Jump to content

11 September '01


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Volgens mij is daar geen snelweg in de buurt, wel in de buurt maar niet erlangs.. En daar heb je best veel ruimte, en je kan ook sturen. Dan kan je door de gebouwen heen..

Maar je moet wel weten hoe dat ding werkt :7

Ik heb de film United 93 gezien en toen ik die zag ben ik heel anders gaan denken. En veel mensen denken volgens mij dat het allemaal nep is maar door de telefoontjes die allemaal gepleegd zijn is het goed na gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    6

  • Dieko

    6

  • PowerPats

    5

  • Dwayne Forge

    4

Ik bedoel eigenlijk, dat ze met andere soort rampen voorberijd kunnen zijn. Dus als er bijvoorbeeld brand komt dat ze zo snel mogelijk weg kunnen en dat ze leren parachute springen..

Ik wens je succes, even een paar duizend/miljoenen parachutes kopen áls er iets gebeurd. Dat is gewoon niet te betalen. Daarnaast nog een slecht idee, als je je parachute opent, dan kom je in een gevaarlijke luchtstroom die tussen de gebouwen door gaat. Ze zijn zo gebouwd dat wanneer er hevige wind is, de wind makkelijk weg kan. Je zou dus letterlijk tegen een wolkenkrabber worden geslagen als een mug. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vreselijke gebeurtenis was het, 3000 doden. Klote terroristen, die denken alleen aan zich zelf en niet om een ander.

Ja, inderdaad... Ik heb gistere ook de film United 93 gezien. Het is wel erg wat er allemaal is gebeurt.. en dat op 1 dag!

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegt boeit het me niks. Ik irriteer me er enorm aan dat mensen hier de hele dag over door moeten praten, dit bewijst maar weer dat mensen het verleden niet achter zich kunnen laten. Er zijn veel belangrijkere dingen aan de hand en dan gaat iedereen over iets van 7 jaar geleden praten. We gaan tock ook niet elk jaar weer de hele dag praten over de 2e werled oorlog? Ik vond dat wel wat erger, daar vielen minstens 300x zoveel doden, en het was niet eens veroorzaakt door eigenwijzigheid van de amerikanen.

En hoe weten ze dat deigene die het vliegtuig erin had gestuurt een turk/marokaan of iets dergelijks was? Al die lichamen zijn verbrand en je zou dus nooit na kunnen gaan of het allochtonen waren, misschien was het wel een amerikaan, je weet maar nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die terorristen moeten gewoon levens lang krijgen.

Hoe wil je mensen die dood zijn levenslang geven? :7

Maarja ik heb ook iemand in me klas die blijft erbij dat Bush voor die aanslag heeft gezorgd omdat hij een reden zocht om Irak >of ergens in die richting< aan te vallen

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die terorristen moeten gewoon levens lang krijgen.

Hoe wil je mensen die dood zijn levenslang geven? :7

Maarja ik heb ook iemand in me klas die blijft erbij dat Bush voor die aanslag heeft gezorgd omdat hij een reden zocht om Irak >of ergens in die richting< aan te vallen

Of voor de oliebronnen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat 11 september voor iedereen een datum is waar hij/zij terugdenkt aan het jaar 2001 en dan ook nog precies weet waar hij/zij was toen het nieuws naar buiten kwam. Het klinkt misschien zwaar beladen, maar ik denk dat deze dag onze wereld enorm veranderd heeft, met terrorisme, Irak, Economie etc. etc. Mede daarom vind ik het terrecht dat deze dag ieder jaar zoveel aandacht krijgt.

Tevens vind ik het vreselijk jammer hoe sommigen van jullie reageren in dit topic. Daarnaast gaat het vandaag niet over Bush en de oorlog in Irak, maar om de mensen die gestorven zijn op deze dag en de gebeurtenis van vandaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die terorristen moeten gewoon levens lang krijgen.

Hoe wil je mensen die dood zijn levenslang geven? :7

Maarja ik heb ook iemand in me klas die blijft erbij dat Bush voor die aanslag heeft gezorgd omdat hij een reden zocht om Irak >of ergens in die richting< aan te vallen

Of voor de oliebronnen ;)

ja daargaat het denk ik om maar zoveel doden alleen om een reden voor oorlog daar denkt geen enkele westerling aan. Ja ok miss een enkeling maar Bush zou dat echt niet doen want dan zou hij allang vermoord zijn. :) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die terorristen moeten gewoon levens lang krijgen.

Hoe wil je mensen die dood zijn levenslang geven? :7

Maarja ik heb ook iemand in me klas die blijft erbij dat Bush voor die aanslag heeft gezorgd omdat hij een reden zocht om Irak >of ergens in die richting< aan te vallen

Of voor de oliebronnen ;)

Amerika kan elk land binnenvallen die ze maar willen.

Maar daarvoor hebben ze wel een reden nodig.

laatst was er op NED 3 een programma over de Amerikaanse oorlogen en daarin was een stukje dat Amerika een plan had bedacht om Mexico aan te kunnen vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de aanslagen op het WTC ook niet meer vergeten. :N Veel mensen gaan het herdenken. Op de plek van het oude WTC komt de Freedom Tower. Deze toren wordt een herdenkingstoren.

maarja ze zeggen een paar posts hierboven dat die Aanslag bestendigt is maar daty is bijna onmmogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de aanslagen op het WTC ook niet meer vergeten. :N Veel mensen gaan het herdenken. Op de plek van het oude WTC komt de Freedom Tower. Deze toren wordt een herdenkingstoren.

maarja ze zeggen een paar posts hierboven dat die Aanslag bestendigt is maar daty is bijna onmmogelijk

Das inderdaad onmogelijk als gewoon een bom eronder plaatst is het vrijwel zeker dat ie instort .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...