Jump to content

Real gta3?


Mr.stickz

Recommended Posts

dan heb je 'm verkeerd geïnstalleerd. (je sprak ergens van het verwijderen van GTA3.img, en waarschijnlijk heb je die dan vervangen met een gewone. de auto's zitten namelijk daarin, en je hebt dat verwijderd, dus.. )

herinstalleer gta III en dan nog eens real gta III daarover, en volg de juiste aanwijzingen.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ja, maar je hebt eerst real GTA geïnstalleerd, en dan gta3.img verwijderd. dan werkte je gta III niet meer, en welke gta3.img heb je dan teruggezet? want ik denk dat je een originele GTA3.img hebt teruggeplaatst, en dan is het normaal dat de auto's hetzelfde zijn, aangezien die in gta3.img zitten, en de real gta mod deze verandert.

dus, welke gta3.img heb je teruggeplaatst nadat je 'm eerst verwijderd had?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem opnieuw geinstalleerd en nog werkt het niet ik heb GTA3 en realGTA opnieuw geinstalleerd en die 2 bestanden verwijderd maar nog heb ik de zelfde auto's zou het probleem kunnen zijn als ik begin na het opnieuw installeren staat er creating textures for optimal format for your video card mischien maakt hij dan die 2 bestanden weer aan en als dat het probleem is hoe kan ik dat dan verhelpen.

Bewerkt: door lars1216
Link to comment
Delen op andere websites

hmm, dan weet ik het ook niet meer hoor, bij mij doet alles het perfect (nou ja, deed, nu wil de gewone GTA III al niet meer starten )

hij heeft het bij mij dus perfect gedaan alleszins.

probeer desnoods eens de mod te downloaden via een andere download link, misschien is er iets mis met de setup ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

hmm, dan weet ik het ook niet meer hoor, bij mij doet alles het perfect (nou ja, deed, nu wil de gewone GTA III al niet meer starten )

hij heeft het bij mij dus perfect gedaan alleszins.

probeer desnoods eens de mod te downloaden via een andere download link, misschien is er iets mis met de setup ofzo.

het ligt er niet aan dat ie creating textures for optimal format for your video card doet dat is het probleem niet want ik denk namelijk dat dat het probleem is.

Bewerkt: door lars1216
Link to comment
Delen op andere websites

dat doet ie normaal gezien altijd als je GTA III hebt geïnstalleerd, maar dat heeft er niets mee te maken dat de auto's in het spel hetzelfde blijven. dat bericht wil namelijk gewoon zeggen dat hij de instellingen van het spel, zoals resolutie en details, zo goed mogelijk aan het aanpassen is aan het vermogen van je computer/videokaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...