Jump to content

PS CS2 downloaden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb me PC laatst opnieuw geinstalleerd en ik moet nu dus ook opnieuw PS installeren maar ik kan genoeg links vinden van CS2 downloaden en telkens als ik het open weet ik niet welke bstand ik moet hebben:

hjjknm.jpg

Wil iemand mij helpen met het Installeren van CS2 of weet iemand een Downloadlink die wel werkt=

Geplaatst: (bewerkt)
Je moet gewoon setup.exe starten!

nou daar begint mijn Probleem al want nadat ik de taal heb gekozen dan valt Setup uit :duh:

EDIT: Kijk dit gebeurt als ik de Setup open:

thygthybgngbnhgnhbjhglf.jpg

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Download de trial is opnieuw zou ik zeggen, want wie weet is er een bestandje niet aangekomen tijdens het downloaden. Dus download de trial opnieuw en laat je PC verder met rust. ;)

Geplaatst:
Download de trial is opnieuw zou ik zeggen, want wie weet is er een bestandje niet aangekomen tijdens het downloaden. Dus download de trial opnieuw en laat je PC verder met rust. ;)

dat heb ik gister al geporbeerd maar ik krijg steeds dezelfde bestanden

Geplaatst:

Je heb de bestanden als ik het goed heb niet uitgepakt. Kan je doen via extract to en dan op 'ok' drukken. Daarna moet je even kijken waar het bestand naar toe is gezet (waarschijnlijk bureraublad).

Geplaatst:
Je heb de bestanden als ik het goed heb niet uitgepakt. Kan je doen via extract to en dan op 'ok' drukken. Daarna moet je even kijken waar het bestand naar toe is gezet (waarschijnlijk bureraublad).

ik heb ze al een keertje uuitgepakt maar dat werkt nog steeds niet

Raar ik heb precies hetzelfde programma om hem uit te pakken en daar deed die het zo wel. probeer het bestand anders een met internet explorer te downloaden in plaats van firefox.

Bewerkt: door tomen888

Raar ik heb precies hetzelfde programma om hem uit te pakken en daar deed die het zo wel. probeer het bestand anders een met internet explorer te downloaden in plaats van firefox.

IE werkt niet op mijn PC

EDIT: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=83067 daar kan je zien waarom

Geplaatst:

Zou je een screenshot kunnen maken van wat er in de map "Adobe® Pho...." zit?

Waarschijnlijk zitten daar de echte installatiebestanden in.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Zou je een screenshot kunnen maken van wat er in de map "Adobe® Pho...." zit?

Waarschijnlijk zitten daar de echte installatiebestanden in.

Mvg,

Flitskikker

hoe bedoel je eigenlijk? Moet ik een screen maken van wat er in de Adobe map zit?

Geplaatst:

Ik bedoel de inhoud van de "Adobe® Photosh..." map, welke te zien is in het ZIP archief op je screenshot in je eerste post. ;)

Mvg,

Flitskikker

Ik bedoel de inhoud van de "Adobe® Photosh..." map, welke te zien is in het ZIP archief op je screenshot in je eerste post. ;)

Mvg,

Flitskikker

Ik snap het niet precies door de Puntjes maar je zal dit denk ik bedoelen, (?)

EDIT: ik zie het al:

fhtyu.jpg

Bedoel je dit?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...