Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Ik maakte vanavond iets raars mee... Ik was gewoon San Andreas aan het spelen (een beetje aan het niksen), en toen ging ik saven in The Johnson house. Toen ik eenmaal weer naar buiten liep, zag ik opeens dat voor alle huizen een marker stond? :? Het leek net of ik aan een inbraakmissie begonnen was, maar dat was ik niet :N. Ik liep bij de huizen naar binnen en daar zag je ook gewoon (net zoals in de Burglary missie) iemand in bed liggen. Je kon ook spullen van ze stelen, zoals dus ook in de Burglary missie kan. Bij mij blijven die markers nu voor altijd staan, wat ik ook doe. Heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt?

Hieronder even een kort filmje ervan, als bewijs.

Merkwaardige glitch

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het filmpje eventjes bekeken, en ik vind het wel heel vaag, vooral met het verhaal dat je erbij vertelt.

En je zegt ook dat je het dus blijft houden.

Misschien kan het komen door één of andere Mod die je voor het spel gebruikt.

Als je een Mod gebruikt, deïnstalleer die dan eens, en kijk of het dan weer normaal is.

Verder kun je je gewoon nergens iets van aantrekken, maar als je het irritant vindt,

is het altijd de moeite waard om even het spel opnieuw te installeren.

Alhoewel ik dit wel een extraatje vind... ;)

Succes, en ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een nuttige toevoeging RedRat. Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, post dan ook niet. ;)

En deze glitch komt misschien door de 'interior glitch'. Door deze glitch kun je metteen al in alle hidden interiors. Als je tijdens het de cutscene in het begin de code voor een jetpack doet, kun je al in alle interiors. Maar zover ik weet geld dit niet voor huizen. (Thanx to Fireman voor het geven van de tip over deze glitch).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het filmpje eventjes bekeken, en ik vind het wel heel vaag, vooral met het verhaal dat je erbij vertelt.

En je zegt ook dat je het dus blijft houden.

Misschien kan het komen door één of andere Mod die je voor het spel gebruikt.

Als je een Mod gebruikt, deïnstalleer die dan eens, en kijk of het dan weer normaal is.

Verder kun je je gewoon nergens iets van aantrekken, maar als je het irritant vindt,

is het altijd de moeite waard om even het spel opnieuw te installeren.

Alhoewel ik dit wel een extraatje vind... ;)

Succes, en ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Ja, ik heb wel een mod geinstalleerd (noobmod), maar ik heb niet het idee dat het daar iets mee te maken heeft. Als ik een new game opstart is het namelijk niet zo, omdat die glitch in de andere savegame ontstaan is.

Link to comment
Delen op andere websites

In Jefferson is een motel, waarbij je als je in het midden van het gebouw omhoog kijkt (waar de SWAT door naar binnen kwam) zie je altijd nacht en je ziet een diskette zweven, je kan er alleen niet heen. Niet met Jetpack, niet met de supersprong code, met helemaal niks. :N

Link to comment
Delen op andere websites

In Jefferson is een motel, waarbij je als je in het midden van het gebouw omhoog kijkt (waar de SWAT door naar binnen kwam) zie je altijd nacht en je ziet een diskette zweven, je kan er alleen niet heen. Niet met Jetpack, niet met de supersprong code, met helemaal niks. :N

gallery90.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

lightbug1.jpg

op de grond zit er een pizzapunt uit het licht

(deze foto bestaat uit 2 fotos aan elkaar geplakt , het is dus de grond waar het bugje zit , die schuine lantaarnpaal en vaag gebouw kloppen wel)

tis volgens mij ergens in carson .. maar kan het wel ff opzoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...