Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ook reed ik een keer op de PCJ-600 en steigerde ik zo hoog dat de achterkant de hele tijd op de grond tikte

toen ik weer met beide wielen op de grond kwam stond eR: Insane Stunt Bonus! $1000(ofzo)

11 flips :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Demo, je mag niet dubbelposten (dat betekend dat je 2 berichten achter elkaar zet). Je kun hier voor de edit-knop gebruiken: dan kun je je berichten veranderen en er bijvoorbeeld iets bijzetten. ;)

Veel plezier nog op het forum!

Bewerkt: door yordi
Geplaatst:

@ noa: je kan het best een foto met www.imageshack.us laten uploaden want anders moet je 1 prentje gaan downloaden

Geplaatst:
@ noa: je kan het best een foto met www.imageshack.us laten uploaden want anders moet je 1 prentje gaan downloaden

daar ben ik al eens geweest en daar zegt ie dat mijn foto te groot is om te uploaden en dat ik em kleiner moet maken maar ik weet niet hoe ik de foto kleiner moet maken :muur::?

Geplaatst:

hmm ... ik heb een mod gedownload en dan kan je ook motoren en quads enzo tunen ... maar als ik een motor tune dan krijgtie 3 wielen en als ik de garage uit ga dan sta ik op het dak van de garage en dan rij ik een stukje en dan val ik in het niets :S ik maar er wel een keer een screenie van ;)

ik heb heel vaak dat motoren van AI vast in de grond komen te zitten:

gallery24.jpg

gallery23.jpg

die foto's zijn wel onduidelijk om dat het te donker is

en hoort dit niet in easter eggs forum? :Y

Bewerkt: door gtagangster

*plaatje*

*plaatje*

Ik denk niet dat dit in het Easter Egg forum hoort. Dit is volgens mij duidelijk een bug. Heb je dit meerdere keren of was het gewoon voor een keer? Misschien moet je het spel is herinstalleren. Verder weet ik ook geen andere oplossing.

Edit: Oeps :puh: . Maar volgens mij maakt dat weinig uit. Bugs en Glitches zijn namelijk niet hetzelfde als een Easter Egg ;) . Een EE is nl. een verwijzing naar iets of een klein grapje. Een bug is een fout in het spel.

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

*plaatje*

*plaatje*

Ik denk niet dat dit in het Easter Egg forum hoort. Dit is volgens mij duidelijk een bug. Heb je dit meerdere keren of was het gewoon voor een keer? Misschien moet je het spel is herinstalleren. Verder weet ik ook geen andere oplossing.

ik bedoel het hele topic smoke ;)

Als je door de voor-ruit en achter-ruit van een romero kijkt zie je soms dat er een doodskist inzit, maar kijk ik door de achterste zij-ruitjes, is de kist weg en zie ik alleen die rollerbaan (ook door de voorste zij-ruiten zie ik de kist weer wel) :schater:

En vandaag had ik een gang met mij mee op de boot (die kunnen er namelijk alle 7 op), blies ik de boot op met nog 2 gangmembers erop, de ene was dood en de ander leefde nog gewoon. Toen schoot ik er een stuk of 30 bazooka-bommen op en de goede man bleef leven......onstervelijk geworden gangmember dus, maar hij loopt je niet meer achterna...ook niet als ik hem vertel dat wel te doen. :schater:

Bewerkt: door hanff

ik had ook iets geks.ik kwam uit de gym in GTA IV en ik sloeg tegen een autos portier aan de andere kant van de bestuurder en de bestuurder vloog eruit en was dood. :'D

Bewerkt: door Jozz
Geplaatst:

Ik had nog barricades staan en ik reed met nrg-500 echt over heel de snelweg superhard en ik, reed tegen een barricade en ik reed erdoor

en nog een de treinen je hebt toch het spoor en dan staan er ineens hekken naast de sporen je moet eens coach ervoor zetten juist voor die hekken trein rijdt door die coach dan.

Geplaatst:

ik ep ook nog een glitch of bug op de hoek van het begin van een grote pier in verona beach dar is een klein graheuveltje daar loop je doorheen P.S. ik heb een plaatje waar het is maar hoe verstuur je die en hoe maak je op de pc screenshots

Geplaatst:

Via www.imageshack.us kan je je plaatjes posten daar hosten en dan de link hier kopieren en voor een screenshot zie je vanboven rechts het knopje prt scr.op de hoogte van f1,f2...druk daarop en dan ga je naar paint bewerken->plakken en opslaan en het is klaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...