Jump to content

Ga jij hem kopen?

514 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA China Town Wars Kopen?

• Ja, natuurlijk
      108
    • Nee
      271
    • Weet ik nog niet
      103

Recommended Posts

• Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

7

• viccie211

6

• SubaruFreak

4

• the_dan

3

Geplaatst:

Mijn eerste verwachtingen over deze game waren echt laag, en ik verwachte dat het een echte flop ging worden. Nu een half jaar later moet ik zeggen dat ik spijt heb dat ik geen DS heb om deze game te kunnen spelen, want het ziet er echt allemaal top uit. Als ik een DS had was het een must buy geweest, nu zal het spijtig genoeg geen Chinatown Wars zijn.. :(

Geplaatst:

Het wachten is op bewegende beelden en een review als het spel uit is. Maar de kans dat ik hem koop wordt elke preview groter. :Y

Geplaatst:

Rockstar heeft zojuist de website van GTA: Chinatown Wars uitgebreid. Vanaf nu kan je ook links voor de pre-order op de site vinden. De links zijn verdeeld over de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk, maar de meeste sites verzenden toch wel internationaal.

Geplaatst:
Ik weet nog altijd niet of ik hem ga kopen of niet. Hij ziet er vet uit, als je alle reviews leest en dergelijke.

Maar ik heb geen DS, zou ik hiervoor speciaal een DS kopen. Ik heb alle GTA's liggen, het zou wel sneu zijn als ik deze laat liggen.

Kopen ^_^ En dan niet gebruiken :7 Kun je toch zeggen dat je ze allemaal hebt :)

Geplaatst:

Ik ga hem zeker kopen. In het begin twijfelde ik omdat ik dacht dat dit weer een grote flop ging worden zoals gta advance... Maar nu dat ik al een aantal screens heb gezien denk ik dat er veel kans is dat dit een top game gaat worden :Y

Geplaatst:
Ik heb een M3 dus ik download hem!

downloaden is slecht :(

wil je soms dat R* stopt omdat ze geen games meer verkopen

(gebeurt niet maar toch)

Geplaatst:
Ik heb een M3 dus ik download hem!

downloaden is slecht :(

wil je soms dat R* stopt omdat ze geen games meer verkopen

(gebeurt niet maar toch)

hmm ze mogen van mij wel stoppen na gta cw

maar ik koop hem ook ;D

Geplaatst: (bewerkt)

Natuurlijk koop ik hem want de tank is back :).

Edit:Nu alleen nog cheats zoals je die hebt in sr 2 (God mode)Wapens enz

Bewerkt: door dynastus
Geplaatst:

Ik ga hem niet kopen maar stelen :7

Nee, maar buiten het feit dat ik hem niet koop (ik heb simpelweg geen DS), moet ik toch toegeven dat het een behoorlijk fatsoenlijke game geworden is, die naar mijn mening (trailers bekeken) lekker en smooth loopt.

Apple-Mac

Geplaatst:

"Ga jij hem kopen?"

Ik héb hem.

Nou ja, bijna.

Ik kwam vanmiddag toevallig, ja echt toevallig, langs Bart Smit en in een opwelling ben ik naar binnen gelopen en heb hem besteld.

Ze bellen als ie binnen is. De 20e maart mag niemand de telefoon gebruiken, stel je voor dat we in gesprek zijn als ze bellen en dat ze dan denken: "volgende week maar weer eens proberen". ^_^

Nog 15 lange dagen... *zucht*

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...