Jump to content

GTA Vice City Trucjes!


8-Ball

Recommended Posts

ik weet een paar cheats..

thelastride = lijkenwagen

certaindeath = Tommy rookt een sigaar

* comeflywithme = vliegende Tommy

seaways = varen in het water

aspirine = volle gezondheid.

* miamitraffic = heel druk verkeer!

* hopingirl = meiden komen in de auto en ze doen het met Tommy.

greenlight = file's ( alle lichten zijn groen )

panzer = thank

leavemealone = minder sterren ( ik denk 1/2 minder ofzo )

heb echt 16 blaadjes vol, maar is teveel typen.

Hoop dat je er wat aan hebt! Veel plezier he!

( * = let op! je moet nadat je deze cheat in hebt gevuld moet je op R+Shift drukken! )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Greetings, Lisa!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    40

  • Lantyz

    20

  • 8-Ball

    16

  • MrKooKie

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik weet een paar cheats..

thelastride = lijkenwagen

certaindeath = Tommy rookt een sigaar

* comeflywithme = vliegende Tommy

seaways = varen in het water

aspirine = volle gezondheid.

* miamitraffic = heel druk verkeer!

* hopingirl = meiden komen in de auto en ze doen het met Tommy.

greenlight = file's ( alle lichten zijn groen )

panzer = thank

leavemealone = minder sterren ( ik denk 1/2 minder ofzo )

heb echt 16 blaadjes vol, maar is teveel typen.

Hoop dat je er wat aan hebt! Veel plezier he!

( * = let op! je moet nadat je deze cheat in hebt gevuld moet je op R+Shift drukken! )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Greetings, Lisa!

die zijn allemaal al jaren bekend, zie ook wikigta
Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso kloppen ze niet.

Als je de code "leavemealone" intikt, ben je gelijk je wanted level kwijt. Bij de code "Comflywithme" zal de zwaartekracht minder worden, waardoor je kleine eindjes kan zweven met je auto.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

In de Vice City walktrough las ik dat de zwarte Admirals uit de

Check out at the check in missie moeilijk te krijgen waren.

ik heb hier 2 makkelijkere manieren.

1 Voor je de missie begint heb je een vlammenwerper of molotov cocktails nodig.

Ga met een helikopter naar het vliegveld en land hem op het grasveld tegenover de terminal.

Begin de missie en snipe het doelwit. Stap weer in de heli.

Dit is belangrijk.

Zorg ervoor dat je de weg blijft volgen anders spawnen de Admirals niet.

Vlieg (nog steeds de weg volgend) naar de Hymann condo en land op het dak.

Ga naar de garage en wacht totdat de Admirals komen. (ze volgen je overal naartoe)

Lok ze de grote garage in en schiet onmiddelijk de gast neer die op je schiet.

Gebruik nu de vlammenwerper in zet de auto in de hens en de bestuurder zal uitstappen en de

deur open laten. Laat de garage deur sluiten en ga naar de ammu-nation om de missie te voltooien.

Ga terug naar de garage en tadaa ^_^ Daar staan een paar uniek gekleurde zwarte Admirals.

2 Methode 2 is een variant op de eerste en vraagt wat geluk. Als je de vlammenwerper vergeten bent kan je de

auto`s ook in de garage opblazen. Laat de garage deur dicht gaan en laat hem dicht ren naar

ammu-nation en weer terug. en met wat mazzel heb je daar dan je zwarte admirals.

>>> Door NandroDavids: Samengevoegd met Vice City Trucjes<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je kan als je vice city voor 100% hebt uitgespeelt je accuracy verhogen door de hele tijd met een minigun op een tank te knallen (je kan dit ook op de admiral doen als je die hebt). De tank is weliswaar verwoestbaar maar wel kogelvrij. En als je acuracy hoger wordt stijgt ook je crimanal rating! Trouwens je kan als je aan het schieten bent op die tank ook gewoon een pen ofzo op je toetsenbord leggen zodat je maar door blijft schieten en dan zelf wat anders gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een pen lijkt me lastig... Ik heb die ook een keer gedaan, met een hele leuke constructie, dat die eindeloos door bleef schieten, maar bij mij liep het spel na 10 minuten toen vast. Ik weet niet of dat een perongelukke fout tijdens het spel of van m'n toenmalige laptop was, maar het kan zijn dat het spel het zelf niet aankan, o.i.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Een pen lijkt me lastig... Ik heb die ook een keer gedaan, met een hele leuke constructie, dat die eindeloos door bleef schieten, maar bij mij liep het spel na 10 minuten toen vast. Ik weet niet of dat een perongelukke fout tijdens het spel of van m'n toenmalige laptop was, maar het kan zijn dat het spel het zelf niet aankan, o.i.d.

