Jump to content

Ga jij hem kopen?

514 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA China Town Wars Kopen?

• Ja, natuurlijk
      108
    • Nee
      271
    • Weet ik nog niet
      103

Recommended Posts

• Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

7

• viccie211

6

• SubaruFreak

4

• the_dan

3

Geplaatst:

Ik heb wel een DS, alleen de naam bevalt me niet. Chinatown wars :bonk: net alsof je alleen maar gevechten aan moet. daar zijn er toch vechtspellen voor?

Als er nou een gta SA DS uitgebracht werd :*D8)

Geplaatst:
Ik heb wel een DS, alleen de naam bevalt me niet. Chinatown wars :bonk: net alsof je alleen maar gevechten aan moet. daar zijn er toch vechtspellen voor?

Als er nou een gta SA DS uitgebracht werd :*D8)

GTA CTW word gewoon een free roaming zoals alle andere gta's, dus dat is niet anders hoor :dans:

Geplaatst:
Ik ga hem zeker kopen als een echte GTA fanaat. Ook omdat ik wel eens een GTA wilt zien op mijn DS.

ja je hebt wel gelijk ik zelf ga hem nartuurlijk ook kopen :tu::tu::tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Nee.. Ik Koop hem niet :N

.. Ik krijg hem op een andere manier, maar aangezien ik net gezien heb, dat ik dat niet mag zeggen,

Blijft dat onder mij, ik en mezelf.. Wilt Gij het weten, PB me maar :sigaar:

Bewerkt: door -Simon-
Geplaatst:

Zal hem ooit wel eens spelen als een vriend hem koopt. Maar zelf een DS kopen om enkel en alleen GTA: Chinatown Wars te spelen is stom.

Geplaatst:
nee.dat spel lijkt mij een misluking :duh:

Inderdaad dit lijkt me een mislukking als ik naar die screens kijk ziet het er niet uit. :duh:

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Nee, want één: Ik heb geen DS. En twee: Game lijkt me niet zo leuk. Top Down view achtige games horen niet in deze tijd, vind ik. En de DS kan wel wat meer aan dan top down view, denk ik ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik weet nog altijd niet of ik hem ga kopen of niet. Hij ziet er vet uit, als je alle reviews leest en dergelijke.

Maar ik heb geen DS, zou ik hiervoor speciaal een DS kopen. Ik heb alle GTA's liggen, het zou wel sneu zijn als ik deze laat liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...