Dieko Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Deze zijn ook wel toevallig 9/11 was een inside job Reageren
GTAspirit Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Dieko zei: Deze zijn ook wel toevallig 9/11 was een inside job ze zeggen het al het is toevel dat die regel van coran ook 9.11 is . maar dat laatste van die vliegtuig duie twee torens een doodkop en een davidster(van joden)zijn ook eigenlijk toeval allles is toeval hij zij zo van dat god dit heeft gemaak.nadat hij dat van de koran had gezegd Reageren
The Hulk Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik vind het maar allemaal raar. Eerlijk gezegd denk ik niet dat Al Quada erachter zit. Reageren
Dieko Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 GTAspirit zei: Dieko zei: Deze zijn ook wel toevallig 9/11 was een inside job ze zeggen het al het is toevel dat die regel van coran ook 9.11 is . maar dat laatste van die vliegtuig duie twee torens een doodkop en een davidster(van joden)zijn ook eigenlijk toeval allles is toeval hij zij zo van dat god dit heeft gemaak.nadat hij dat van de koran had gezegd Nu in het Nederlands, want ik snap er niks van Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Erg voor de mensen maar ik geloof dat de moslims heb gedaan. Reageren
Dieko Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 thedutchrocks zei: Erg voor de mensen maar ik geloof dat de moslims heb gedaan. Klik hier voor de waarheid! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Dieko zei: thedutchrocks zei: Erg voor de mensen maar ik geloof dat de moslims heb gedaan. Klik hier voor de waarheid! Zit nu even op die website rond te kijken, en ik lees net dit: Larry Silverstein tekende toevallig zes weken voor de aanslag een contract van 3.2 miljard dollar om het hele WTC complex te huren voor 99 jaar. Het contract bevat een verzekering voor 3.5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen. Zes weken later worden beide torens geterroriseerd. Allemaal wel heel toevallig, ofniet? Na de aanslag dient Silverstein een claim in voor 7 miljard dollar. Hij verzekerde zich weliswaar voor 3,5 miljard dollar bij terroristische aanslagen, maar laat zijn advocaten bepleiten dat er sprake is van twee aanslagen. Eén op de Noordtoren, en één op de Zuidtoren. Bron Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Ik vind het wel heel erg wat er allemaal gebeurd is. Ook hoeveel mensen er de dupe er van zijn geworden. Niet meer normaal wat er in deze wereld allemaal gebeurd. Reageren
dynastus Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Bossinkje zei: Dieko zei: thedutchrocks zei: Erg voor de mensen maar ik geloof dat de moslims heb gedaan. Klik hier voor de waarheid! Zit nu even op die website rond te kijken, en ik lees net dit: Larry Silverstein tekende toevallig zes weken voor de aanslag een contract van 3.2 miljard dollar om het hele WTC complex te huren voor 99 jaar. Het contract bevat een verzekering voor 3.5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen. Zes weken later worden beide torens geterroriseerd. Allemaal wel heel toevallig, ofniet? Na de aanslag dient Silverstein een claim in voor 7 miljard dollar. Hij verzekerde zich weliswaar voor 3,5 miljard dollar bij terroristische aanslagen, maar laat zijn advocaten bepleiten dat er sprake is van twee aanslagen. Eén op de Noordtoren, en één op de Zuidtoren. Bron Dat is toch slim om te doen.Of niet? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 dynastus zei: Bossinkje zei: Dieko zei: thedutchrocks zei: Erg voor de mensen maar ik geloof dat de moslims heb gedaan. Klik hier voor de waarheid! Zit nu even op die website rond te kijken, en ik lees net dit: Larry Silverstein tekende toevallig zes weken voor de aanslag een contract van 3.2 miljard dollar om het hele WTC complex te huren voor 99 jaar. Het contract bevat een verzekering voor 3.5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen. Zes weken later worden beide torens geterroriseerd. Allemaal wel heel toevallig, ofniet? Na de aanslag dient Silverstein een claim in voor 7 miljard dollar. Hij verzekerde zich weliswaar voor 3,5 miljard dollar bij terroristische aanslagen, maar laat zijn advocaten bepleiten dat er sprake is van twee aanslagen. Eén op de Noordtoren, en één op de Zuidtoren. Bron Dat is toch slim om te doen.Of niet? Ja, dat wel, maar ook opvallend. Vind ik. Reageren
