Torritor Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Dat is onmogelijk! In de VS zijn nu strenge veiligheidsmaatregelen om nieuwe aanslagen te voorkomen. Dus, de Freedom Tower zal niet instorten. Bovendien zijn/worden de gebouwen beveiligd. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik zal de aanslagen op het WTC ook niet meer vergeten. Veel mensen gaan het herdenken. Op de plek van het oude WTC komt de Freedom Tower. Deze toren wordt een herdenkingstoren. maarja ze zeggen een paar posts hierboven dat die Aanslag bestendigt is maar daty is bijna onmmogelijk Das inderdaad onmogelijk als gewoon een bom eronder plaatst is het vrijwel zeker dat ie instort . Dan moet je een kapot goeie bom hebben. In '93 hebben ze ook bij het WTC een busje met explosieven onder een toren laten boemen. Had erg weinig effect Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik las in trouw dat de grensposten sterk onderbemand zijn. Je kan makkelijk een klein-nucleair wapen via de Zuid- en Noord-grens binnensmokkelen. Reageren
Robin B Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Nouja het is wel heel streng beveiligt . Maar ik denk zelf dat al-quaida er niet zo zeer achter zit . Reageren
Disturbed Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Nouja het is wel heel streng beveiligt . Maar ik denk zelf dat al-quaida er niet zo zeer achter zit . Ik denk het wel. Samen met de amerikaanse regering. Maar ook de Al-Quida Reageren
EXIT Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik zal de aanslagen op het WTC ook niet meer vergeten. Veel mensen gaan het herdenken. Op de plek van het oude WTC komt de Freedom Tower. Deze toren wordt een herdenkingstoren. maarja ze zeggen een paar posts hierboven dat die Aanslag bestendigt is maar daty is bijna onmmogelijk Das inderdaad onmogelijk als gewoon een bom eronder plaatst is het vrijwel zeker dat ie instort . Dan moet je een kapot goeie bom hebben. In '93 hebben ze ook bij het WTC een busje met explosieven onder een toren laten boemen. Had erg weinig effect buiten 3 verdiepingen die totaal weg waren was er niets aan de hand Reageren
ikt Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) M'n pa is vandaag jarig. Gefeliciteerd @ je pa Ik vraag mij af waarom wij hier allemaal zó veel respect hebben voor het WTC. 1: Het is een statussymbool van Amerika. Wat heeft Nederland er mee te maken. 2: In aanvallen DOOR Amerika zijn er honderd(en) keren meer mensen (burgers) vermoord. Ik verwacht een hoop boze reacties, maar in mijn opzicht is het onzin dat Nederlanders zich er zoveel mee bemoeien. Ga toch iets anders herdenken. Trouwens, het had niet mogen gebeuren. Onnodig onschuldige mensen vermoorden, dat moet gewoon niemand doen. al-Qaeda = slecht Amerika als oorlogsvoerder = veel en veel slechter. Bewerkt: 11 september 2008 door ikt Reageren
Robin2130 Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 M'n pa is vandaag jarig. Gefeliciteerd @ je pa Ik vraag mij af waarom wij hier allemaal zó veel respect hebben voor het WTC. 1: Het is een statussymbool van Amerika. Wat heeft Nederland er mee te maken. 2: In aanvallen DOOR Amerika zijn er honderd(en) keren meer mensen (burgers) vermoord. Ik verwacht een hoop boze reacties, maar in mijn opzicht is het onzin dat Nederlanders zich er zoveel mee bemoeien. Ga toch iets anders herdenken. Trouwens, het had niet mogen gebeuren. Onnodig onschuldige mensen vermoorden, dat moet gewoon niemand doen. al-Qaeda = slecht Amerika als oorlogsvoerder = veel en veel slechter. Er werd niet alleen een aanslag op Amerika gepleegd, maar eigenlijk op heel het Westen. Nederland heeft nauwe betrekkingen met Amerika. En er is ook een Nederlandse vrouw omgekomen tijdens de aanslagen. Ik las een paar posts terug dat de Freedom Tower niet in kan storten of wat dan ook. Dat is pure onzin, ook al beweren de Amerikanen dat de nieuwe toren 'aanslagbestendig' is. Als terroristen een aanslag willen plegen, doen ze dat toch wel. Hoe streng het ook beveiligd wordt. En de Freedom Tower wordt een groot gebouw en gebouwen kunnen altijd instorten. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ik zal de aanslagen op het WTC ook niet meer vergeten. Veel mensen gaan het herdenken. Op de plek van het oude WTC komt de Freedom Tower. Deze toren wordt een herdenkingstoren. maarja ze zeggen een paar posts hierboven dat die Aanslag bestendigt is maar daty is bijna onmmogelijk Das inderdaad onmogelijk als gewoon een bom eronder plaatst is het vrijwel zeker dat ie instort . Dan moet je een kapot goeie bom hebben. In '93 hebben ze ook bij het WTC een busje met explosieven onder een toren laten boemen. Had erg weinig effect buiten 3 verdiepingen die totaal weg waren was er niets aan de hand Hij is toen niet ingestort met 3000 doden. Dus in verhouding was er weinig gebeurd. Denk dat een gasexplosie meer effect zou hebben Reageren
