Jump to content

Muis werkt niet in GTA Vice City


iefen

Recommended Posts

ik heb vc op mijn nieuwe pc geinstaleerd maar als ik hem begin te spelen doet mijn muis het niet

ik kan dus niet om tommy heen kijken(of het moet met num 4+6) en kan ook niet van wapen scrollen!!!

haatelijk

maar als ik vc afsluit kan ik gewoon weer mijn muis bewegen en doet hij het weer

dus dan is het gwn normaal

wat doe ik fout?????

hlp plzzz

Bewerkt: door Joriz
Onderwerp titel veranderd. Wel zo duidelijk als iedereen weet dat het over je muis gaat.
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vc op mijn nieuwe pc geinstaleerd maar als ik hem begin te spelen doet mijn muis het niet

ik kan dus niet om tommy heen kijken(of het moet met num 4+6) en kan ook niet van wapen scrollen!!!

haatelijk

maar als ik vc afsluit kan ik gewoon weer mijn muis bewegen en doet hij het weer

dus dan is het gwn normaal

wat doe ik fout?????

hlp plzzz

Ik denk dat het komt omdat je het op Vista speelt (?) want een vriend van mij heeft ook dat probleem

Link to comment
Delen op andere websites

thx alemaal ik ga het proberen

en ik speel op xp

Heb je toevallig een draadloze muis, want ik heb ook een draadloze muis en ik heb er regelmatig last van.

Wij hebben ook draadloos, mr die heeft bij mij nog nooit voor problemen bij spellen gezorgt :) Misschien moet j de ontvanger een andere plaats geven.

Ontopic: srry, ik had nix anders te zeggen :7

Link to comment
Delen op andere websites

thx alemaal ik ga het proberen

en ik speel op xp

Heb je toevallig een draadloze muis, want ik heb ook een draadloze muis en ik heb er regelmatig last van.

Wij hebben ook draadloos, mr die heeft bij mij nog nooit voor problemen bij spellen gezorgt :) Misschien moet j de ontvanger een andere plaats geven.

Ontopic: srry, ik had nix anders te zeggen :7

M'n onvanger staat nog geen meter van mijn muis af, maar daartussen staat een plank. Kan dat de oorzaak zijn?

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

thx alemaal ik ga het proberen

en ik speel op xp

Heb je toevallig een draadloze muis, want ik heb ook een draadloze muis en ik heb er regelmatig last van.

Wij hebben ook draadloos, mr die heeft bij mij nog nooit voor problemen bij spellen gezorgt :) Misschien moet j de ontvanger een andere plaats geven.

Ontopic: srry, ik had nix anders te zeggen :7

M'n onvanger staat nog geen meter van mijn muis af, maar daartussen staat een plank. Kan dat de oorzaak zijn?

Dat zal het zijn ^_^ Je moet m zo plaatsen alsof je muis de afstands bediening is en de ontvanger de TV, daar zal j vast wel genoeg gevoel voor hebben denk ik ;) (ik tenminste wel) :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou vanmorgen nog plaatsen dat ik het niet had enkel bij Multiplayer, maar gelukkig deed ik het niet want:

Ik speelde daarnet even een uurtje VC en ik deed wat taximissies (10 na elkaar) en toen ik wou uitstappen merkte ik dat mijn muis(dus het scherm draaien) ook niet werkte, ik drukte toen ik wat verder was gereden toch maar eens op ESC en dan op 'Resume" en hij deed het weer gewoon.

Dus het is raar dat hij niet werkt, misschien eens opnieuw installeren o fzo als je dat nog niet deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben Windows XP en hebben hier ook last van.

Maar we hebben er 2 oplossingen voor:

- druk op escape en beweeg de muis

maar als dit niet werkt heb je ook nog:

- alt + tab drukken, dan ga je naar bureaublad en zie je onderaan op de menubalk "gta vice city" staan, druk daar dan op.

Maar als dit allebei niet helpt moet je hem denk opnieuw installeren.

mvg, Maus

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...