Jump to content

een van mijn eerste sigs

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, dit zijn een paar van mijn eerste sigs :D:tu:

post-99399-1220468877.jpg

post-99399-1220468839.jpg

post-99399-1220468815.jpg

EDIT: Titel van topic is verkeerd xD

rate please!

Bewerkt: door ThunderZ
Hallo, dit zijn een paar van mijn eerste sigs :D:tu:

post-99399-1220468877.jpg

post-99399-1220468839.jpg

post-99399-1220468815.jpg

EDIT: Titel van topic is verkeerd xD

rate please!

1ste sign is wat fel vind ik wat minde 3/10

2de sign:niet slecht misschien een andere achtergrond (dan bedoel ik de zijkant met die slierten ofzo) 6/10

3de sign:vind ik de beste van de drie i heel goed buiten de tekst. 7/10

maar voor je eerste signs is dit al heel goed :Y:tu:

Bewerkt: door end of the riot
Geplaatst:

Ja die eerste was van zo'n artistic tutorial. die had ik eigenlijk met een mooie ender etc. afmaken.

verder nog iemand? ^_^

ik vind ze allemaal niet echt geweldig.

Ik vind dat de eerste te overbelicht is. En jammer dat ze allemaal geen border hebben :duh:

En de 2e past totaal niet bij elkaar. Dat C4D Figuur moet miss op een andere Blnding option.

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:
ik vind ze allemaal niet echt geweldig.

Ik vind dat de eerste te overbelicht is. En jammer dat ze allemaal geen border hebben :duh:

En de 2e past totaal niet bij elkaar. Dat C4D Figuur moet miss op een andere Blnding option.

Wat is een border? (sorry maar ik ben echt nieuw)

Geplaatst:

Een border is een randje om je sig heen, maar dat heb je volgens mij bij de 2e al gedaan ^_^

Best wel mooi voor de eerste keer :Y

@Zamg, als hij nou geen border wilt, het is niet verplicht. En voor zijn eerste keer zien ze er beter uit dan die van jouw eerste keer :Y

Geplaatst:

Kijk even in dit topic waarin .Levi. uitlegt wat een border is, tevens staan daar ook wat links naar goede border tutorials. Misschien dat je de term niet wist maar je hebt inderdaad al een border bij een van je sigs.

Om eerlijk te zijn vind ik een border bij jou sigs sowieso niet echt nodig, ze kunnen er prima mee door zonder border. Een border is dus zeker niet verplicht en het kan vaak voorkomen dat een border de sig juist lelijker maakt dan het al was. Veel succes!

Geplaatst:

Kijk even in dit topic waarin .Levi. uitlegt wat een border is, tevens staan daar ook wat links naar goede border tutorials. Misschien dat je de term niet wist maar je hebt inderdaad al een border bij een van je sigs.

Om eerlijk te zijn vind ik een border bij jou sigs sowieso niet echt nodig, ze kunnen er prima mee door zonder border. Een border is dus zeker niet verplicht en het kan vaak voorkomen dat een border de sig juist lelijker maakt dan het al was. Veel succes!

Ok heel erg bedankt! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...