iefen Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) ik heb vc op mijn nieuwe pc geinstaleerd maar als ik hem begin te spelen doet mijn muis het niet ik kan dus niet om tommy heen kijken(of het moet met num 4+6) en kan ook niet van wapen scrollen!!! haatelijk maar als ik vc afsluit kan ik gewoon weer mijn muis bewegen en doet hij het weer dus dan is het gwn normaal wat doe ik fout????? hlp plzzz Bewerkt: 6 september 2008 door Joriz Onderwerp titel veranderd. Wel zo duidelijk als iedereen weet dat het over je muis gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 Ik denk dat j 'm het best opnieuw kan installeren Mvg, M² Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 ik heb vc op mijn nieuwe pc geinstaleerd maar als ik hem begin te spelen doet mijn muis het nietik kan dus niet om tommy heen kijken(of het moet met num 4+6) en kan ook niet van wapen scrollen!!! haatelijk maar als ik vc afsluit kan ik gewoon weer mijn muis bewegen en doet hij het weer dus dan is het gwn normaal wat doe ik fout????? hlp plzzz Ik denk dat het komt omdat je het op Vista speelt (?) want een vriend van mij heeft ook dat probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 Dat is een irritante bug die vrijwel in alle PC-GTA's voorkomt, druk een paar keer op ESC en het is zo weer over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 thx alemaal ik ga het proberen en ik speel op xp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 Dat is een irritante bug die vrijwel in alle PC-GTA's voorkomt, druk een paar keer op ESC en het is zo weer over. He ik wou net antwoorden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 thx alemaal ik ga het proberen en ik speel op xp Heb je toevallig een draadloze muis, want ik heb ook een draadloze muis en ik heb er regelmatig last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 thx alemaal ik ga het proberen en ik speel op xp Heb je toevallig een draadloze muis, want ik heb ook een draadloze muis en ik heb er regelmatig last van. Wij hebben ook draadloos, mr die heeft bij mij nog nooit voor problemen bij spellen gezorgt Misschien moet j de ontvanger een andere plaats geven. Ontopic: srry, ik had nix anders te zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) thx alemaal ik ga het proberen en ik speel op xp Heb je toevallig een draadloze muis, want ik heb ook een draadloze muis en ik heb er regelmatig last van. Wij hebben ook draadloos, mr die heeft bij mij nog nooit voor problemen bij spellen gezorgt Misschien moet j de ontvanger een andere plaats geven. Ontopic: srry, ik had nix anders te zeggen M'n onvanger staat nog geen meter van mijn muis af, maar daartussen staat een plank. Kan dat de oorzaak zijn? Bewerkt: 5 september 2008 door Blizzard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 thx alemaal ik ga het proberen en ik speel op xp Heb je toevallig een draadloze muis, want ik heb ook een draadloze muis en ik heb er regelmatig last van. Wij hebben ook draadloos, mr die heeft bij mij nog nooit voor problemen bij spellen gezorgt Misschien moet j de ontvanger een andere plaats geven. Ontopic: srry, ik had nix anders te zeggen M'n onvanger staat nog geen meter van mijn muis af, maar daartussen staat een plank. Kan dat de oorzaak zijn? Dat zal het zijn Je moet m zo plaatsen alsof je muis de afstands bediening is en de ontvanger de TV, daar zal j vast wel genoeg gevoel voor hebben denk ik (ik tenminste wel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 nee ik gebruik gwn een draad muis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Ik wou vanmorgen nog plaatsen dat ik het niet had enkel bij Multiplayer, maar gelukkig deed ik het niet want: Ik speelde daarnet even een uurtje VC en ik deed wat taximissies (10 na elkaar) en toen ik wou uitstappen merkte ik dat mijn muis(dus het scherm draaien) ook niet werkte, ik drukte toen ik wat verder was gereden toch maar eens op ESC en dan op 'Resume" en hij deed het weer gewoon. Dus het is raar dat hij niet werkt, misschien eens opnieuw installeren o fzo als je dat nog niet deed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maup13 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Wij hebben Windows XP en hebben hier ook last van. Maar we hebben er 2 oplossingen voor: - druk op escape en beweeg de muis maar als dit niet werkt heb je ook nog: - alt + tab drukken, dan ga je naar bureaublad en zie je onderaan op de menubalk "gta vice city" staan, druk daar dan op. Maar als dit allebei niet helpt moet je hem denk opnieuw installeren. mvg, Maus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 hij werkt eindeljk ik starte het spel op en hij deet het gwn ik had niks gedaan naja tog bedankt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.