LangeDraak Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 M'n pa is vandaag jarig. Gefeliciteerd @ je pa Ik vraag mij af waarom wij hier allemaal zó veel respect hebben voor het WTC. 1: Het is een statussymbool van Amerika. Wat heeft Nederland er mee te maken. 2: In aanvallen DOOR Amerika zijn er honderd(en) keren meer mensen (burgers) vermoord. Ik verwacht een hoop boze reacties, maar in mijn opzicht is het onzin dat Nederlanders zich er zoveel mee bemoeien. Ga toch iets anders herdenken. Trouwens, het had niet mogen gebeuren. Onnodig onschuldige mensen vermoorden, dat moet gewoon niemand doen. al-Qaeda = slecht Amerika als oorlogsvoerder = veel en veel slechter. We hebben helemaal geen respect voor het WTC (Als het om 11 September gaat). Dat was inderdaad een status symbool van Amerika (En bouwtechnisch echt wel een staaltje werk waar je respect voor kunt hebben). Waar we respect voor hebben is het idee dat de mensen die dit gedaan hebben net zo makkelijk Amsterdam hadden kunnen kiezen om een vliegtuig te laten landen. Amerika is zwaar getroffen hierdoor, heel veel onschuldige burgers die zijn omgekomen. Daar hebben we Respect voor. We staan weer eens stil hoe groot de dreiging maar weer eens is tussen Islamitische Extremisme en het Westen. Daarbij is het niet alleen Amerika die is getroffen. Denk maar aan de aanslagen in Londen. Of de aanslagen in de metro in Spanje of denk maar aan de toeristische markten in Egypte.... De dreiging is reeel en we weten ook met z'n alle dat we eigenlijk niet zo veilig zijn.... En daar hebben we Respect voor. Dat er door de Amerikaanse troepen ook veel burgerslachtoffers zijn gevallen betreur ik ook maar ook die kan je meenemen als je even stilstaat bij de Beelden die weer eens voorbij kwamen. Ik vind het echt erg naief om het volgende te zeggen: 1: Het is een statussymbool van Amerika. Wat heeft Nederland er mee te maken. We hebben het hier over dreiging, over veiligheid die dus niet zoveel betekend als dat we dachten. Het is iets waar de gehele wereld mee te maken heeft en daar hoort Nederland dus ook bij. Reageren
urkaandezee Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 M'n pa is vandaag jarig. Gefeliciteerd @ je pa Ik vraag mij af waarom wij hier allemaal zó veel respect hebben voor het WTC. 1: Het is een statussymbool van Amerika. Wat heeft Nederland er mee te maken. 2: In aanvallen DOOR Amerika zijn er honderd(en) keren meer mensen (burgers) vermoord. Ik verwacht een hoop boze reacties, maar in mijn opzicht is het onzin dat Nederlanders zich er zoveel mee bemoeien. Ga toch iets anders herdenken. Trouwens, het had niet mogen gebeuren. Onnodig onschuldige mensen vermoorden, dat moet gewoon niemand doen. al-Qaeda = slecht Amerika als oorlogsvoerder = veel en veel slechter. We hebben helemaal geen respect voor het WTC (Als het om 11 September gaat). Dat was inderdaad een status symbool van Amerika (En bouwtechnisch echt wel een staaltje werk waar je respect voor kunt hebben). Waar we respect voor hebben is het idee dat de mensen die dit gedaan hebben net zo makkelijk Amsterdam hadden kunnen kiezen om een vliegtuig te laten landen. Amerika is zwaar getroffen hierdoor, heel veel onschuldige burgers die zijn omgekomen. Daar hebben we Respect voor. We staan weer eens stil hoe groot de dreiging maar weer eens is tussen Islamitische Extremisme en het Westen. Daarbij is het niet alleen Amerika die is getroffen. Denk maar aan de aanslagen in Londen. Of de aanslagen in de metro in Spanje of denk maar aan de toeristische markten in Egypte.... De dreiging is reeel en we weten ook met z'n alle dat we eigenlijk niet zo veilig zijn.... En daar hebben we Respect voor. Dat er door de Amerikaanse troepen ook veel burgerslachtoffers zijn gevallen betreur ik ook maar ook die kan je meenemen als je even stilstaat bij de Beelden die weer eens voorbij kwamen. Ik vind het echt erg naief om het volgende te zeggen: 1: Het is een statussymbool van Amerika. Wat heeft Nederland er mee te maken. We hebben het hier over dreiging, over veiligheid die dus niet zoveel betekend als dat we dachten. Het is iets waar de gehele wereld mee te maken heeft en daar hoort Nederland dus ook bij. Dat is een waar woord. Goed gesproken Lange Draak. Reageren
