yoccachuca Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Hey GTAForum, Ik heb GTA SA en deed het altijd top, maar nu ik windows XP opnieuw geïnstalleerd heb, doet 't mannetje een beetje vaag, hij loopt normaal en dan opeens weer heel snel, ook de tijd loopt eerst normaal en dan in een raar snel tempo, in het snelle tempo (iedere 1/2 sec) botsen dan ook alle auto's op elkaar. Weet iemand misschien wat ik kan doen om dit te vermeiden? Ik heb eens gemod maar heb al opnieuw geïnstalleerd, ook niet gemodde versie's heb ik al 5x opnieuw geïstalleerd, need help guys. Bob Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Heb je na het installeren van Windows ook de juiste drivers voor je videokaart geinstalleerd? Reageren
yoccachuca Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Heb je na het installeren van Windows ook de juiste drivers voor je videokaart geinstalleerd? Jup, alle drivers etc zijn geïnstalleerd daar kan het niet aan liggen want WoW kan ik wel gewoon spelen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Dit probleem heeft veel weg van die uit dit topic. Beschik je eveneens over een AMD Dual Core processor, download en installeer het programma AMD Dual Core Optimizer dan eens. Reageren
yoccachuca Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Dit probleem heeft veel weg van die uit dit topic. Beschik je eveneens over een AMD Dual Core processor, download en installeer het programma AMD Dual Core Optimizer dan eens. Ja ik heb een dual core AMD (3600 x2) Maar speelde 't vanmorgen nog eens en had er geen last van, toch bedankt ik zal die optimizer gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.