Jump to content

Rainbow Six Vegas 2

Zal ik het kopen?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. zal ik het kopen?

• Moet jij weten
      6
    • JA! vet spel,is het echt waard
      7
    • Nee, stom spel,bewaar liever je geld
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTAForum Leden,

Ja, een vervolg van Rainbow Six Vegas is er! ^_^ De bevrijding van Las Vegas was een enorme klus voor het Team Rainbow Six. Zo blijkt maar weer uit Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2. Deze tactische shooter loopt parallel aan het eerste deel en volgt een ander team werkzaam in de bekendste gokstad van de Verenigde Staten. Aan het hoofd van deze groep soldaten staat Bishop, een directe collega van Rainbow Six Vegas 1-bevelhebber Logan Keller. Ook hij en zijn mannen staan loodrecht tegenover Alvarez Cabrero, een terrorist met snode plannen voor Las Vegas. Hieronder staat meer info over de game, en nog speciaal voor jullie 1 Trailer en een paar screenshots. :)

Platformen:

PC €49,-

PlayStation 3 €32,-

Xbox360 €39,-

Screenshot:

Screenshot 1:

1488_fullsize.jpg

Screenshot 2:

rainbow_six_vegas_02.jpg

Screenshot 3:

tom-clancys-rainbow-six-vegas-2-1.jpg

Trailer:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

12

• Klaasvaak-nl

8

• bassiebas6

6

• Denimo

5

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is een filmpje. Man wat is dit toch een mooie game. Ik denk dat het net iets beter wordt met graphics dan GTA: IV. Maar head dit topic niet beter kunnen staan bij FPS & TPS? Het is ten slotte een Firts Person Shooter

Bewerkt: door GTAGijsso
Hier is een filmpje. Man wat is dit toch een mooie game. Ik denk dat het net iets beter wordt met graphics dan GTA: IV. Maar head dit topic niet beter kunnen staan bij FPS & TPS? Het is ten slotte een Firts Person Shooter

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Het is inderdaad een waanzinnige game, super! :tu: En het hoort eigenlijk bij FPS & TPS te staan. ;) En heb het filmpje ook in de hoofdpost gedaan. :) Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Rainbow Six Vegas doet me altijd aan Splinter Cell denken, omdat het ook van Tom Clancy is. ö Maar ik heb nog nooit een Rainbow Six game gespeeld. xD

Geplaatst:
Ik ook weet iemand waar de Demo te vinden is :? Of waneer de Demo Uitkomt :engel:
Er is nog geen demo van RSV2 volgens mij. Of hij nog komt weet ik niet, maar aangezien deeltje één wel een demo had, denk ik dat dit deel in ieder geval op de Xbox wel een demo krijgt. Nog maar even afwachten dus.

Jammer :cry:

P.S Jongens ik heb net een Magazine Power Unlimited gekocht en er staat in GTA IV Gespeeld! Kan dat?

Hieronder het antwoord, bedankt! ^_^ Ontopic! ;)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:
Jammer :cry:

P.S Jongens ik heb net een Magazine Power Unlimited gekocht en er staat in Gta IV Gespeeld! kan da???

Ze zullen wel bij R* North zijn geweest en daar een stukje hebben gespeeld. Echt niet de hele game.

Geplaatst:

Dit wordt echt een must-have voor FPS-fanaten, dit wordt echt suppergoed afgewerkt denk ik! Ik ga het zo halen als het uit komt!

Geplaatst:
Dit wordt echt een must-have voor FPS-fanaten, dit wordt echt suppergoed afgewerkt denk ik! Ik ga het zo halen als het uit komt!

Voor alle Tactische FPS-fanaten :D

Geplaatst:

Maar RSV2 Hoeft niet perse mooier te worden want het is een vervolg deel.

Het eerste deel eindigde op de dam als ik me het nog goed kan herinneren en vanaf daar zal het nu verder gaan.

Ik denk overigens dat de game er ook niet mooier op word en ook niet lelijker want dan hebben ze wel een groot probleem.

Ik zit echt te wachten op RSV2 want ik heb het eerste deel uitgespeeld en die was fantastisch(ook de online functie)

Ik hoop dat ze bij RSV2 wel een beetje verbetering in de online functie zullen doen want al die matches waar 1 persoon in zit daar krijg je ook een hekel aan als dat elke keer gebeurd.

Verder moeten we nog maar even wachten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...