Dizzee Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Tales, post je mogelijke glitch(es) de volgende keer in dit topic, daar dient het voor, oke? Ik heb je topic samengevoegd met het glitches & bugs-topic. Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik heb net ontdekt dat je met de Rhino, net zoals de Monster zo'n soort rondje kan maken. Als je de Space knop inhoudt bij de Rhino, en als je hem daarna weer loslaat maakt hij veel grotere rondjes. Heel raar uitgelegd, Mijn Exuses daarvoor. Bedoel je dat een rhino een 4WD optie heeft? klinkt een beetje vaag... Kijk anders in handeling of het geen toeval is. (normaal zou ik het zelf doen maar ik ben nu niet thuis) want volgens mij heb je gewoon een rem bij een Rhino. Dat is voor een tank helemaal niet zo raar. Een echte tank kan zelfs op zijn plaat draaien door de twee rupsbanden in tegengestelde richting aan te drijven. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik heb net ontdekt dat je met de Rhino, net zoals de Monster zo'n soort rondje kan maken. Als je de Space knop inhoudt bij de Rhino, en als je hem daarna weer loslaat maakt hij veel grotere rondjes. Heel raar uitgelegd, Mijn Exuses daarvoor. Bedoel je dat een rhino een 4WD optie heeft? klinkt een beetje vaag... Kijk anders in handeling of het geen toeval is. (normaal zou ik het zelf doen maar ik ben nu niet thuis) want volgens mij heb je gewoon een rem bij een Rhino. Dat is voor een tank helemaal niet zo raar. Een echte tank kan zelfs op zijn plaat draaien door de twee rupsbanden in tegengestelde richting aan te drijven. Het is wel raar, bij een monstertruck activeer je met die knop de 4WD mode, een tank heeft niet eens 4 wielen. Reageren
lolminator Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Met de 1e missie van SA als je hebt gefietst met die ballas car. Aan het einde staan alle gasten uit grove st. op dat pleintje op hun fiets zonder voeten aan de grond Best wel raar vind je niet Maar is dit een bug of glitch? Reageren
Juju Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Met de 1e missie van SA als je hebt gefietst met die ballas car.Aan het einde staan alle gasten uit grove st. op dat pleintje op hun fiets zonder voeten aan de grond Best wel raar vind je niet Maar is dit een bug of glitch? is denk ik gewoon een bug ofzo Ik heb het niet gehad Bewerkt: 19 april 2006 door italia_juju Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) ik had een keer een vage bug, op de ps2 in dillmore bij het tankstation is vlakbij een stoplicht, nou is het zo dat het licht helemaal onder aan de paal ligt Bewerkt: 22 april 2006 door plippop Reageren
scorpia Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb een hele handige bug die ik altijd kan herdoen. Als ik zonder parachute van een superhoog gebouw spring en ik kom op de grond dan heb ik altijd nog een beetje leven over. Of hoort dat zo Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Dat ligt aan de hoogte van het gebouw, volgensmij hoort het zo. Het is bolgensmij niet echt een bug. Ik heb hetzelfde. Bewerkt: 23 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Als je echt heel je leven vol (dat het blakje echt max is) hebt dat maakt het niet uit van hoe hoog je springt je hebt altijd nog iets over. Dus het is eigenlijk wel een soort bug. Reageren
Scooter Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) eyz, ik kan dat niet echt een bug noemen, het is meer een soort handigheidje als je hele levensbalk maximaal is. dat is net zoals: als je bike skill maximaal is kan je ook niet meer van je motor vallen van de hoogste gebouwen. geen bug dus. anders zou je ook nog levens moeten over houden als jou levens balk niet maximaal ge-upgrade is. grtz, Cesar SA Bewerkt: 24 april 2006 door Cesar SA Reageren
Bling Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik heb ook een grappige fout ontdekt in San Andreas. Spring uit een vliegtuig (of van een gebouw) met een parachute, laat je even vallen en klap vervolgens je parachute open. Druk vervolgens op F1 (links bovenin toetsenbord), en zodra je op deze knop hebt gedrukt krijg je een replay van wat je gedaan hebt. Je ziet nu in de replay dat CJ recht naar beneden valt met de parachute in zijn rechterhand . En op het moment waar je de parachute open had geklapt, zweeft CJ langzaam naar beneden met de parachute in zijn rechterhand. Probeer het maar. Is echt grappig om te zien. Reageren
Juju Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Hoe moet je een bewerkte screen hier posten? Ik heb namelijk een leuke bug Reageren
Scooter Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 eyz, italia_juju, dat kan je gewoon doen via www.imageshack.us als de afbeelding te groot is moet je hem even anders opslaan, bijv. als: gif. grtz, Cesar SA Reageren
Little Mister Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Een .gif is voor filmpjes. Je kan het best opslaan als JPG ofzo. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Een bug van de NRG-500: (Weet niet of het al bekend is) als je replay doet, zul je zien dat de NRG-500 aan allebei de kanten dubbele uitlaten heeft. Maar in de gewone gameplay mode, heeft deze motor maar aan één kant de uitlaten zitten. In de replay functie zitten dus wel meer fouten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.