Jump to content

GTA Vice City Trucjes!


8-Ball

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    40

  • Lantyz

    20

  • 8-Ball

    16

  • MrKooKie

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Grappig, maar aangezien het hier over de PS2 gaat, is het ook mogelijk met de PC?

dat weet ik niet ik heb alleen ps2 maar lantyz zij dat hij het op de pc had geprobeert en dat was niet gelukt, dus ik denk het niet maar ik weet het ook echt niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik ken er ook nog een

om de vilange missie vertekomen

je spwant een panzer en je start vilaginate missie

je stap uit en je typt bigbang in en dan spwan je de tank gewoon nog eens en zo maar

door

bij level 110 gekom

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het is niet echt een trucje maar grappig :D :

In de missie Martha’s Mug Shot moet je de Limo-Bestuurder vermoorden met je Kruger of M4 en dan er zelf in gaan zitten. Wacht tot Candy is ingestapt. De auto begint dan vanzelf te rijden zelfs als je de Handrem aantrekt of tegenstuurt :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een trucje maar grappig :D :

In de missie Martha’s Mug Shot moet je de Limo-Bestuurder vermoorden met je Kruger of M4 en dan er zelf in gaan zitten. Wacht tot Candy is ingestapt. De auto begint dan vanzelf te rijden zelfs als je de Handrem aantrekt of tegenstuurt :D .

Volgensmij is de missie al mislukt en verdwijnt Candy als je de bestuurder doodschiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een trucje maar grappig :D :

In de missie Martha’s Mug Shot moet je de Limo-Bestuurder vermoorden met je Kruger of M4 en dan er zelf in gaan zitten. Wacht tot Candy is ingestapt. De auto begint dan vanzelf te rijden zelfs als je de Handrem aantrekt of tegenstuurt :D .

Volgensmij is de missie al mislukt en verdwijnt Candy als je de bestuurder doodschiet.

Neen... anders post ik het niet ;)

Maar misschien is het op de PC anders :sst:

Moet ik anders een Filmpje maken met mijn Digitale Camera? :)

EDIT: Filmpje :sigaar:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Wanneer? Ik heb dit al vaak zat gedaan, maar de auto vliegt gewoon door hoor!

Deze was al best lang bekend, dit gebeurd op bepaalde momenten, als je midden in de lucht zit en je springt uit je auto. Er was ook een filmpje van gemaakt, ik zal straks kijken of ik die kan vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging naar 8 Balls Bomb Shop. Ik had eerst alle auto's met een bom uitgerust. Daarna heb ik het met een tank geprobeerd. Het werkt dus ook met een tank. Je kunt een tank vernietigen met een uitgeruste bom. Deze truc was ik nog niet in dit topic tegengekomen. Hieronder zien jullie een paar screenshots van het eindresultaat.

gtavc2006090120123026mx7.png

gtavc2006090120131903ge1.png

Link to comment
Delen op andere websites

Tank is kogelvrij. :lol:

Ja, de Tank is zowat onverwoestbaar! :lol:

nee hoor, bij een politie invasie met een tank (ik had 6 sterren) kon mn deuren druit. net voor het einde kreeg ik de witte rook en met 2 wapens kun je een tank in vlammen laten opgaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een nieuwe truc ontdekt. Als je heel snel een wanted level wil hebben en je wil geen gebruik maken van cheats. Dan moet je het volgende doen. Ga naar The Pole Position Club of liever naar The Malibu Club omdat daar je wanted level hoger wordt. Gooi met paar granaten of schiet om je heen en je hebt binnen een korte tijd tussen de 2 a 4 sterren. Als je het goed doet dan verbruik je niet veel kogels of granaten. Het maximum aantal sterren in The Pole Position Club was 3 sterren. Het maximum aantal sterren was 4 sterren in The Malibu Club. Dit komt omdat daar altijd een agent daar aan het dansen is. Als je op die agent een granaat gooit, krijg je meteen twee sterren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...