BeatboxGamer Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Een nieuwe afbeelding van het mogelijke uiterlijk van de PlayStation 3 is 'uitgelekt' op de technologie-blog Gizmodo. Hoewel de afbeelding erg fotorealistisch overkomt, hebben we naar alle verschijnlijk ook hier te maken met een hoax en is de afbeelding nep. Allereerst staat op de afbeelding de naam 'PlayStation 3' aangegeven, terwijl Sony en andere partijen (waaronder NVIDIA) altijd afstand hebben gedaan van deze naam en hebben aangegeven dat de volgende PlayStation een andere naam zal krijgen. Ook de UMD-drive, aangeduid met "PS3 / PSP UMD MediaMove", die niet alleen UMD's kan lezen, maar ook kan schrijven is erg onwaarschijnlijk. Sony is namelijk altijd een grote tegenstander geweest van dat concept. Zelfs spelontwikkelaars voor de PSP krijgen van Sony niet eens de gelegenheid om zelf hun UMD's te schrijven. Indien ze een spelversie willen testen op de PSP, moeten ze deze opsturen naar Sony voor een UMD-kopie. Volgens GamesIndustry.biz is de afbeelding erg professioneel, maar erg waarschijnlijk gemaakt door een hobby-ist. De waarheid zal aankomende mei onthuld worden, wanneer Sony de next-generation PlayStation zal presenteren op de pre-E3 conferentie in Los Angeles. Bron:InsideGamer.nl Hij lijkt mij vet nep Maar ja T lijkt wel een Beamer Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Toen ik de foto als eerste zag moest ik meteen aan een iets oudere Camera denken. Ik vind hem echt niet mooi. En ik hoop dat deze foto ook nep is. Hij is gewoon echt lelijk. Reageren
Ken-D Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Dat fake ding is nog groter dan de platenspeler van me oma. Nee dit word niet de PS3 dat zie ik zo al Reageren
Spacecraft Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Mooi gemaakt in ieder geval, hoop alleen niet dat hij er werkelijk zo uit gaat zien want mooi is ie niet :ph34r: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Mooi gemaakt in ieder geval, hoop alleen niet dat hij er werkelijk zo uit gaat zien want mooi is ie niet :ph34r: ja maar ik heb hem niet gemaakt of wat bedoel je nouw ik vind hem ook niet mooi maar een voorbeeldje he Reageren
Spacecraft Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Mooi gemaakt in ieder geval, hoop alleen niet dat hij er werkelijk zo uit gaat zien want mooi is ie niet :ph34r: ja maar ik heb hem niet gemaakt of wat bedoel je nouw ik vind hem ook niet mooi maar een voorbeeldje he Ik had het over de afbeelding in de eerste post.. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Er zijn nu al heel veel foto's en illustraties van de PS3 en XBOX 360 op internet gezet. Maar geen van allen vind ik mooi, ze zien er te science fiction eruit. Ik denk dat we het beste kunnen wachten tot de ware gezichten van de consoles unthuld worden. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) volgens mij wordt hij gewoon ong.hetzelfde als de mini ps2 en als je goed kijkt zie je links boven van het plaatje staan 2005 en hij komt pas in 2006 dus Bewerkt: 26 maart 2005 door edmania Reageren
Timovich Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Bah nee dat gaat 'm zeker niet worden! <_< Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 als dat een ps3 word? nou dan verzeker ik je dat niet veel mensen die shit gaan kopen, dat ding ziet er niet uit! Reageren
RTS Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 als dat een ps3 word? nou dan verzeker ik je dat niet veel mensen die shit gaan kopen, dat ding ziet er niet uit! Het gaat mij om die inhoud, en of ie lekker speelt. Ik verstop hem dan wel achter een paar boeken. Reageren
Vinewood Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 wat maakt het uit hoe die eruit ziet ! hij lijkt op de afbeelding groot maar mischien is hij veel kleiner in real verder lijkt mij wel lache ding :lol: Reageren
dark_father0 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ziet er toch grappig uit , ze moeten hem dynamischer maken (en ja ik weet dat deze fake is ) grtz dark Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 kei mooi die PS3 hehe... ik denk dat ik w8 tot de PSP in europa is en dan komt er misschien wel een realistische foto('s) van een nieuwe playstation console die dan misschien PS3 zal noemen, maar deze zijnb het zeker niet (hoop ik) al gaat het inderdaad wel om wat RTS zegt : dat het gaat om de inhoud... greetz TheGtaSecret B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.