scorpia Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Ik heb nog een glitch gevonde. Als ge zo een nacht of hittebril aandoet en dan Beefy Baron van Zero speelt dan ebt ge daarna die bril nog aan ma ge ziet alles zoals et er echt uitziet Reageren
Juju Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 misschien al bekend:een glitch in de buurt van het stadion in LV naast n kartwagentje je moet ff in de muurdaarnaast lopen en dan val je naar beneden, en dan kom je op een bruggetje terecht daarboven was dit al bekend? Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Ik was in SA in een packer aan het rijden en had de gewone truck weg gezet waar ik eerst meer reed (op de stoep) en er spawnde ineens een vrouw(op de stoep onder de packer) en de truck die op de stoep stond ging voor 5 seconden de lucht in en valde daarna weer ,toen was ze dood,wel een hele rare bug (heb wel geen screens ,ik was te laat) Greets gtafan1221 :'D Bewerkt: 8 oktober 2005 door gtafan1221 Reageren
Sunray Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 in san andreas ps2 heb ik iets raar gevonden als je in die gym glitch gaat kun je er 4 geweren ook vinden 2 bazoeka's een flammewerper en zo'n zware machinegun geweer die je normaal alleen in het binnenste van area 51 kunt krijgen wisten jullie dat al Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 in san andreas ps2 heb ik iets raar gevonden als je in die gym glitch gaat kun je er 4 geweren ook vinden 2 bazoeka's een flammewerper en zo'n zware machinegun geweer die je normaal alleen in het binnenste van area 51 kunt krijgen wisten jullie dat al area-51 Reageren
Giorgo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Dit is nu de 2de keer dat je dit post. 1: Die wapesn vind je overal. 2: geef eens wat uitleg. Reageren
Sunray Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 k hier volgt me uitleg 1the gaat in die gym glitch 2the je gaat bijna naar de plaats waar the panotic killerr zou moeten zijn terwijl je in de glitch zit maak wel dat je helemaal beneden zit je moet op een plaats zijn waar er een fabriek zou moeten zijn 3the er zit daar zo'n zware wapen wat je normaal alleen in black protject zou moeten zijn maar daar zit ie ook hopelijk weet je nu al wat meer ? Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Je bedoelt de minigun die vind je ook op de treinrails van SF naar LV Reageren
Sunray Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 dat wist ik niet hé bedankt nu weet ik ook al wat meer ik wist niet dat hij daar ook lag maar ligt ie dan in zo'n tunnel Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 dat wist ik niet hé bedankt nu weet ik ook al wat meer ik wist niet dat hij daar ook lag maar ligt ie dan in zo'n tunnel nee erop Reageren
Sunray Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 k zal zoeken is ie dicht in bij de stad zo ja welke of ver van de stad want die rails zijn overall kan ik lekker heel san andreas aflopen (morgen san andreas uitgespeeld) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) k zal zoeken is ie dicht in bij de stad zo ja welke of ver van de stad want die rails zijn overall kan ik lekker heel san andreas aflopen (morgen san andreas uitgespeeld) Zie het kaartje voor de locatie. Ga naar de fel rode lijn (op het kaartje). Het ligt dus bij SF. Maar je moet al toegang hebben tot LV, anders zit er een ontzichtbare muur voor de minigun. Nu weer ontopic? Bewerkt: 8 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
Juju Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 misschien al bekend: een glitch in de buurt van het stadion in LV naast n kartwagentje en een bankje je moet ff in de muur daarnaast lopen en dan val je naar beneden, en dan kom je op een bruggetje terecht daarboven die naar de ingang leidt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 misschien al bekend:een glitch in de buurt van het stadion in LV naast n kartwagentje en een bankje je moet ff in de muur daarnaast lopen en dan val je naar beneden, en dan kom je op een bruggetje terecht daarboven die naar de ingang leidt Ik wist het nog niet, maar ik denk dat je dit beter in hetGlitches & Bugs Topic kan posten. Gunslinger Reageren
Juju Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 misschien al bekend:een glitch in de buurt van het stadion in LV naast n kartwagentje en een bankje je moet ff in de muur daarnaast lopen en dan val je naar beneden, en dan kom je op een bruggetje terecht daarboven die naar de ingang leidt Ik wist het nog niet, maar ik denk dat je dit beter in hetGlitches & Bugs Topic kan posten. Gunslinger had ik vergeten te zeggen: ik heb t ook in t glitches en bugs topic gepost, maar daar reageerde niemand, dus ik dacht zo, ze reageren misschien wel als ik n nieuw topic open, want ik vroeg of t al bekend was, maar niemand reageerde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.