Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was in SA in een packer aan het rijden en had de gewone truck weg gezet waar ik eerst meer reed (op de stoep) en er spawnde ineens een vrouw(op de stoep onder de packer) :bonk: en de truck die op de stoep stond ging voor 5 seconden de lucht in :clown: en valde daarna weer ,toen was ze dood,wel een hele rare bug :clown: (heb wel geen screens :N ,ik was te laat)

Greets gtafan1221 :'D

Bewerkt: door gtafan1221
Link to comment
Delen op andere websites

in san andreas ps2 heb ik iets raar gevonden als je in die gym glitch gaat kun je er 4 geweren ook vinden 2 bazoeka's een flammewerper en zo'n zware machinegun geweer die je normaal alleen in het binnenste van area 51 kunt krijgen wisten jullie dat al 8)

Link to comment
Delen op andere websites

in san andreas ps2 heb ik iets raar gevonden als je in die gym glitch gaat kun je er 4 geweren ook vinden 2 bazoeka's een flammewerper en zo'n zware machinegun geweer die je normaal alleen in het binnenste van area 51 kunt krijgen wisten jullie dat al 8)

area-51 :?:?

Link to comment
Delen op andere websites

k hier volgt me uitleg

1the gaat in die gym glitch

2the je gaat bijna naar de plaats waar the panotic killerr zou moeten zijn terwijl je in de glitch zit maak wel dat je helemaal beneden zit je moet op een plaats zijn waar er een fabriek zou moeten zijn

3the er zit daar zo'n zware wapen wat je normaal alleen in black protject zou moeten zijn maar daar zit ie ook hopelijk weet je nu al wat meer ?

Link to comment
Delen op andere websites

k zal zoeken is ie dicht in bij de stad zo ja welke of ver van de stad  want die rails zijn overall kan ik lekker heel san andreas aflopen (morgen san andreas uitgespeeld) :klap:

Zie het kaartje voor de locatie. Ga naar de fel rode lijn (op het kaartje). Het ligt dus bij SF. Maar je moet al toegang hebben tot LV, anders zit er een ontzichtbare muur voor de minigun.

Nu weer ontopic?

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

misschien al bekend:

een glitch in de buurt van het stadion in LV

naast n kartwagentje en een bankje

je moet ff in de muur daarnaast lopen en dan val je naar beneden, en dan kom je op een bruggetje terecht daarboven die naar de ingang leidt

Link to comment
Delen op andere websites

misschien al bekend:

een glitch in de buurt van het stadion in LV

naast n kartwagentje en een bankje

je moet ff in de muur daarnaast lopen en dan val je naar beneden, en dan kom je op een bruggetje terecht daarboven die naar de ingang leidt

Ik wist het nog niet, maar ik denk dat je dit beter in hetGlitches & Bugs Topic kan posten.

Gunslinger

Link to comment
Delen op andere websites

misschien al bekend:

een glitch in de buurt van het stadion in LV

naast n kartwagentje en een bankje

je moet ff in de muur daarnaast lopen en dan val je naar beneden, en dan kom je op een bruggetje terecht daarboven die naar de ingang leidt

Ik wist het nog niet, maar ik denk dat je dit beter in hetGlitches & Bugs Topic kan posten.

Gunslinger

had ik vergeten te zeggen:

ik heb t ook in t glitches en bugs topic gepost, maar daar reageerde niemand,

dus ik dacht zo, ze reageren misschien wel als ik n nieuw topic open,

want ik vroeg of t al bekend was, maar niemand reageerde

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...