Jump to content

Ga jij hem kopen?

514 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA China Town Wars Kopen?

• Ja, natuurlijk
      108
    • Nee
      271
    • Weet ik nog niet
      103

Recommended Posts

Geplaatst:
Downloaden van DS-spellen is legaal als je het originele spel ook hebt. Er worden echter ook spellen gedownload zonder dat men het originele spel heeft - illegaal dus. Aangezien wij niet kunnen zien of je het echte spel wel of niet hebt, is besloten om je gewoon weg niet te helpen, zodat we in ieder geval geen ondersteuning bieden aan illegale activiteiten.

Daaraan wil ik nog toevoegen dat muziek downloaden in principe legaal is voor eigen gebruik en dat software in de vorm van shareware downloaden illegaal is (tenzij je het online koopt). Dit nog even voor de duidelijkheid.

Maar als echte GTA-fan ga ik het spel zeker kopen, zeker omdat ik dan eindelijke een GTA op m'n DS kan spelen. ^_^

• Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

7

• viccie211

6

• SubaruFreak

4

• the_dan

3

Geplaatst:

@ Cuban Gangster

als je met een schroevendraaier de auto probeert te starten zal je dit niet zien in Top Down view (of hoe die vage nieuwe view heet) maar krijg je op je touchscreen dat daadwerkelijk te zien...

Geplaatst:
@ Cuban Gangster

als je met een schroevendraaier de auto probeert te starten zal je dit niet zien in Top Down view (of hoe die vage nieuwe view heet) maar krijg je op je touchscreen dat daadwerkelijk te zien...

Als de Graphics van bovenaf al verschrikkelijk zijn.

Wil ik niet weten hoe dat er dan uit gaat zien.

Geplaatst:

nee ik ga hem niet kopen.

Ik moet dan ook een DS halen. dat zullen mijn twee xboxen niet zo zeer op prijs stellen :schater:

Geplaatst:

Ik heb geen DS, maar ik ga hem wel kopen. Ik heb met mijn zusje geregeld dat ik haar DS af en toe mag lenen om te spelen. ^_^

Geplaatst:
Ik ga hem wel nemen ^_^ want ik heb een ds dus dan moet ik die kans pakken! :*D

Kijk jij snapt hem, gewoon een gta waar je ouders niet naar hoeven te kijken wanneer je maar een pc en een DS hebt.

Geplaatst:

Ik weet het nog niet, ik heb een DS. Maar ik weet niet of die heel goed wordt, dus ik weet het nog niet zeker.... :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...