Jump to content

Rainbow Six Vegas 2

Zal ik het kopen?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. zal ik het kopen?

• Moet jij weten
      6
    • JA! vet spel,is het echt waard
      7
    • Nee, stom spel,bewaar liever je geld
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik denk dat De topic titel duidelijk is,

Zal ik Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 voor de ps3 kopen?

Ik zit heel erg te twijfelen dus misschien hebben een van jullie het spel en ik wil graag informatie en of ik het moet kopen.

Heel er bedankt alvast! :cya:

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

12

• Klaasvaak-nl

8

• bassiebas6

6

• Denimo

5

Geplaatst:

Ga kijken naar screens en trailers... Als het je wat lijkt dan koop je hem, lijkt het je niks dan doe je het niet...

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb het spel ook pas gekocht voor de PS3, het is een heel goed spel vooral de online mode :sigaar:

Bewerkt: door ken9
Geplaatst:
Ik zit heel erg te twijfelen dus misschien hebben een van jullie het spel en ik wil graag informatie en of ik het moet kopen.

Op de PC is het zeker een goede titel en dat zal op de PS3 vast niet anders zijn. Met Vegas 2 haal je een zeer sterke, tactische shooter in huis die je naast de multiplayer ook een sterke singeplayer biedt. Eigenlijk verschilt het amper van deel 1, dus deel als je deel 1 gespeeld hebt dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten. Op sommige punten is er in vergelijking met deel 1 natuurlijk wel wat veranderd, maar de structuur zal hetzelfde zijn. Tactiek staat centraal in de game en je krijgt gelukkig genoeg vrijheid om een goede tactiek uit te stippelen en met je team samen te werken. De keuze of je hem aanschaft ligt bij jou, dus ga na of het spel iets voor je is door reviews of meningen van anderen te lezen.

Geplaatst:

Van wat ik allemaal hoor, ga ik hem kopen. Heel erg bedankt voor de info die jullie gaven :Y:cya:

(Mods,mijn vraag is beantwoord ;) )

:cya:

Edit:

Ik heb net Rsv2 gekocht, vet spel!

>>> Door Ikkes: Dubbelpost samengevoegd!<<<

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb het spel vandaag binnen. :D Mooi spel hoor ben nu net de 1e rang.

Bewerkt: door B007
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Oke, ik heb het spel Rainbow Six Vegas 2 en wie wil er samen online gaan spelen? :)

Misschien kunnen we ook een soort clan oprichten.

PSN: Denimo

BTW: Waarom is er geen category: Shooters?

Geplaatst:

Ik wil wel eens met je spelen

maar niet dit weekend :puh:

ben namelijk niet thuis :7

Ik add je wel als ik terug thuis ben :)

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Geplaatst:
En wie heeft hem nog meer? Graag ook meningen van de spel hoe mooi het is graag :)

Ik :) en ik vind het een gewelidge tactic shooter :) speel het nu vooral online, story allang uitgespeeld en vind het vetst met de ranks en xp enz. dat zorgt dat je wilt blijven spelen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...