NIELS_ Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 heey, omdat ik jarig ben en een nieuwe pc heb gekregen, kreeg ik van mijn broertje GTA SA... Ik start dit spel op, en bij de installatie komt een readme, en daar staat dit: _______________________________ GRAND THEFT AUTO: San Andreas _______________________________ ReadMe.txt V1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. Betekend dat dit V1 is of staat dit er overal? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 heey, omdat ik jarig ben en een nieuwe pc heb gekregen, kreeg ik van mijn broertje GTA SA... Ik start dit spel op, en bij de installatie komt een readme, en daar staat dit: _______________________________ GRAND THEFT AUTO: San Andreas _______________________________ ReadMe.txt V1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. Betekend dat dit V1 is of staat dit er overal? als je de game koopt is het altijd versie 1 je kan updaten naar versie 2 Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 heey, omdat ik jarig ben en een nieuwe pc heb gekregen, kreeg ik van mijn broertje GTA SA... Ik start dit spel op, en bij de installatie komt een readme, en daar staat dit: ... Betekend dat dit V1 is of staat dit er overal? als je de game koopt is het altijd versie 1 je kan updaten naar versie 2 Fout.. Als je de game nú koopt (in de bekende winkels) is hij V2. Koop je hem op Marktplaats of krijg je hem van iemand, bestaat de kans dat je V1 hebt. Je kan níet updaten naar versie 2, je kan wel zogenaamd 'downgraden' of 'patchen'. Daarmee zorg je ervoor dat je met V2.00 kan modden. Dan bestaat er nog weer een patch die ervoor zorgt dat je niet meer kan modden en V1.01 krijgt. Verder is die manier met de ReadMe snel, maar niet echt veilig (naar mijn mening dan). Je kunt namelijk van versie veranderen en dus kan hij dan niet meer kloppen. Zelf raad ik aan even dit bericht door te lezen, daar geef ik uitleg over de verschillende versies, hoe je ze kunt herkennen en hoe ze verandert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.