Jump to content

GTA Vice City Trucjes!


8-Ball

Recommended Posts

Die was ook al bekend, op een site had ik er nog één gelezen ook voor The Driver. bij het kruispunt bij de brug moet je een limo (stretch/Love Fist) neerzetten. Jij weet dat die er staat en Hillary niet, als je er dan met een beetje tactiek omheen rij, kun je een beetje een voorsprong opbouwen. Nog een tip om héél veel geld te gaan verdienen, doe met de Rhino de Vigilante missie tot level 200 (je kunt net zo hoog gaan als je wilt, pak intussen wel cops blimps en/of ga héél snel met een andere auto een Pay 'n' spray in om je wanted level te verliezen. Op een gegeven moment komen er beloningen van meer dan een miljoen dollar! Die truc bij de heli kan je ook gebruiken bij de missie dat Colonel Cortez wegvaart i.p.v. de heli's zelf te vernietigen.

Ow :unsure: wis ik veel :puh: maar die van die Limo met The Driver :D is gewoon losgisch nadenken lijkt me :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    40

  • Lantyz

    20

  • 8-Ball

    16

  • MrKooKie

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, lijkt mij niet, je kunt hem ook eerder neerzetten, bijvoorbeeld meteen aan het begin van de race, maar dan deed die het niet omdat die dan "weggehaald" werd. Als je het weer veel verderop in de race doe, blijft het ook niet staan omdat je er dan een te grote afstand van bent verwijderd. Je kunt ook een Coach neerzetten, alleen dan heb je kans dat zowel jij als Hillary er dwars doorheen rijden, die bus is namelijk helemaal niet "waterdicht"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hep nog een paar leuke trucjes :D

)Dit wisten de meeste al denk ik, maar voor degene die net beginnen is het wel handig B)

Als je een taxi steelt ;) Ga je erin zitten en krijg je een klein bedrag :rolleyes: van €10 tot €20 ofzo! :rolleyes:

Dit wisten de meeste ook al :lol:

Als je in Downtown bent B) Neem je de weg die van Bikers Angel (ofzo) en rij helemaal door ;) Als je bij een bocht kom :) Hep je bij een gebouw allemaal paaltjes staan ;) Die moet je dan omrijden met je auto en dan valt er allemaal geld uit :puh::puh: Het zijn namelijk parkeermeters

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel smilies is niet echt nodig, en als je weet dat ze al bekend zijn weet iedereen het dus al. Ik heb misschien nog wel een trucje wat makkelijk is om veel geld te verdienen, je hebt in Downtown het Test Track en de Trial by Dirt, daar krijg je telkens meer geld als je je record verbreekt voor 2 rondjes. Als je dan de eerste keer er héééél lang over doe en daarna weer ietsjes korter en ga zo maar door stroomt het geld op een gegeven moment gewoon binnen. Die wordt ook steeds moeilijker omdat het al bij de 3e keer keihard gaat regenen waardoor het heel erg lastig wordt om nog normaal te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zo, tot wanted level 60? Kan je daar niet even een screen van geven. Er zijn bij mijn Vice City namelijk maar 6 wanted levels aangegeven in sterren. Er is ook een kleine kans dat je de Vigilante missie bedoel, maar daar hoef je geen polities neer te knallen en die beloning had ik ook al vermeldt kon je net zo hoog krijgen als je wilt. Niet te vergeten natuurlijk dat het met een tank nóg handiger gaat. Trouwens hoe wil jij vanaf bovenaf iedereen neerknallen, een hunter schiet alleen maar rechtvooruit naar mijn mening en kan geen bommen werpen?!?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik bedoel de Vigilante missie en met de hunter kan je toch naar voren vliegen en schieten zeg maar, dan schiet hij omglaag en hij mikt al een beetje automatisch ( als je bv 2 meter van een auto vandaan schiet met de mini-gun, dan gaat hij toch vanzelf naar de auto;))

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een trukje maar ik weet niet of ie werkt

pak een snyper druk de richt knop in en dan op num 9

dat werkte wel met de brokenmod

moet je zelf maar kijken wat van voertuig je krijgt als ie werkt trouwens had de num9 knop verandert in w

ps: als ie het diet swtuur dan een pb en wat van voertuig je kijgt

Bewerkt: door mc-vice
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij gebeurde er niks :lol:

Ik hep nog een leuk trucje :lol:

Dit kan alleen als je de Ultimate Trainer v2 hep :lol:

Je doet de Jet Pack cheat en dan ga je naar een gebouw :lol:

als je hem uit doet, val je naar beneden, dan doe je de Jet Pack weer aan :lol:

En je vliegt dan onder het veld door, dan ga je naar zo'n rots (in het water) dan doe je de Jet Pack weer uit :lol: En kan je op de rots lopen, onder water :lol: Er gaan G-E-E-N levens van af :lol: Je kan dan bijv. die toerist op die rots goed bekijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel veel smilies toevoegen kan je opzich ook wel een sport van maken. Je kunt zoveel met die trainer. Wat ook grappig is met codes. Ga met een tank naar het vliegveld. Draai de loop helemaal naar achteren en ga op één van de banen staan. Vervolgens ga je keihard rijden en je schiet ook de hele tijd achteruit waardoor je nóg harder gaat. Dan als je vlak voor het stuk kom dat de weg 'omhoog' gaat duw je op Escape. Dan in het menu typ je de code COMEFLYWITHME in en je ga weer terug. Je hebt nu een enorme vaart en je ga meteen omhoog dus blijf je vliegen. Ik kwam helemaal tot het stadion in Downtown. Wel blijven schieten met de loop achteruit gedraait.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was toch met een sniper ofzo, niet met een pcj-600. trouwens, je kunt beter alleen tips geven over de originele vice city. Als er mods in het spel zijn :puh: , weet niemand meer waar het over gaat behalve degene die er ook de eigenaar van zijn. Ik denk trouwens dat we zozachtjesaant alle truc(k)jes al gehad hebben in héél vc. misschien kan ik er nog een paar vinden. Dan merk(en) ik/jullie het wel weer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Tank is kogelvrij.  :lol:

Ja, de Tank is zowat onverwoestbaar! :lol:

Voor gewone kogels wel...maar de politie heli die schiet ook op je, raar maar waar: die kogels verwoesten de tank wel...

Ik schrok heel erg toen mijn tank in de fik vloog...ik d8: $#%#()$*%)(*^$^ wat gebeurt er nou weewr dan?!?!?!?!?!

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...