Jump to content

11 September '01


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Kudos voor degene die hier serieus op ingaat.

Dan heb jij de eerste kudos al want je bent erop in gegaan :Y

Er mag binnenkort nog wel iets gebeuren, vindt hut nu nogal saai kwa aanslagen betreft.

En voor mij ook kudos want ik vind dit volslagen idioot wat je nu zegt. Dus jij wil zeggen dat er maar weer eens een ''aanslagje'' moet gebeuren.. wat voor baat heb jij hierbij dan? Ik denk dat we het hier hebben over hoe erg aanslagen zijn. en nu kom jij met.. ach niks te doen laten we een aanslag plegen... maargoed....

11 september was gewoon te erg voor woorden en ik wil niet het hele forum door doorlezen :$

ik ben van mening dat zoiets gewoon nooit meer mag gebeuren :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    6

  • Dieko

    6

  • PowerPats

    5

  • Dwayne Forge

    4

Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar;

Theo van Gogh werd 911 dagen na Pim Fortuyn vermoord. 9/11 is de Amerikaanse datum voor de Aanslagen op het WTC. 911 is ook het alarmnummer in Amerika. In Nederland is dat 112. De Amerikaanse datum waarop Theo van Gogh vermoord werd is 11-2.

Raar of raar?

Nu je het zegt ja, raar. En 911 is in Amerika een alarmnummer, vandaar dus dat ze die aanslag gingen doen op 9-11. Als ik het goed begrijp. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

IK keek net naar de film Freejack.

De film is opgenomen in het jaar 1992.

De gaat over de toekomst van 2009 in New York.

Ze lieten de skyline van New York zien, en IK ZAG GEEN WORLD TRADE CENTER.

Waar zijn ze gebleven in de film?

Soms zie je dat ze die uit films halen als toon van respect voor de mensen die daar gestorven zijn, zie je vaker hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

IK keek net naar de film Freejack.

De film is opgenomen in het jaar 1992

De gaat over de toekomst van 2009 in New York.

Ze lieten de skyline van New York zien, en IK ZAG GEEN WORLD TRADE CENTER.

Waar zijn ze gebleven in de film?

Soms zie je dat ze die uit films halen als toon van respect voor de mensen die daar gestorven zijn, zie je vaker hoor.

Er klopt iets niet aan je reactie: In '92 stonden die torens daar nog. Maar als je daar overheen zou hebben gekeken klopt er nog steeds iets niet aan je reactie, want ze moeten die dingen niet weghalen want ze zijn al weg.

En in '92 zullen ze nog niet geweten hebben dat ze 9 jaar later zouden zijn neergehaald.

Snap je het?

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

IK keek net naar de film Freejack.

De film is opgenomen in het jaar 1992

De gaat over de toekomst van 2009 in New York.

Ze lieten de skyline van New York zien, en IK ZAG GEEN WORLD TRADE CENTER.

Waar zijn ze gebleven in de film?

Soms zie je dat ze die uit films halen als toon van respect voor de mensen die daar gestorven zijn, zie je vaker hoor.

Er klopt iets niet aan je reactie: In '92 stonden die torens daar nog. Maar als je daar overheen zou hebben gekeken klopt er nog steeds iets niet aan je reactie, want ze moeten die dingen niet weghalen want ze zijn al weg.

En in '92 zullen ze nog niet geweten hebben dat ze 9 jaar later zouden zijn neergehaald.

Snap je het?

Nee, maar de films zijn later nabewerkt, zodat de torens eruit zijn, terwijl ze in de originele(onbewerkte) film ze er wel gewoon nog staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms zie je dat ze die uit films halen als toon van respect voor de mensen die daar gestorven zijn, zie je vaker hoor.

Er klopt iets niet aan je reactie: In '92 stonden die torens daar nog. Maar als je daar overheen zou hebben gekeken klopt er nog steeds iets niet aan je reactie, want ze moeten die dingen niet weghalen want ze zijn al weg.

En in '92 zullen ze nog niet geweten hebben dat ze 9 jaar later zouden zijn neergehaald.

Snap je het?

Nee, maar de films zijn later nabewerkt, zodat de torens eruit zijn, terwijl ze in de originele(onbewerkte) film ze er wel gewoon nog staan.

