Jump to content

Rainbow Six Vegas 2

Zal ik het kopen?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. zal ik het kopen?

• Moet jij weten
      6
    • JA! vet spel,is het echt waard
      7
    • Nee, stom spel,bewaar liever je geld
      1

Recommended Posts

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

12

• Klaasvaak-nl

8

• bassiebas6

6

• Denimo

5

Geplaatst:
Denimo kun je morgen rond 2 a 3 uur online komen?

dan kunnen we potje spelen :)

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Ik denk dat dat wel gaat lukken :) leuk

Geplaatst:

goed ik had al een topic gemaakt over mijn probleem maar zag deze dus niet maar goed bij deze dus.

wie kan me helpen , heb het spel vandaag binnen gekregen geinstaleerd enzo updates , patches gedaan dus ik klik op het icoontje op te spelen gebeurt er nix zie alleen een witte vlak voor een paar seconden en dat was ut ?? wie ow wie ken me helpen want op google enzo staat nix

Geplaatst:
goed ik had al een topic gemaakt over mijn probleem maar zag deze dus niet maar goed bij deze dus.

wie kan me helpen , heb het spel vandaag binnen gekregen geinstaleerd enzo updates , patches gedaan dus ik klik op het icoontje op te spelen gebeurt er nix zie alleen een witte vlak voor een paar seconden en dat was ut ?? wie ow wie ken me helpen want op google enzo staat nix

Laat je Specs van je PC eens zien, mischien dat ik je dan kan verder helpen. Althans dit zijn de Specs die je moet hebben voor Rainbow Six Vegas.

De Systeemeisen:

* Processor4 3Ghz or AMD equivalent

* RAM:1024 Mb

* Video Card:128MB, Shader Model 3 and DirectX 9.0c compatible

* ATI X1600/X1650X/1800/X1900/X1950 or Nvidia 6600/6800/7600/7800/7900/8800

* Sound Card DirectX 9.0c compatible

* DirectX Version DirectX 9.0c

* CD-ROM DVD-ROM 4X

* Peripherals Supported: Mouse, keyboard, headsets, Xbox360 Controller, etc.

* Multiplay: Local area network (LAN) and/or 128kbit Cable/DSL Connection For Online Gaming.

Geplaatst: (bewerkt)

laat maar heb um al lag toch aan me direct x versie lol , toch bedankt voor de moeite :tu:

Bewerkt: door Klaasvaak-nl
Geplaatst:
Laat maar heb hem a,l lag toch aan me DirectX Versie lol. Toch bedankt voor de moeite! :tu:

Graag gedaan!

PS, Wil je de volgende keer met Hoofdletter, Punten, Comma's, Uitroeptekens, Vraagtekens schrijven? Dat is wel makkelijker verstaanbaar :)

Geplaatst:
Laat maar heb hem a,l lag toch aan me DirectX Versie lol. Toch bedankt voor de moeite! :tu:

Graag gedaan!

PS, Wil je de volgende keer met Hoofdletter, Punten, Comma's, Uitroeptekens, Vraagtekens schrijven? Dat is wel makkelijker verstaanbaar :)

Hahaha oke zal er om denken. :tu:

• 3 maanden later...
Geplaatst:
Omg!! Heb 'm vandaag gehaald voor de PS3! GOEDE GAME! :D

Ik heb hem vandaag ook gehaalt!! :D

Hij is echt zalig vooral dat je co-op story en co-op terroristhunt met je vriend kan spelen :tu:

En je hebt heel veel wapens en kledij 0_0

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Heeft iemand dat ook diegene die hem op de pc hebben , dat je bij wapens en kleding kiezen soms het beeld stottert ook als je iets aan klikt , of typt in the game zelf ?. Want ik kom er namelijk niet achter hoe ik dat kan verbeteren erger me eraan. Voor de rest loopt ie prima alleen ja dat stotter gedoe . :duh:

Bewerkt: door Klaasvaak-nl
Geplaatst:

niemand dus ? jammer :N ken het ook nergens op internet vinden .

heb alles al geprobeerd in het spel maar tevergeefs

Geplaatst:
Ik zou niet weten waar het aan ligt, maar ik heb 'm uit! :D

hey bedankt. niet dus lol zo kom ik dus niet verder :D

Geplaatst:

IKzelf heb Rainbow six vegas 2 op de pc...ik ben nu op zoek naar een goede shooter voor de ps3 met zo ongeveer de zelde graphics dan RSV2 of zelfs beter...ook zoek ik naar een vergelijkbaar spel dus niet te veel zombie....

Geplaatst:

heb het probleem al gevonden waarom mijn spel zo schokt de audio ingang voor van me pc is beetje kapot , heb um nu dus in de achterkant gedaan nu is ie perfect. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...