb de bestanden als ik het goed heb niet uitgepakt. Kan je doen via extract to en dan op 'ok' drukken. Daarna moet je even kijken waar het bestand naar toe is gezet (waarschijnlijk bureraublad). ik heb ze al een keertje uuitgepakt maar dat werkt nog steeds niet Raar ik heb precies hetzelfde programma om hem uit te pakken en daar deed die het zo wel. probeer het bestand anders een met internet explorer te downloaden in plaats van firefox. IE werkt niet op mijn PC EDIT: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=83067 daar kan je zien waarom Bewerkt: 1 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Zou je een screenshot kunnen maken van wat er in de map "Adobe® Pho...." zit? Waarschijnlijk zitten daar de echte installatiebestanden in. Mvg, Flitskikker Reageren
ThunderZ Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik heb je een PB gestuurd misschien helpt het ThunderZ Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Zou je een screenshot kunnen maken van wat er in de map "Adobe® Pho...." zit?Waarschijnlijk zitten daar de echte installatiebestanden in. Mvg, Flitskikker hoe bedoel je eigenlijk? Moet ik een screen maken van wat er in de Adobe map zit? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik bedoel de inhoud van de "Adobe® Photosh..." map, welke te zien is in het ZIP archief op je screenshot in je eerste post. Mvg, Flitskikker Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Ik bedoel de inhoud van de "Adobe® Photosh..." map, welke te zien is in het ZIP archief op je screenshot in je eerste post. Mvg, Flitskikker Ik snap het niet precies door de Puntjes maar je zal dit denk ik bedoelen, (?) EDIT: ik zie het al: Bedoel je dit? Bewerkt: 3 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.