Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik maakte net iets vreemds mee een ballas gangster en homie van mij lopen samen alsof ze in 1 gang zitten even later schoten andere homies die ballas dood en mijn homie rende weg maar achter hem gingen ze niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een keer met een at-400 aan het vliegen en toen vloog ik over de legerbasis in de woestijn en toen werd ik neergeknald. Mijn vliegtuig ontplofte en werd zwart maar ik kon gewoon doorvliegen :puh::? was wel lagggu

Sry ik heb geen picture

Link to comment
Delen op andere websites

ik had zonet ook een glitch, ik had een vrouw bij mij in de auto (omdat die bleef zitten toen ik em jatte) toen stopte ik, ging ze rennen, ik schoot op haar maar ze ging niet dood.

dat heb ik ook een x gehad toen schoot ik door dr hoofd en toen rende ze door en ineens viel ze dood neer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een rare bug ik vloog met jetpack door de badlands ik keek ff naar de pc voor ik het wist zat ik een huis ik kwam er maar niet uit en toen zag ik een uitweg ik vloog ineens eruit en toen kon ik in de lucht niet naar benedentoen pleegde ik zelfmoord en weg was ik eindelijk

PS:ik speel op de PS2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een rare bug ik vloog met jetpack door de badlands ik keek ff naar de pc voor ik het wist zat ik een huis ik kwam er maar niet uit en toen zag ik een uitweg ik vloog ineens eruit en toen kon ik in de lucht niet naar benedentoen pleegde ik zelfmoord en weg was ik eindelijk

PS:ik speel op de PS2

Zoiets dat je niet weg kon heb ik ook gehad dat is heel erg lastig vooral als je heel ver bent en je hebt niet gesaved.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een bug maar toch...

Ik ben nog aan d egang in los santos. Bij Palamino Creek sprong ik het water in om een boot te jatten (ik was wat aan het rondkloten), stap ik zo bij Las Venturas de steiger op om vervolgens het eiland te betreden...

Wel gelijk 4 sterren

Vond dat wel grappig...

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een bug maar toch...

Ik ben nog aan d egang in los santos. Bij Palamino Creek sprong ik het water in om een boot te jatten (ik was wat aan het rondkloten), stap ik zo bij Las Venturas de steiger op om vervolgens het eiland te betreden...

Wel gelijk 4 sterren

Vond dat wel grappig...

Dat is heel normaal. Je ben nog niet bij dat eiland dus krijg je altijd vier sterren achter je aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...