Jump to content

GTA Vice City Trucjes!


8-Ball

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    40

  • Lantyz

    20

  • 8-Ball

    16

  • MrKooKie

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) hoi trucje:

op eiland 1 bij het winkel cenrtrum daar achter zit de parkeerplaats die zit bij een haakse bocht zoek daar een blauw huis bij dat hij zitten deuren die dicht zijn pak een pcj en rijd vor op die stoerand die er voor zit op af en leun naaar achter je sult boven de deur er over heen in het huis vallen en valt 10 sec dan kom je weer trug op de straat

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien bedoel je dat huis dat wél een open ingang heeft, maar als je er naar binnen gaat er na 2 meter niks meer is. In dat huis gaat de fransman Pierre la Ponce in de missie Mall Shootout ook naar binnen. Als het niet dat huis is, kan je dan even een screen geven?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je voor de deur van het Hyman Memorial Stadium staat is er voor je zo'n grote muur, moet je even een auto tegen aan zetten en dan erop springen. En als je dan over het smalle balkje naar voor loopt zie je 2 camera's, ze zijn nergens opgericht en ze hangen daar maar. Heel vreemd. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik weet ook nog een VC trucje (ontdekt op de PS2) . Het trucje is als volgt: Stap op een moter (PCJ- 600 is het handigst), en rijd dan naar de Pole Position club (Je moet hem al wel gekocht hebben anders werkt de truc niet). Rijd vervolgens hard op de ingang af en spring net op het laatste moment van je moter af, zodat je moter door de ingang naar binnen vliegt. Loop vervolgens naar binnen en daar ligt je moter! Rijd dan met je moter weer naar buiten (niet afspringen!) en je zult zien dat hij niet gaat laden en je komt dus in een grijze omgeving waar enkele stukjes geladen zijn (Een soort Hidden Interior versum dus). Aan te raden is om een helicopter buiten te zetten, zodat je daarmee het Hidden Interior versum kunt gaan ontdekken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hallo

Ik heb een brown hell ontdekt!

Ga naar de malibu club

Ga naar de schans naast de malibu met een cheetah(best aangeraden)

Dan druk je deze cheats in,geen zwaartekracht,autos meer dan hun topspeed,en messchien nog autos vlliegen over water.

Dan maak je dat je met de top v/d cheetah in het water komt.

Geef nog steeds gas.Nu ben je in de brown hell even later sta je gewoon weer 10 meter voor de malibu.

p.s.

Ik heb vice city nu nieuw gekocht!

Wat blijkt ,in de orinele versies van gtavc zitten er traangranatan in de platinus zijn ze vervangen door granatan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

als je met een motor naar de bovenste verdieping gaat van de malibu en dan op je achterwiel rijd kom je ongeladen aan in de andere kant van het landje, dat had ik bij MTA

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb soort trucjes , sommige zullen wel bekend zijn maar ben ze hier nog niet tegen gekomen.

Grappige stats:

stats7do.th.jpg

De 1e Keepie-Uppy beach ball: deze stat verschijnt naar dat je de beach ball een paar keer op je hoofd hebt laten stuiteren, loop gewoon op de beachball af en beuk er tegen aan, hij zal nu in de lucht vliegen probeer hem nu zo vaak mogelijk met je hoofd te raken.

Je kan de beach ball op meerdere plaatsen vinden, je kan hem in een zwembad op Starfish Island vinden, in een gat op Leaf Links en ergens op Ocean Beach. Ik heb even een kaartje gemaakt met de bekenste namelijk die van Starfish Island.

naamloos0as.jpg

De andere 2 zijn niet echt trucjes maar grappige stats, die je door bepaalde manieren kunt krijgen. Bijvoorbeeld Fishes Fed, deze stat krijg je door jezelf te laten verdrinken als je dus te ver het water inloopt zal je verdrinken achter Fishes Fed komt dan 1 te staan. Seaguls Sniped is ook niet erg lastig als je op een meeuw schiet met een sniper zal deze stat verschijnen.

