Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik stond in dillimore.. en stapte in een rancher en die vloog opeens verticaal in de lucht en daarna horisontaal zoals een hydra :huh: vaag :puh:

srry,... maar kdacht dat dat onder bugs viel wink.gif

heb je dat verzonnen of heb je dat echt meegemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok glitches he, ok heel veeeeeel he?

Alles is open:

Begin een nieuw spel kijk de filmpjes todat je bij het filmpje komt waarbij je uit de auto wordt gegooid, voordat je de auto uit wordt gegooid voer je de jetpack cheat in. Je blijft in de auto zitten en sterft daaran is alles open (onderonder Didier Sachs aan het begin van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik stond in dillimore.. en stapte in een rancher en die vloog opeens verticaal in de lucht en daarna horisontaal zoals een hydra :huh: vaag :puh:

srry,... maar kdacht dat dat onder bugs viel wink.gif

heb je dat verzonnen of heb je dat echt meegemaakt?

dat heb ik serieus echt meegemaakt... kstond eerst 2 min versuft naar de tv te kijken :o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het een keertje gehad dat ik zo'n mod garage in ging en ik moest op boven en beneden drukken, opeens als ik op de pijltjes drukte de auto ging dan naar voren.

Waarschijnlijk een foutje

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zojuist een glitch gevonden hoe je onder de map komt.

je gaat naar de vank hoff hotel. kaart om de hoek licht daar een ondergrondse parkeer plaats, je typt de code voor de jetpack in, je vliegt tegen het plafont aan en je vliegt naar de uitgang bij de "tunnel" naar buiten toe ga je door het plafont heen en zit je in het gebouw ga een stukje naar rechts tot het helemaal open onder je is en laat je naar beneden zakken.... tada je zit onder de map :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net gehad was ik bij dat stadion in san fierro had ik die missie gehaald met die bloodring banger. ga ik naar buiten staat hij daar rijd ik er in rijd ik die twee kraapjes om verdwijnen ze in een keer in de grond <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je rent met een fototoestel in je hand maakt heel snel een foto en houd de ren knop gewoon ingedrukt, dan gaat hij een beetje vaag rennen ziet er best leuk uit.

ga ik naar buiten staat hij daar rijd ik er in rijd ik die twee kraapjes om verdwijnen ze in een keer in de grond 

Dat is geen bug maar dat is normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je een van de beste glitch (ik heb hem zelf gevonden :D )

Start een nieuw spel, kijk de filmpjes. Je wordt opgepakt en in de politieauto geduwd, daarna rijden ze je naar Ballas Territory terwijl je dit filmpje ziet moet je jetpack cheat invoeren= rocketman (voor de pc maar het werkt ook op ps2). Als je dit hebt gedaan wordt je niet de auto uitgegooid maar blijf je erin zitten en sterf je. Nu zijn alle winkels al open voordat je begint, en alle gebouwen waarin je in missie's in moet zijn ook open zoals:

Crack Den

Vagos Clan House (van missie burning desire)

Jizzy''s pleasure domes

etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik was wat aan het rondturen tot ik in de Tierra Robada was.(aan dat strand)

Ik zag iets wegrijden en ging kijken was het toch wel een hovercraft zeker! :blink:

en er zat geen mannetje in. :o

ik ben daarna nogmaals gaan kijken en het was er weer! :puh:

Bewerkt: door gertjeu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...