Dieko Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 waarheid Sorry voor reclame maar klik erop. Reageren
Vegeta Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ik zelf ben moslim maar ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is. Bush is een grote klootzak en de amerikaanse regering ook. En diegene die erachter zit vind ik ook echt niet normaal. Die aanslag plegen is gewoon net zo slecht als : wat hitler deed met joden , wat israeliers doen met palestijnen enzovoorts.... Reageren
Robin B Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ik zelf ben moslim maar ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is. Bush is een grote klootzak en de amerikaanse regering ook. En diegene die erachter zit vind ik ook echt niet normaal. Die aanslag plegen is gewoon net zo slecht als : wat hitler deed met joden , wat israeliers doen met palestijnen enzovoorts.... Hier heb je een punt , wij zijn ook slecht bezig . Met de kruistochten ookal , moslims worden er afgeslacht door Christenen vanwege Jeruzalem die in bezit was van de moslims . Maar 9/11 check dat plaatje van Dieko daar past toch geen boeing 747 in! Reageren
ikt Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 M'n pa is vandaag jarig. Gefeliciteerd @ je pa Ik vraag mij af waarom wij hier allemaal zó veel respect hebben voor het WTC. 1: Het is een statussymbool van Amerika. Wat heeft Nederland er mee te maken. 2: In aanvallen DOOR Amerika zijn er honderd(en) keren meer mensen (burgers) vermoord. Ik verwacht een hoop boze reacties, maar in mijn opzicht is het onzin dat Nederlanders zich er zoveel mee bemoeien. Ga toch iets anders herdenken. Trouwens, het had niet mogen gebeuren. Onnodig onschuldige mensen vermoorden, dat moet gewoon niemand doen. al-Qaeda = slecht Amerika als oorlogsvoerder = veel en veel slechter. We hebben helemaal geen respect voor het WTC (Als het om 11 September gaat). Dat was inderdaad een status symbool van Amerika (En bouwtechnisch echt wel een staaltje werk waar je respect voor kunt hebben). Waar we respect voor hebben is het idee dat de mensen die dit gedaan hebben net zo makkelijk Amsterdam hadden kunnen kiezen om een vliegtuig te laten landen. Amerika is zwaar getroffen hierdoor, heel veel onschuldige burgers die zijn omgekomen. Daar hebben we Respect voor. We staan weer eens stil hoe groot de dreiging maar weer eens is tussen Islamitische Extremisme en het Westen. Daarbij is het niet alleen Amerika die is getroffen. Denk maar aan de aanslagen in Londen. Of de aanslagen in de metro in Spanje of denk maar aan de toeristische markten in Egypte.... De dreiging is reeel en we weten ook met z'n alle dat we eigenlijk niet zo veilig zijn.... En daar hebben we Respect voor. Dat er door de Amerikaanse troepen ook veel burgerslachtoffers zijn gevallen betreur ik ook maar ook die kan je meenemen als je even stilstaat bij de Beelden die weer eens voorbij kwamen. Ik vind het echt erg naief om het volgende te zeggen: 1: Het is een statussymbool van Amerika. Wat heeft Nederland er mee te maken. We hebben het hier over dreiging, over veiligheid die dus niet zoveel betekend als dat we dachten. Het is iets waar de gehele wereld mee te maken heeft en daar hoort Nederland dus ook bij. 1: De helft van de mensen die gaat herdenken weet niet eens waar het precies over gaat. 2: Iedere groot economisch land had kans op een aanval. Al vind ik het wel lekker voor Amerika. Jarenlang landen aanvallen en zelf ongedeerd blijven. 3: Amerika nept de helft van het 9/11 verhaal. 4: Geweld, daar heb ik geen respect voor. 5: Doden? Rouwen, ophouden met huilen en verdergaan met terroristen bestrijden. 6: Amerika is in mijn ogen meer de terrorist dan Moslims. (Quote) 7: Onzin. Lariekoek. Dreigingen mot je niet herdenken maar verminderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.