Als je op de langzame manier geld wilt verdienen moet je dit doen: pak een Coach deze vindt je vaak bij bushaltes, als je de Coach hebt gepakt ga je even rondrijden tot je een bushalte tegenkomt blijf daar even wachten tot er mensen komen, deze mensen zullen waarschijnlijk instappen als je even wacht gaan ze zitten en krijg je een bonus van 5$ dus als je niks te doen hebt kan je nog een beetje geld bij verdienen.

screenshot50826dk.th.jpg

Misschien als Lantyz in dit topic nog een paar mooie trucjes heeft gezien kan hij ze bij de hoofdpost zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nog een trucje:

Vlieg erg hoog boven Vice City met een tank

Ik leg het op de PC uit, we hebben het ook op de PS2 van een vriend getest en daar werkte het ook.

Je doet het zo:

Spawn een tank met een code (Panzer op de PC) of steel hem bij de legerbasis, zoek dan een goed lang rechtstuk op, ik heb het stuk voor Sunshine Auto's gekozen, je kan natuurlijk ook op het vliegveld of ergens anders gaan staan:

klaarstaan3mr.th.jpg

Typ dan de code: Auto's kunnen zweven (COMEFLYWITHME - Right, R2, Circle, R1, L2, Down, L1, R1 of RIGHT, BLACK, B, R, WHITE, DOWN, L, R)

Nadat je dat gedaan hebt draai je het kanon van de tank om, dit doe je met 4 of 5 op het Numpad, draai hem dan helemaal tot hij achter je richt:

kanonomdraaien2ra.th.jpg

Als je dat gedaan hebt ga je rijden en te gelijk schieten (LMB, Alt, Ctrl) na een tijd je merk je dat je gaat vliegen door de code, door het schieten ga je nog een stuk sneller en zal je hoger vliegen, als je gaat vliegen kan je gewoon sturen met WSAD/Pijltjes toetsen, houd de hele tijd vooruit ingedrukt zodat je blijft vliegen, met links, rechts kan je sturen:

enjevliegt0cq.th.jpg

Na een tijdje zal je merken dat je nog hoger gaat vliegen, maak je niet zorgen als je een beetje daalt, je zal toch weer omhoog gaan.

erghoog0ep.th.jpg

Hierdoor kun je ook in gebouwen enzo crashen, en dat levert rare situaties op:

datlevertraredingenop9fm.th.jpg

---

Is het jullie gelukt, ik denk het wel, hopenlijk vinden jullie het een leuk trucje, misschien kenden jullie hem al maar misschien ook nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ga met je motor naar Little Havana en ga dan achter de huizen staan tegen het hek van het vliegveld,

rij daar dan rustig tegen aan en op sommige plekken zul je dan naar beneden vallen (ik heb het over de PS2 versie) Je draait heelveel en je hebt daardoor een grote bonus, daarna val je uit de lucht en kom je terug op het plek waar het gat zit :bonk::klap:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik lees hier nog af en toe een post ofdat een helicopter banden krijgt nadat ie in de spray 'n go is geweest

nou ik probeerde het zelf eens en het antwoord is ja. ik heb screens maar ze zijn niet echt duidelijk ik heb ze met een fototoestel van men tv moeten maken(ps2). ik zal zeggen hoe je het doet:

- je vliegt met een heli naar de sunshine garage en land voor de ingang van de spray('n go)

- je stapt uit en duwt op alle manieren de heli helemaal de garage in

- je stapt in en laat hem sprayen

- je probeert de heli zovermogelijk weer de gerage uit te vliegen

- als ie begint te roken zet je hem stil en voer je de healtcheat in

- als je hem er niet uit kan vliegen(zoals ik) duw je hem er verder uit

- en tadaa een heli met banden. je hebt er niets aan het ziet er alleen leuker uit. hij vliegt niet beter, je kan er niet mee riuden, drijven of iets anders hij ziet er alleen anders uit

dsc00428jt5.th.jpg

dsc00429ql6.th.jpg

dsc00439eg4.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...