Jump to content

11 September '01


Groot-Duimpje

Recommended Posts

11 september 2001 blijft inderdaad bij iedereen nog vers in het geheugen liggen. We zijn ondertussen 7 jaar verder maar ik weet toch nog precies waar ik op dat moment was, en wat ik aan het doen was op dat moment toen op bijna alle zenders in de wereld dat extra nieuwsbericht binnenkwam. Ik dacht eerst iets aan een oorlog. Erna kwam er een 2de vliegtuig in, kon je dan live zien op televisie. En tja, dan wat ik uiteindelijk niet verwachte de beiden torens die naar beneden kwamen. Echt erg, en ook vies om mensen vanuit vensters te zien springen. Dan denk je wel eens waar gaat de wereld toch heen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    6

  • Dieko

    6

  • PowerPats

    5

  • Dwayne Forge

    4

11 september 2001 blijft inderdaad bij iedereen nog vers in het geheugen liggen. We zijn ondertussen 7 jaar verder maar ik weet toch nog precies waar ik op dat moment was, en wat ik aan het doen was op dat moment toen op bijna alle zenders in de wereld dat extra nieuwsbericht binnenkwam. Ik dacht eerst iets aan een oorlog. Erna kwam er een 2de vliegtuig in, kon je dan live zien op televisie. En tja, dan wat ik uiteindelijk niet verwachte de beiden torens die naar beneden kwamen. Echt erg, en ook vies om mensen vanuit vensters te zien springen. Dan denk je wel eens waar gaat de wereld toch heen.

Dat gebeurt al sinds er geloven gingen bestaan. Kruistochten etc. Alleen gaan ze nu met de tijd mee. Maar nog steeds is het erg om te zien. :V

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren was er een film op tv over wat er ongeveer gebeurde, als ik het goed begrepen heb waren er nog meer vliegtuigen gepland om erin te vliegen, maar één daarvan was neergestort.

Inderdaad die was voor het witte huis of het capitool bedoelt . Maar de mense die erin zaten overmeesterden de bewakers .

Link to comment
Delen op andere websites

1: De helft van de mensen die gaat herdenken weet niet eens waar het precies over gaat.

2: Iedere groot economisch land had kans op een aanval. Al vind ik het wel lekker voor Amerika. Jarenlang landen aanvallen en zelf ongedeerd blijven.

3: Amerika nept de helft van het 9/11 verhaal.

4: Geweld, daar heb ik geen respect voor.

5: Doden? Rouwen, ophouden met huilen en verdergaan met terroristen bestrijden.

6: Amerika is in mijn ogen meer de terrorist dan Moslims.

(Quote)

7: Onzin. Lariekoek. Dreigingen mot je niet herdenken maar verminderen.

1: Dat betekend dat we de tweede wereldoorlog en al zijn slachtoffers ook niet meer te hoeven herdenken omdat merendeel van de mensen (die daar gelukkig nog wel bij stil staan) nog niet eens geboren waren ???

Beetje een vreemde redenatie al zeg ik het zelf... Dus omdat sommige niet weten waar het over gaat dan moeten we het maar negeren ??

2: Dat ben ik helemaal met je eens. Echter met, ik ben blij dat Amerika is getroffen, wil je suggereren dat het lekker is dat er zoveel onschuldige burgers zijn getroffen... Dat het goed is dat er doelbewust op burgerdoelen is af gegaan...

En ja Amerika is een offensief land maar om nu blij te zijn dat de Amerikanen zijn getroffen ???

Ook dit vindt ik heel kort door de bocht. En hoe zit het dan met Londen die getroffen is, Met Spanje die Getroffen is en de dreiging die we zelfs in ons eigen land hebben ???

3: Suggestief!! Het zijn aan namens dat er een dubbel verhaal aan zit.. En die aan namens heb je overal.

En dan nog al zou Amerika er zelf achter zitten (wat ik echt enorm betwijvel gezien de filmpjes waarin journalisten levend hun hoofd worden afgesneden uitgezonden door de extremisten ?? ) vind ik de beelden dat levende mensen vanaf de 50ste etage naar beneden springen omdat het te heet wordt om te blijven zitten een beeld wat mij persoonlijk kippenvel geeft.... En dat beeld is niet een beeld waar je gewoon maar overheen moet stappen vind ik. Hier mag je best bij stil staan maar het lijkt wel of het voor sommige de gewoonste zaak van de wereld is... Dagelijkse kost. :duh:

4: Klopt... Heb ik ook niet. Ik heb dan ook Respect voor de slachtoffers en niet voor de geweldadige actie!

5: Het bestrijden lukt alleen als je de acties waardoor je het bent gaan bestrijden niet vergeet. En daarom mag je er best bij stilstaan. Waarom zouden we er niet bij stil staan. Waarom zouden we niet met z'n alle bij de dreiging stil mogen staan ??

6: Kan zijn maar dat staat los van de geweldadige daad gericht op burgers....

(antwoord op quote)

7: Onzin. Lariekoek. we herdachten dan ook niet de dreiging maar de actie. En dat moeten we inderdaad verminderen. Maar punt 7 slaat dus echt nergenst op :N

Link to comment
Delen op andere websites

1: De helft van de mensen die gaat herdenken weet niet eens waar het precies over gaat.

2: Iedere groot economisch land had kans op een aanval. Al vind ik het wel lekker voor Amerika. Jarenlang landen aanvallen en zelf ongedeerd blijven.

3: Amerika nept de helft van het 9/11 verhaal.

4: Geweld, daar heb ik geen respect voor.

5: Doden? Rouwen, ophouden met huilen en verdergaan met terroristen bestrijden.

6: Amerika is in mijn ogen meer de terrorist dan Moslims.