Het spel kan het makkelijk aan hoor. Ik heb het, (met ook een heel leuke constructie met een lineaal enzovoort echt schitterend was het :bier:) wel anderhalf uur doorlaten schieten en nu heb ik een hit percentage van 95% 0_0:*D

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, dan heeft het aan mijn PC gelegen. Het is alleen zo jammer dat het zo weinig oplevert, een hogere accuracy verbeterd je schietkunsten niet, en het heeft ook geen beloning. Dat is bij wel meer dingen, zoals je criminal rating, media attention, vlieguren. Het is allemaal heel leuk en cool om veel te hebben, maar er is geen beloning aan verbonden, dat is dan weer jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is misschien niet echt een trucje maar veel mensen klagen dat ze de Cuban kleding niet meer aan kunnen na het uitspelen van de missies. Dit probleem had ik eerst ook, maar als je gewoon eerst alle andere missies doet, en pas helemaal als allerlaatste, na alle missies, hidden packages, stunt jumps, races en ga zo maar door, dus echt op het allerlaatst, dan kun je de kleren gewoon aan. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Politie valt het leger aan:

Ga naar het legerbasis in Ecobar international met een politiepak aan! ga helemaal in het midden staan doe de police cheat tot 6 sterren, als er veel politiemannen zijn komt er wel gezondheid af! Dus je moet de cheats goed weten of een trainer gebruiken! even later komt er ook een helicopter, die laat swat team leden naar beneden zakken! Als ze allevier beneden zijn doe je de police cheat waardoor de politie weggaat! Nu gaan ze met zijn alleen het leger aanvallen!

Valt het leger je dan niet aan als je 6 sterren hebt? Want ik heb dit ooit eens voorgehad (met politiepak aan), ik had 5 sterren en ik rij voorbij de legerbasis en plots beginnen ze daar op mij te schieten..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja, maar je moet het hele verhaal lezen, op het moment dat je op die basis bent met 5 sterren moet je die cheat van dat de politie weggaat activeren. SWAT-leden die dan al geland zijn o.i.d. kunnen geen kant meer op. Als ze dan ook maar één kogel afvuren schiet het leger ze helemaal aan flarden. Dus je moet die code van politie-weg ook nog activeren om deze grap te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw trucje: Om gemakkelijk de Unique Jumps te voltooien kan je de Taxi Driver missions doen, dan heb je turboboost. En als je dan op een jump gaat kan je extra hoog gaan door op de 'horn' toets te drukken.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens de missie 'Guardian Angels' is er een kogelvrije Admiral te krijgen. Tuurlijk, dat weet iedereen inmiddels wel, maar een handige manier om hem te krijgen is: Begin de missie, doe wat je allemaal moet doen, totdat je het koffertje hebt en moet terugbrengen naar diaz. Ga idd met het koffertje naar diaz, maar stap nog niet in de marker. Pak eerst de 2 gangcars die er nog staan (Voodoo en Cuban Hermes) en ze dwars aan het zuidelijke einde van de steeg. Stap nu in de markering. Nu zul je een cutscene te zien krijgen waarin Diaz wegrijd, en Tommy achterlaat. Maar omdat je de weg hebt geblokkeerd kan hij niet weg. Je PC heeft daar even moeite mee en besluit uiteindelijk maar om de cutscene te beeindigen ('Shit, where's that guy Lance?') en de gang cars te verwijderen. Echter, als je nu de steeg uit wandelt, zie je dat de Admiral daar nog gewoon staat. De deuren zijn open, dus je kunt hem helemaal naar huis rijden en opslaan. Hij is en blijft kogelvrij :klap:

Nog een voordeel is dat je de missie niet hoeft te failen om aan de auto te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Trucjes door BlackmonsterTruck

VERDWIJNTRUC (Moter)

DIT LUKT NIET ALTIJD!

lukt alleen met 2 mense op de moter

Ga gewoon ergens na toe, maar wel na een stoplicht

als je geluk hebt staat er vooraan een moter ga er voor

staan druk op enter en je gaat nu de moter stelen als je

de 2 mense eraf hebt geslagen probeer dan snel na achter

te lopen en blijf gewoon staan. Nu zie je de mensen die jij

eraf hebt geslagen onder de moter schuiven en verdwijnt

in het niets... ff later komen ze weer :D

AFGROND..!!

lukt alleen met police car (politie auto)

Ga na de het palmboompje op de kaart van VC.. de

maliboe club ofzowiets.. maar ga er na toe met een politie

auto. achter de maliboe club zie je een soort parkeerplaats

en daarachter een doodnormale weg... ga een groot stuk na

achter doe je sirenes aan en scheur de bocht bij de maliboe

club (rij over de middelijn). een paar meter voor de bocht zag je als het goed is

een auto een soort van afgrond inrijden.

PS: bij deze truc moet je wel ff goed timen en zorge dat er

ook auto's over de weg rijden :D

Als je er niet wijs uit komt kan je me mailen dan stuur ik je het filmpje

FREEZE A MOMENT

ik heb het gedaan met VC ultimed enne.. weet nie of het ook met de normale versie kan

Natuurlijk moet je die reclame wel kenne... FREEZE A MOMENT van sportlife gum

die heb ik na gedaan met een auto IN VC zo moet je het doen:

Ga na de het palmboompje op de kaart van VC.. de maliboe club ofzowiets..

rij een stuk (ver) na achter en tik het volgende in COMEFLYWITHME rij nu met je auto

na de maliboe club en als je gaat vliegen draai je stuur na rechts als hij een beetje gekanteld

is druk op enter als je het goed doet stopt je auto in de lucht en sta je op de zijkant van de auto.

als je nu weer instapt valt de auto vanzelf weer omlaag :D

Snap je het niet kom je er niet uit mail me dan ff en ik stuur je een voorbeeld-filmpje :D:D:D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...