Jump to content

GTA Vice City Trucjes!


8-Ball

Recommended Posts

ik weet niet of het al is gezegt en het lijkt op de ene helemaal voorin maar toch ..

als je een scooter of motor voorbij ziet gaan moet je wachten tot hij stilstaat voor een stoplicht ofzo

schiet de voorste zijn hoofderaf en spring er snel op dan heb je eentje achterop :) soms rent de achterste weg maar soms ook niet

of doe het zo crash op ze en schiet dan van de voorste als hij op de grond ligt zijn hoofd eraf .. de achterste passagier zit ondertussen netjes op de motor te wachten tot er een bestuurder opstapt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    40

  • Lantyz

    20

  • 8-Ball

    16

  • MrKooKie

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb er ook nog 1. Deze is wel handig om in het begin direct alle wapens tot je beschikking te hebben en om veel geld te hebben:

Rijd direct in het begin naar de haven van Cortez en pak de PCJ600. Ga daarmee naar Prawn Island en doe de Unique Stunt waardoor je in de filmstudio's komt. Rijd dan naar de vrachtwagen die daarbinnen staat en zet deze vrachtwagen schuin neer richting het 2e eiland. Rijd met je PCJ600 dan op volle snelheid op de vrachtwagen en je komt op de brug terecht. Dan ben je voorbij de wegversperring. Dan moet je zorgen dat je genoeg geld hebt om de Hyman Condo te kopen (door middel van Taxi Missions of Hidden Packages of Unique Stunts). Als je de Hyman Condo hebt gekocht, kun je alle Hidden Packages krijgen voordat je ook maar 1 missie hebt gedaan! :'D Nu liggen er in het hotel de vetste wapens! Je hebt een helikopter nodig om terug te komen op het 1e eiland.

Bewijs:

bewijs8mt.jpg

Ik heb geen codes gebruikt! Dit kun je ook wel zien aan mijn geld: Ik heb 100 dollar van de Unique Stunt en 95 dollar van de Stunt Bonus toen ik over de muur sprong.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Dat grapje dat een heli wielen krijgt is volgensmij net zoiets als de Big Foot Easter Egg in San Andreas, ik heb het nog helemaal nooit gezien, nog nooit een screen, al verschillende keren zélf geprobeerd, maar er kwamen géén wielen onder. Kan je niet eerst een screen geven...?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel ooit een screen gezien van een heli met wielen, je zult me echter op mijn woord moeten geloven, aangezien ik geen flauw idee heb waar ik deze screen aantrof. Het is mijzelf ook nooit gelukt, met geen enkele heli. Misschien werkt het alleen op de Playstation-versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het 1 keer gelukt maar je helicopter vliegt snel in de fik, want als je eruit wil vliegen knal je telkens met je propeller ergens tegen aan en gaat hij langzaam kapot..

Maar ik heb nog een ander trucje.

Als je bij een Cabrio schuin achter de auto gaat staan en dan op instappen drukt sprint hij over de deur i.p.v. de deur te openen.

trucje5si.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het 1 keer gelukt maar je helicopter vliegt snel in de fik, want als je eruit wil vliegen knal je telkens met je propeller ergens tegen aan en gaat hij langzaam kapot..

Maar ik heb nog een ander trucje.

Als je bij een Cabrio schuin achter de auto gaat staan en dan op instappen drukt sprint hij over de deur i.p.v. de deur te openen.

trucje5si.jpg

ik vind die foto nogal vaag,kan je die wat beter maken??

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm,bij mij springt hij altijd over de deur :bonk:

Bij mij kan je dat dus bepalen..

Je gaat recht voor de deur staan, drukt instappen en hij stapt gewoon in of je gaat in het cirkeltje staan van het plaatje, drunkt instappen en hij springt over de deur..

Link to comment
Delen op andere websites

@ Shin Chan: Waar heb jij het nu weer over? :?

Nog een leuke truc om uit te halen wanneer er iemand bij je achterop zit: Rijd voorzichtig achteruit het water in, totdat diegene achterop verdrinkt. Rijd nu het water weer uit, en je kan rondcrossen met een lijk achterop. Je laat een bloedspoor achter, en je hoort de hele tijd het geluid alsof je over een lijk heenrijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...