(Quote)

7: Onzin. Lariekoek. Dreigingen mot je niet herdenken maar verminderen.

1: Dat betekend dat we de tweede wereldoorlog en al zijn slachtoffers ook niet meer te hoeven herdenken omdat merendeel van de mensen (die daar gelukkig nog wel bij stil staan) nog niet eens geboren waren ???

Beetje een vreemde redenatie al zeg ik het zelf... Dus omdat sommige niet weten waar het over gaat dan moeten we het maar negeren ??

2: Dat ben ik helemaal met je eens. Echter met, ik ben blij dat Amerika is getroffen, wil je suggereren dat het lekker is dat er zoveel onschuldige burgers zijn getroffen... Dat het goed is dat er doelbewust op burgerdoelen is af gegaan...

En ja Amerika is een offensief land maar om nu blij te zijn dat de Amerikanen zijn getroffen ???

Ook dit vindt ik heel kort door de bocht. En hoe zit het dan met Londen die getroffen is, Met Spanje die Getroffen is en de dreiging die we zelfs in ons eigen land hebben ???

3: Suggestief!! Het zijn aan namens dat er een dubbel verhaal aan zit.. En die aan namens heb je overal.

En dan nog al zou Amerika er zelf achter zitten (wat ik echt enorm betwijvel gezien de filmpjes waarin journalisten levend hun hoofd worden afgesneden uitgezonden door de extremisten ?? ) vind ik de beelden dat levende mensen vanaf de 50ste etage naar beneden springen omdat het te heet wordt om te blijven zitten een beeld wat mij persoonlijk kippenvel geeft.... En dat beeld is niet een beeld waar je gewoon maar overheen moet stappen vind ik. Hier mag je best bij stil staan maar het lijkt wel of het voor sommige de gewoonste zaak van de wereld is... Dagelijkse kost. :duh:

4: Klopt... Heb ik ook niet. Ik heb dan ook Respect voor de slachtoffers en niet voor de geweldadige actie!

5: Het bestrijden lukt alleen als je de acties waardoor je het bent gaan bestrijden niet vergeet. En daarom mag je er best bij stilstaan. Waarom zouden we er niet bij stil staan. Waarom zouden we niet met z'n alle bij de dreiging stil mogen staan ??

6: Kan zijn maar dat staat los van de geweldadige daad gericht op burgers....

(antwoord op quote)

7: Onzin. Lariekoek. we herdachten dan ook niet de dreiging maar de actie. En dat moeten we inderdaad verminderen. Maar punt 7 slaat dus echt nergenst op :N

1: Naja, 2 minuten stilte voor de doden die er zijn gevallen is wel terecht. Maar ik merk toch echt dat er mensen zijn die het WTC herdenken, en niet de slachtoffers. Maarja, voor sommige mensen is een gebouw of iets dergelijks waardevoller dan een mensenleven.

2: Ik bedoel Amerika als land, niet de Amerikaanse burgers. Ik vind het ook verschrikkelijk zwak om een vliegtuig een toren in te boren met duizenden onschuldige burgers. Als alle vliegtuigen alleen het Witte Huis waren ingevlogen, zou ik het minder erg vinden.

3: Ik heb het over Flight 93. Er is een gigantisch gat, maar er zijn geen vliegtuigonderdelen gevonden. Behalve als Terroristen beschikken over een apparaat dat het omringende staal, vlees en plastic in zand kan veranderen, vind ik het verhaal van Flight 93 nep. Bellen op +- 10 KM hoogte is onmogelijk. Er zijn verder ook nog wat 'feiten' ontkracht.

4: Ik heb geen idee waar dát vandaan kwam.. Ignore it. (Ik bedoel dan mijn punt, niet jouw reactie ;))

5: Same as above.

6: Het Amerikaanse leger, geleid door de leugens van Bush, hebben Irakeze burgers behaldeld alsof ze terroristen waren. Dit staat los van het 9/11 verhaal, maar het hangt wel samen met het 'Terrorist vs. Amerika' onderwerp. Op Nederland 1 was een paar dagen geleden een soort documentaire over de inval in Irak en de soldaten dachten terwijl ze tegen onschuldige mensen vochten dat die mensen soldaten waren van Saddam Hussein. Vreselijk om aan te horen.

7: Agree. Zoals je merkt zijn een paar standpunten niet echt passend. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
torens zijn ontworpen om zo in elkaar te storten. want anders zou het betekenen dat ze bijv naar voren zouden vallen,waardoor de schade nog groter wordt. nu was de schade gering.

dat is volkomen waar

alle torens storten in volgens de zwakste punten, en die worden expres geplaatst. dat de toren recht naar beneden instort. (niet dat de zwakste punten zwak zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Het is erg wat er is gebeurd, veel dode mensen. Maar er gaan nog geruchten rond dat dit niet alleen de werk is van de Moslims... De geruchten gaan dat er ook UFO's waren bij de aanslag, op YouTube is er ook een video van. Waar een Journalist een UFO filmt bij de Twin Towers, maar die vliegt al erg snel weg. Hier het filmpje:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is erg wat er is gebeurd, veel dode mensen. Maar er gaan nog geruchten rond dat dit niet alleen de werk is van de Moslims... De geruchten gaan dat er ook UFO's waren bij de aanslag, op YouTube is er ook een video van. Waar een Journalist een UFO filmt bij de Twin Towers, maar die vliegt al erg snel weg. Hier het filmpje:

Ja het is heel erg. en dit filmpje is allang bewezen dat het nep is. ik geloof dat ze bestaan ,maar ze kunnen hier niet komen. En ja het is echt allemaal heel erg maar gaan we nouw elk jaar weer een topic hierover maken? naar mijn mening mag je dan ook een topic over enschede maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...