Dat zou verschrikkelijk smakeloos zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar;

Theo van Gogh werd 911 dagen na Pim Fortuyn vermoord. 9/11 is de Amerikaanse datum voor de Aanslagen op het WTC. 911 is ook het alarmnummer in Amerika. In Nederland is dat 112. De Amerikaanse datum waarop Theo van Gogh vermoord werd is 11-2.

Raar of raar?

Nu je het zegt ja, raar. En 911 is in Amerika een alarmnummer, vandaar dus dat ze die aanslag gingen doen op 9-11. Als ik het goed begrijp. ;)

tja er zijn zoveel dingen die te maken hebben met nummers, maargoed wat schiet je er mee op? als het nu op de 8ste of de 10e was geweest had het ook geen verschil gemaakt ( als het niet op zondag was dan )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Het is gewoon vreselijk.

Die Fucking terroristen...

Waarom moeten ze WTC nu vernietigen?

Vanwege hun geloof. Moslim - Extremisten, zo heet dat.

In de Koran (In de bijbel ook....) Staat dat je mensen moet vernietigen die je geloof aantasten...

De rest spreekt voor zich ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon vreselijk.

Die Fucking terroristen...

Waarom moeten ze WTC nu vernietigen?

Vanwege hun geloof. Moslim - Extremisten, zo heet dat.

In de Koran (In de bijbel ook....) Staat dat je mensen moet vernietigen die je geloof aantasten...

De rest spreekt voor zich ^^

Om er even op in te vallen er staat in de koran, dat iedereen die hun broeders of zusters aanraakt vernietigt moeten worden, en je dat tot je dood zult moeten blijven doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

:7:7:7

mijn opa is in 11 september dood gegaan door die klote aanslagketjes

als ik zo'n marokaan ofzo zie (je moet me niet als rascist zien) dan ga ik tog ff uit zijn buurt

je moet eens naar youtube gaan en intikken:satan of 11 september ,ofzo

ik moet zelfs zielig wenen als ik die beelden terug zie

als ik zo'n terreur aanslag zie wil ik graag die terroriste op hun gezicht slagen en zeggen: ma gij ga een pijnlijke dood tegemoet

ik klop die in coma gast.

Link to comment
Delen op andere websites

:7:7:7

mijn opa is in 11 september dood gegaan door die klote aanslagketjes

als ik zo'n marokaan ofzo zie (je moet me niet als rascist zien) dan ga ik tog ff uit zijn buurt

je moet eens naar youtube gaan en intikken:satan of 11 september ,ofzo

ik moet zelfs zielig wenen als ik die beelden terug zie

als ik zo'n terreur aanslag zie wil ik graag die terroriste op hun gezicht slagen en zeggen: ma gij ga een pijnlijke dood tegemoet

ik klop die in coma gast.

waarom gebruik je :7? :?

Link to comment
Delen op andere websites

:7:7:7

mijn opa is in 11 september dood gegaan door die klote aanslagketjes

als ik zo'n marokaan ofzo zie (je moet me niet als rascist zien) dan ga ik tog ff uit zijn buurt

je moet eens naar youtube gaan en intikken:satan of 11 september ,ofzo

ik moet zelfs zielig wenen als ik die beelden terug zie

als ik zo'n terreur aanslag zie wil ik graag die terroriste op hun gezicht slagen en zeggen: ma gij ga een pijnlijke dood tegemoet

ik klop die in coma gast.

waarom gebruik je :7? :?

offtopic !!!

gwn verkeerd

ma egt die terreurkes van mijn voeten mogen doodstraf krijgen man

of marteling

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar;

Theo van Gogh werd 911 dagen na Pim Fortuyn vermoord. 9/11 is de Amerikaanse datum voor de Aanslagen op het WTC. 911 is ook het alarmnummer in Amerika. In Nederland is dat 112. De Amerikaanse datum waarop Theo van Gogh vermoord werd is 11-2.

Raar of raar?

Nu je het zegt ja, raar. En 911 is in Amerika een alarmnummer, vandaar dus dat ze die aanslag gingen doen op 9-11. Als ik het goed begrijp. ;)

Allemaal wel erg toevallig...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...