Jump to content

GTA Vice City Trucjes!


8-Ball

Recommended Posts

Gratis kogels:

Als je de missie 'Keep Your Friends To Close...' speeld moet je naar de Ammu Nation gaan en zoveel wapens kopen als mogelijk (Je Geld zal waarschijnlijk op in de honderd blijven steken). Ga terug en zorg ervoor dat de Mafia je geld steelt. Als je geld 'op' is zal er komen te staan dat de missie is gefaald en Al je geld zal terug komen.

Je hebt nu dus je geld terug en je Kogels blijven gewoon :).

--

Nog een wat 'Stommer' Trucje,

Malibu Club ongeladen:

Steel een Caddy en rij naar de Malibu Club rij door de deur. Je zal nu in de Malibu Club zijn zonder dat hij geladen is. Er lopen gewoon mensen en alle tafels, trappen, hekjes Ect. zullen er wel zijn, maar je ziet ze niet :D!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    40

  • Lantyz

    20

  • 8-Ball

    16

  • MrKooKie

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, de Tank is zowat onverwoestbaar! :lol:

Zeker niet

Laat maar 's een vlammenwerper op een tank los ;)

En als er andere tanks tegen jouw tank aan beuken is het ook vrij snel zovan: "Dag met je handje!"

En je moet opassen dat een agent je er niet uitrekt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Als je met je heli naar het dak van Northern Point Mall vliegt en op het dak land zul je zien dat het dak doorzichtig is en je neerkijkt op het winkelcentrum. Echter zie je geen mensen lopen.

Wel leuk om eens te proberen d8 ik;)

Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met je heli naar het dak van Northern Point Mall vliegt en op het dak land zul je zien dat het dak doorzichtig is en je neerkijkt op het winkelcentrum. Echter zie je geen mensen lopen.

Wel leuk om eens te proberen d8 ik;)

Lance Vance Dance

dit is niet echt bijzonder, dat weet denkik iedereen wel, ikzelf vlieg al sinds het 2e eiland beschikbaar is met heli's en rij bijna nooit, dus heb het al vele keren gezien, maar er is weinig aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst GTA Vice City aan het spelen en ik had 2 sterren ik rij naar Vice Port toe en er kantelt een Politie auto naar benenden.

Locatie:

1. Ga naar de Auto Showroom

2. Blijf de weg volgen tot de Pay 'n' Spray in Vice Port, en er kantelt een Politie auto van de Pay 'n' Spray, echt lachen.

LET OP: JE MOET 2 OF MEER STERREN HEBBEN OM DIT TE ZIEN.

Ik weet niet of het voor de PC is want ik heb een PS2.

Greetz, GTA Monster

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst GTA Vice City aan het spelen en ik had 2 sterren ik rij naar Vice Port toe en er kantelt een Politie auto naar benenden.

Locatie:

1. Ga naar de Auto Showroom

2. Blijf de weg volgen tot de Pay 'n' Spray in Vice Port, en er kantelt een Politie auto van de Pay 'n' Spray, echt lachen.

LET OP: JE MOET 2 OF MEER STERREN HEBBEN OM DIT TE ZIEN.

Ik weet niet of het voor de PC is want ik heb een PS2.

Greetz, GTA Monster

hmm weet je dit zeker, is het je vaker dan 1x gebeurt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst GTA Vice City aan het spelen en ik had 2 sterren ik rij naar Vice Port toe en er kantelt een Politie auto naar benenden.

Locatie:

1. Ga naar de Auto Showroom

2. Blijf de weg volgen tot de Pay 'n' Spray in Vice Port, en er kantelt een Politie auto van de Pay 'n' Spray, echt lachen.

LET OP: JE MOET 2 OF MEER STERREN HEBBEN OM DIT TE ZIEN.

Ik weet niet of het voor de PC is want ik heb een PS2.

Greetz, GTA Monster

Samengevoegd met Vice City Trucjes, aangezien het me hier beter op zijn plaats lijkt. Het zou overigens fijn zijn als je een screenshot ter bewijs kunt tonen, want hier kunnen we ook niet veel mee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst GTA Vice City aan

het spelen en ik had 2 sterren ik rij naar Vice Port toe en er kantelt een Politie auto naar benenden.

Locatie:

1. Ga naar de Auto Showroom

2. Blijf de weg volgen tot de Pay 'n' Spray in Vice Port, en er kantelt een Politie auto van de Pay 'n' Spray, echt lachen.

LET OP: JE MOET 2 OF MEER STERREN HEBBEN OM DIT TE ZIEN.

Ik weet niet of het voor de PC is want ik heb een PS2.

Greetz, GTA Monster

Ik herriner me en nog iets van dat er een Politie-Auto van het dak viel,

ik schrok me kapot. :puh:

ik weet niet meer precies waar,

Zag er best wel lol uit.

:*D

Bewerkt: door _Mouser_
Link to comment
Delen op andere websites

Lol of als je met een auto (meestal een infernus) Tommy's mansion inrijdt kom je meestal de eerste trap op en daarna wordt het moeilijk in de gangbochten. Gaat je auto snel van fikken en je komt er niet snel doorheen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hallo iedereen, het is mij is opgevalen dat de Squalo kogelvrij is.

1. Start de missie Supply & Demand

2. Dood Lance Vance, en nu heb je een Kogelvrije Squalo!!!

Dit stond nog niet op WikiGTA

Greetz, GTA Monster

>>> Door NandroDavids: Dit lijkt me meer iets voor het topic over trucjes voor Vice City...topics samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...