Jump to content

Afbeelding PlayStation 3 zorgt voor opschudding


BeatboxGamer

Recommended Posts

Een nieuwe afbeelding van het mogelijke uiterlijk van de PlayStation 3 is 'uitgelekt' op de technologie-blog Gizmodo. Hoewel de afbeelding erg fotorealistisch overkomt, hebben we naar alle verschijnlijk ook hier te maken met een hoax en is de afbeelding nep.

1111666802.jpg

Allereerst staat op de afbeelding de naam 'PlayStation 3' aangegeven, terwijl Sony en andere partijen (waaronder NVIDIA) altijd afstand hebben gedaan van deze naam en hebben aangegeven dat de volgende PlayStation een andere naam zal krijgen.

Ook de UMD-drive, aangeduid met "PS3 / PSP UMD MediaMove", die niet alleen UMD's kan lezen, maar ook kan schrijven is erg onwaarschijnlijk. Sony is namelijk altijd een grote tegenstander geweest van dat concept. Zelfs spelontwikkelaars voor de PSP krijgen van Sony niet eens de gelegenheid om zelf hun UMD's te schrijven. Indien ze een spelversie willen testen op de PSP, moeten ze deze opsturen naar Sony voor een UMD-kopie.

Volgens GamesIndustry.biz is de afbeelding erg professioneel, maar erg

waarschijnlijk gemaakt door een hobby-ist. De waarheid zal aankomende mei onthuld worden, wanneer Sony de next-generation PlayStation zal presenteren op de pre-E3 conferentie in Los Angeles.

Bron:InsideGamer.nl

Hij lijkt mij vet nep

Maar ja

T lijkt wel een Beamer

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bjorn13

    3

  • Mazzeltje

    3

  • Mr.Yo

    2

  • Spacecraft

    2

Mooi gemaakt in ieder geval, hoop alleen niet dat hij er werkelijk zo uit gaat zien want mooi is ie niet :ph34r:

:puh: ja maar ik heb hem niet gemaakt of wat bedoel je nouw

ik vind hem ook niet mooi maar een voorbeeldje he

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt in ieder geval, hoop alleen niet dat hij er werkelijk zo uit gaat zien want mooi is ie niet  :ph34r:

:puh: ja maar ik heb hem niet gemaakt of wat bedoel je nouw

ik vind hem ook niet mooi maar een voorbeeldje he

Ik had het over de afbeelding in de eerste post.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nu al heel veel foto's en illustraties van de PS3 en XBOX 360 op internet gezet.

Maar geen van allen vind ik mooi, ze zien er te science fiction eruit.

Ik denk dat we het beste kunnen wachten tot de ware gezichten van de

consoles unthuld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

als dat een ps3 word? nou dan verzeker ik je dat niet veel mensen die shit gaan kopen, dat ding ziet er niet uit!

Het gaat mij om die inhoud, en of ie lekker speelt. Ik verstop hem dan wel achter een paar boeken.

Link to comment
Delen op andere websites

kei mooi die PS3 :puh: hehe... ik denk dat ik w8 tot de PSP in europa is en dan komt er misschien wel een realistische foto('s) van een nieuwe playstation console die dan misschien PS3 zal noemen, maar deze zijnb het zeker niet (hoop ik) al gaat het inderdaad wel om wat RTS zegt : dat het gaat om de inhoud...

greetz TheGtaSecret B)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...