Jump to content

Rainbow Six Vegas 2


GTA Haas

Zal ik het kopen?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. zal ik het kopen?

    • Moet jij weten
      6
    • JA! vet spel,is het echt waard
      7
    • Nee, stom spel,bewaar liever je geld
      1


Recommended Posts

Vanaf vandaag is op Internet te lezen dat de Amerikaanse Playstation 3 bezitters van Rainbow Six Vegas 2 problemen hebben met de online mode(de grootste problemen zit hem in de connectie)

Maar jammer genoeg moet ik ook de Europese Playstation 3 bezitters teleurstellen want die hebben de problemen ook.

Op de site waar ik het bericht vandaan heb gehaald staat dat morgen de Europese release is, maar dit klopt niet want ik heb de game al sinds gisteren(daarom weet ik ook dat de problemen niet alleen in Amerika liggen)

Waarom vertel ik jullie dit?

Ik vertel jullie dit omdat de mensen die vandaag of morgen het spel gaan halen voor de online mode er niet veel aan hebben.

Je kan overigens wel online spelen maar het duurt even voordat je een goede match heb gevonden die het doet, 1 op de 10 matches doen het de rest kom je niet eens in.

Maar de mensen die het spel willen kopen niet teleurgesteld want de single player is uitstekend er zitten niet veel vernieuwingen in maar daar word het spel niet slechter op.

Of Ubisift nog een update gaat uitgeven is verder niet bekend.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    12

  • Klaasvaak-nl

    8

  • bassiebas6

    6

  • Denimo

    5

Raar hoor, ik heb nergens last van. Een stel vrienden in m'n vriendenlijst ook niet.. :dans:

Maar ik ben nu sowieso nog even met de SP bezig, eerst even de controls en de wapens leren kennen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Raar hoor, ik heb nergens last van. Een stel vrienden in m'n vriendenlijst ook niet.. :dans:

Maar ik ben nu sowieso nog even met de SP bezig, eerst even de controls en de wapens leren kennen.

Ja ik bedoel ook niet dat iedereen deze problemen heeft maar ik las net op internet weer een bericht daarover.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb gister het spel gekocht voor de ps3 en ging vandaag de mp doen.

maar je hebt gelijk er staat dat je er niet inkomt maar heel sommige wel.

egt kut mn maarja voorderest is t wel een toffe game

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb gister het spel gekocht voor de ps3 en ging vandaag de mp doen.

maar je hebt gelijk er staat dat je er niet inkomt maar heel sommige wel.

egt kut mn maarja voorderest is t wel een toffe game

Ja ik kan ook zeggen in welke je wel komt.

Je komt wel in matches waar tijden staan, bij de meeste staat in lobby maar aler er bijvoorbeeld 7:08 staat of iets anders dan kom je er wel in.

Maar dna is de verbinding heel slecht :7

Link to comment
Delen op andere websites

ok hoop dat er snel een patch komt.

tip: ga coop terrorist hunt doen op realistic daar krijg je veel xp voor en je kan een beetje oefene op je aces.

Ok bedankt voor de tip, ik wist niet dat je voor een hoger moeilijkheidsgraad meer XP krijgt, maar dan weet ik dat nu en ik kan dan oefenen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Komt dit ook op de pc ofzo uit?
Ja, dit spel komt ook voor de PC, alleen komt deze dan weer later uit dan die voor de X360 en PS3. De release datum voor de PC versie staat nu op 17 april 2008. Eventueel kun je hier nog meer info over de game vinden. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht gehoord te hebben dat er binnen een week een patch komt.

Dat mag ook wel ja

Ja dat hoorde ik ook dat er een patch uit kwam.

Maar dat kan ook voor de bugs zijn(er zitten namelijk enkele bugs in de game)

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...