dynastus Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Bossinkje zei: dynastus zei: Bossinkje zei: Dieko zei: thedutchrocks zei: Erg voor de mensen maar ik geloof dat de moslims heb gedaan. Klik hier voor de waarheid! Zit nu even op die website rond te kijken, en ik lees net dit: Larry Silverstein tekende toevallig zes weken voor de aanslag een contract van 3.2 miljard dollar om het hele WTC complex te huren voor 99 jaar. Het contract bevat een verzekering voor 3.5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen. Zes weken later worden beide torens geterroriseerd. Allemaal wel heel toevallig, ofniet? Na de aanslag dient Silverstein een claim in voor 7 miljard dollar. Hij verzekerde zich weliswaar voor 3,5 miljard dollar bij terroristische aanslagen, maar laat zijn advocaten bepleiten dat er sprake is van twee aanslagen. Eén op de Noordtoren, en één op de Zuidtoren. Bron Dat is toch slim om te doen.Of niet? Ja, dat wel, maar ook opvallend. Vind ik. Is het ook maar het is slim om een aanslag te plegen op je eigen gebouwen als je er een paar miljard mee verdient... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 dynastus zei: Bossinkje zei: dynastus zei: Bossinkje zei: Dieko zei: thedutchrocks zei: Erg voor de mensen maar ik geloof dat de moslims heb gedaan. Klik hier voor de waarheid! Zit nu even op die website rond te kijken, en ik lees net dit: Larry Silverstein tekende toevallig zes weken voor de aanslag een contract van 3.2 miljard dollar om het hele WTC complex te huren voor 99 jaar. Het contract bevat een verzekering voor 3.5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen. Zes weken later worden beide torens geterroriseerd. Allemaal wel heel toevallig, ofniet? Na de aanslag dient Silverstein een claim in voor 7 miljard dollar. Hij verzekerde zich weliswaar voor 3,5 miljard dollar bij terroristische aanslagen, maar laat zijn advocaten bepleiten dat er sprake is van twee aanslagen. Eén op de Noordtoren, en één op de Zuidtoren. Bron Dat is toch slim om te doen.Of niet? Ja, dat wel, maar ook opvallend. Vind ik. Is het ook maar het is slim om een aanslag te plegen op je eigen gebouwen als je er een paar miljard mee verdient... Ja, maar dan zou hij dus eigenlijk de dader zijn. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Bossinkje zei: dynastus zei: Bossinkje zei: dynastus zei: Bossinkje zei: Dieko zei: thedutchrocks zei: Erg voor de mensen maar ik geloof dat de moslims heb gedaan. Klik hier voor de waarheid! Zit nu even op die website rond te kijken, en ik lees net dit: Larry Silverstein tekende toevallig zes weken voor de aanslag een contract van 3.2 miljard dollar om het hele WTC complex te huren voor 99 jaar. Het contract bevat een verzekering voor 3.5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen. Zes weken later worden beide torens geterroriseerd. Allemaal wel heel toevallig, ofniet? Na de aanslag dient Silverstein een claim in voor 7 miljard dollar. Hij verzekerde zich weliswaar voor 3,5 miljard dollar bij terroristische aanslagen, maar laat zijn advocaten bepleiten dat er sprake is van twee aanslagen. Eén op de Noordtoren, en één op de Zuidtoren. Bron Dat is toch slim om te doen.Of niet? Ja, dat wel, maar ook opvallend. Vind ik. Is het ook maar het is slim om een aanslag te plegen op je eigen gebouwen als je er een paar miljard mee verdient... Ja, maar dan zou hij dus eigenlijk de dader zijn. Ja, maar dan moet je het ook kunnen bewijzen, zo zeggen sommige dat Al-blabla er achter zit, de andere bush, en de andere de talibannies, maar als je niks kan bewijzen, ben je op gebeid van beschuldigen nergens. Reageren
QuaZ Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Als ik mijn mening moet geven, dan doet 9/11 me écht geen moer meer. Mag misschien wel hard klinken, maar je moet ook iets kunnen afsluiten en niet steeds over hetzelfde onderwerp doorgaan. Ik vond het heel interessant om de documentaires te kijken, met bijbehorende theorieën, maar nu komt elk jaar weer hetzelfde terug, worden er ook nog wat extra films over gemaakt met exact dezelfde info, daar heb je niks meer aan, dat wekt alleen opnieuw verdriet op. No offence, en als je hier iets tegen hebt, tja, da's jouw mening en dit is de mijne ps: zeker is het erg voor alle slachtoffers, zo bedoel ik dit niet Bewerkt: 4 maart 2009 door QuaZ Reageren
Zaahed Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik vind die aanslag wel erg veel doden gevallen. Maar het is niet echt de schuld van alles moslims ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.