ThunderZ Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Hallo, dit zijn een paar van mijn eerste sigs EDIT: Titel van topic is verkeerd xD rate please! Bewerkt: 3 september 2008 door ThunderZ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Hallo, dit zijn een paar van mijn eerste sigs EDIT: Titel van topic is verkeerd xD rate please! 1ste sign is wat fel vind ik wat minde 3/10 2de sign:niet slecht misschien een andere achtergrond (dan bedoel ik de zijkant met die slierten ofzo) 6/10 3de sign:vind ik de beste van de drie i heel goed buiten de tekst. 7/10 maar voor je eerste signs is dit al heel goed Bewerkt: 3 september 2008 door end of the riot Reageren
ThunderZ Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Ja die eerste was van zo'n artistic tutorial. die had ik eigenlijk met een mooie ender etc. afmaken. verder nog iemand? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) ik vind ze allemaal niet echt geweldig. Ik vind dat de eerste te overbelicht is. En jammer dat ze allemaal geen border hebben En de 2e past totaal niet bij elkaar. Dat C4D Figuur moet miss op een andere Blnding option. Bewerkt: 4 september 2008 door zamg0d1 Reageren
AXIO Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 vind ze knap gemaakt voor de eerste keer maar mooi is het niet Reageren
ThunderZ Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 ik vind ze allemaal niet echt geweldig.Ik vind dat de eerste te overbelicht is. En jammer dat ze allemaal geen border hebben En de 2e past totaal niet bij elkaar. Dat C4D Figuur moet miss op een andere Blnding option. Wat is een border? (sorry maar ik ben echt nieuw) Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Een border is een randje om je sig heen, maar dat heb je volgens mij bij de 2e al gedaan Best wel mooi voor de eerste keer @Zamg, als hij nou geen border wilt, het is niet verplicht. En voor zijn eerste keer zien ze er beter uit dan die van jouw eerste keer Reageren
Jay; Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Wat is een border? (sorry maar ik ben echt nieuw) Kijk even in dit topic waarin .Levi. uitlegt wat een border is, tevens staan daar ook wat links naar goede border tutorials. Misschien dat je de term niet wist maar je hebt inderdaad al een border bij een van je sigs. Om eerlijk te zijn vind ik een border bij jou sigs sowieso niet echt nodig, ze kunnen er prima mee door zonder border. Een border is dus zeker niet verplicht en het kan vaak voorkomen dat een border de sig juist lelijker maakt dan het al was. Veel succes! Reageren
ThunderZ Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Wat is een border? (sorry maar ik ben echt nieuw) Kijk even in dit topic waarin .Levi. uitlegt wat een border is, tevens staan daar ook wat links naar goede border tutorials. Misschien dat je de term niet wist maar je hebt inderdaad al een border bij een van je sigs. Om eerlijk te zijn vind ik een border bij jou sigs sowieso niet echt nodig, ze kunnen er prima mee door zonder border. Een border is dus zeker niet verplicht en het kan vaak voorkomen dat een border de sig juist lelijker maakt dan het al was. Veel succes! Ok heel erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.