Mazzeltje Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Hij ziet er niet mooi uit, daar zijn we al achter gekomen. Maar als dit hem word kopen, kopen volgens mij best wel veel mensen deze console. Het gaat immers om de inhoud zoals er een paar al hebben gezegt. Ik zou hem wel willen kopen en dan hoef ik hem ook niet te verstoppen. Want het is en blijft een PS3 en dat zegt gewoon veel. Een PS3 is nu iets waar we alleen maar van kunnen dromen. En als ik er straks 1 heb (of hij nu lelijk is of niet.). Dan verstop ik hem niet maar zet ik hem gewoon in de ''schijnwerpers''. Reageren
Synchro Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 hier zijn er nog (fake denk ik) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 De bovenste foto is gewoon een Discman wat ze een beetje hebben bewerkt. En de onderste foto is gewoon een PS2 , wat ze ook hebben bewerkt. (ik ga er van uit dat ze het hebben bewerkt, dus ik weet het niet zeker.) Reageren
Trax Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 als dat een ps3 word? nou dan verzeker ik je dat niet veel mensen die shit gaan kopen, dat ding ziet er niet uit! Het gaat mij om die inhoud, en of ie lekker speelt. Ik verstop hem dan wel achter een paar boeken. Lol :lol: Of in een plastic zak "Hey! Wat zit er in die plastic zak?" "Ehm, m'n PS3" :lol: Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 als dat een ps3 word? nou dan verzeker ik je dat niet veel mensen die shit gaan kopen, dat ding ziet er niet uit! Het gaat mij om die inhoud, en of ie lekker speelt. Ik verstop hem dan wel achter een paar boeken. Lol :lol: Of in een plastic zak "Hey! Wat zit er in die plastic zak?" "Ehm, m'n PS3" :lol: Haha Ik denk dat ze er wel iets moois van gaan maken hoor.. en dat die foto niet de echte is... Doe mij maar zoiets als dit Nog een fake... Reageren
Esther Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Nog een fake... Nou, die ziet er helemaal niet uit! Ik denk dat het zo'n soort model wordt Zou wel leuk zijn, als je ze in verschillende kleuren kan kopen, zodat je je kamer/computerhok ook een beetje ene leuk kleurtje kan geven. ( geeft toch wel een sfeer als je een lichte kamer hebt, en dat je dan een felgroene neer kan zetten) Maarja, wat maakt het eigenlijk ook uit hoe die eruit ziet, als je maar een ps3 hebt, zodat je lekker veel mooiere en gavere spellen kunt spelen, en natuurlijk ook weer de spellen die je al had van de ps1 en 2 toch? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Ik vind ze allemaal lelijk, ik koop er wel zo een maar ik verstop hem dan in mijn kast en ik hoop dat ze controllers hebben zonder snoer, dan koop ik die erbij en ik hoop dat er een cd wisselaar in zit dan kan ik in het begin al mijn spellen er in doen en natuurlijk een afstandsbediening erbij zo dat ik hem niet hoef te zien. En dan spelen maar. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 weet je wat het beste is de mix van alle foto's zal het beste zijn Reageren
bjorn13 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Nog een fake... Nou, die ziet er helemaal niet uit! Ik denk dat het zo'n soort model wordt Zou wel leuk zijn, als je ze in verschillende kleuren kan kopen, zodat je je kamer/computerhok ook een beetje ene leuk kleurtje kan geven. ( geeft toch wel een sfeer als je een lichte kamer hebt, en dat je dan een felgroene neer kan zetten) Maarja, wat maakt het eigenlijk ook uit hoe die eruit ziet, als je maar een ps3 hebt, zodat je lekker veel mooiere en gavere spellen kunt spelen, en natuurlijk ook weer de spellen die je al had van de ps1 en 2 toch? ha die had ik ook al gepost ik d8 ook al zoiets :lol: aleen die van jou is een mooiere kleur Reageren
Synchro Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) het zal binnen 18 maanden uit zijn in japan (ben niet zeker ergens gelezen hier wilden zij boxen voor de ps3 wat een vorm lijkt sprekend op DE ps2 of nie Bewerkt: 28 maart 2005 door GTA cover Reageren
Darts Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 het zal binnen 18 maanden uit zijn in japan (ben niet zeker ergens gelezen hier wilden zij boxen voor de ps3 wat een vorm lijkt sprekend op DE ps2 of nie Ja, de PS3 stond zeker ergens achter die PC verstopt?? :rolleyes: <_< Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 er zijn er zoveel afbeeldingen van gewoon nog even afw8en tot de e3 beurs en dan zullen we wel wat meer weten Reageren
Darts Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 er zijn er zoveel afbeeldingen van gewoon nog even afw8en tot de e3 beurs en dan zullen we wel wat meer weten Lat die PS3 nog maar wegblijven tot 2030 Heb net een PS2 en wil niet dat er iets nieuws komt want dan gaat mijn complete investering naar de klote(600 euro al erin geinvesteerd sinds ik hem op 4 november 2004 kocht) Reageren
Froop Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 nog zoiets Deze is dus zo fake. Dat ps3 is nep gemaakt. En die controller lijkt niet op een ps controller. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.